|
Vette tunes van het moment Part V (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| emre |
Jaydee - Plastic dreams (Andrea Doria remix) :crazy:
Uit de Meat Katie EM en de Stanton Strijders draaien em ook |
|
|
| sndh |
Introvert - Wishful Longing (Deep Night dub)
:eek: |
|
|
| BaRTeZ |
Astrid Suryanto - Holy Rainwater (Sultan Remix)
weer een pareltje van Astrid en Sultan
:eyespop: |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by Joost
Ozgur Can - Illusions, ook niet verkeerd, mijns inziens :rolleyes: |
Hoe zit dat eigenlijk met deze plaat? Heb hem 1 keer in een GDJB met volgens mij Gabriel en Dresden gehoord ofzo, en een keer in een set van Ozgur zelf.
Vind het echt een geniale plaat, maar gaat ie ooit nog een keer uitkomen of vaker gedraait worden??? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Hoe zit dat eigenlijk met deze plaat? Heb hem 1 keer in een GDJB met volgens mij Gabriel en Dresden gehoord ofzo, en een keer in een set van Ozgur zelf.
Vind het echt een geniale plaat, maar gaat ie ooit nog een keer uitkomen of vaker gedraait worden??? |
hij is al uit gekomen op Electronic Elements als O.C. - Illusions :) |
|
|
| sndh |
godver wat een geniaal nummer:
Good Livin - Feels so Chilled :eek: :eek: :eek: :eek:
De rustige versie van Feels so Good van Good Livin, met een remix van Perc. Dit is echt mooi gedaan! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by sndh
De rustige versie van Feels so Good van Good Livin, met een remix van Perc. Dit is echt mooi gedaan! |
geef mij de Original Mix maar!! Echte Holden Knaller!
Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) :eyespop:
en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet) :crazy: |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by tijs08
geef mij de Original Mix maar!! Echte Holden Knaller!
|
f****ck!! dat is dat nummer! Ik ging even kijken welk nummer dit was. Hier ben ik al best lang naar op zoek! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
f****ck!! dat is dat nummer! Ik ging even kijken welk nummer dit was. Hier ben ik al best lang naar op zoek! :D |
hahaha, ik had precies hetzelfde! Deze zat in Holden @ Street Parade set van deze zomer :D |
|
|
| emre |
Michael Jackson - P.Y.T. (Unknown remix)
De track die alle morons (Rotterdam-crew-asswipes) van de dansvloer joeg bij de Everybody Too rielies party!! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by emre
Michael Jackson - P.Y.T. (Unknown remix)
De track die alle morons (Rotterdam-crew-asswipes) van de dansvloer joeg bij de Everybody Too rielies party!! |
De plaat die mij juist deed smilen :toocool: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by tijs08
geef mij de Original Mix maar!! Echte Holden Knaller!
Nicol Sponberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Dub) :eyespop:
en daar zijn ze weer!!! Waaaaaanzinnig nummer weer!!! Ga toch wel erg twijfelen zo of ik niet naar Innercity moet gaan, want dit LIVE horen (en Rachel Starr... man man wat vet) :crazy: |
Klint lekker inderdaad, mogen ze van mij wel draaien op Innercity.
That reminds me; morgen effe een kaartje halen.:D |
|
|
|
|