|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
כן כן זו היתה שמועה שהוא בא אבל עכשיו זו עובדה :)
סוף סוף מגיע לארץ אומן שלא חרשו עליו ועוד עם חומר טוב ומקורי
נתראה שם :disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
אני בטוחחח שם...
או שלא :( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מי מתנדב להעביר אותי בסלקציה של הגיל ולהכניס אותי? :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
אללה מארק
אתה תביא תאוטו
אני יביא מצב רוח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אללה מארק
אתה תביא תאוטו
אני יביא מצב רוח |
ואם אני מביא אוטו
אתה מביא לי תכרטיס חבר?:)
אלי זה יהיה בקו? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואם אני מביא אוטו
אתה מביא לי תכרטיס חבר?:)
אלי זה יהיה בקו? |
זה יהיה בקו שם הליין שלהם לעונה הקרובה
הכרטיס חבר כבר אבד לי
מכירים אותי שם אבל... |
|
|
| H.A. |
No !!!!!!!!!!!!!!!
אפשרות כלשהן להכנס??? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
כן כן זו היתה שמועה שהוא בא אבל עכשיו זו עובדה :)
סוף סוף מגיע לארץ אומן שלא חרשו עליו ועוד עם חומר טוב ומקורי
נתראה שם :disbelief |
???????
מייק שו?
השבוע אין את גיטלמן ובייטס? |
|
|
| Viperon |
השבוע גיטלמן ובייטס עוד שלוש שבועות מיייק
הידוע גם כ
push |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Viperon
השבוע גיטלמן ובייטס עוד שלוש שבועות מיייק
הידוע גם כ
push |
Tha!
הבנתי...
מישו בא לבייטס? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
Tha!
הבנתי...
מישו בא לבייטס? |
כנראה שאני בא
אבל שוב ללא ידידי משכבר הימים
מארק פלדמן |
|
|
|
|