|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
אולי מישהו יעדכן את נקסט הפקות לגבי הפירסום המוטעה שלהם, הם כתבו שמייק מגיע בפעם הראשונה לארץ, מישהו מוכן לספר לרוני ויוסי שזו הטעיה ושמייק היה כבר בארץ לפני מספר שנים
יש לי הרבה כבוד לנקסט הפקות ובמיוחד לרוני שתמיד אדיב אלי ושיתפנו פעולה יחד כשאני הנחתי ברדיו אבל משהו רקוב בממלכה ואני בטוח שזה מתמימות, זאת לא הפעם הראשונה שיש טעות בפירסומים שלהם, כמו שהביאו את ג'ון קרמר לקו והם כתבו בפליירים שזה הו שעשה את הטראק של ראפצ'ור שבעצם זה לא נכון, הוא עשה את הרמיקס, זו דוגמא קטנה
:) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YO-I
אולי מישהו יעדכן את נקסט הפקות לגבי הפירסום המוטעה שלהם, הם כתבו שמייק מגיע בפעם הראשונה לארץ, מישהו מוכן לספר לרוני ויוסי שזו הטעיה ושמייק היה כבר בארץ לפני מספר שנים
יש לי הרבה כבוד לנקסט הפקות ובמיוחד לרוני שתמיד אדיב אלי ושיתפנו פעולה יחד כשאני הנחתי ברדיו אבל משהו רקוב בממלכה ואני בטוח שזה מתמימות, זאת לא הפעם הראשונה שיש טעות בפירסומים שלהם, כמו שהביאו את ג'ון קרמר לקו והם כתבו בפליירים שזה הו שעשה את הטראק של ראפצ'ור שבעצם זה לא נכון, הוא עשה את הרמיקס, זו דוגמא קטנה
:) |
שרוטים תחת
האם מישהו זוכר שפעם הביאו שני דיג'יים(אם אני לא טועה לאוקוטופוס) מ
BONZAI REC.
לארץ והם נעצרו בגלל שמצאו סמים בחדר המלון שלהם?
מי אלה היו? |
|
|
| oXygen_tEAM |
יש אנשים שאומרים שזה יהיה ב
TLV
בטוח זה בקו ? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
יש אנשים שאומרים שזה יהיה ב
TLV
בטוח זה בקו ? |
בטיאלוי כנראה תהיה מסיבת הנוער עם מיק
אבל בכלל לא בטוח שהוא יבוא
ואולי הנוער יהיה בכלל בדום
קיצר סלטטטט |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |

| quote: |
בפעם הראשונה בישראל (פעם שניה),בעיצומו של חג האורות, היישר מבלגיה הקרה
נוחת הדי ג'יי והיוצר, האיש בעל אלף השמות
M.I.K.E PUSH
הפקה מיוחדת לכבוד חג החנוכה שתכלול
תפאורה צבעונית , רקדנים, מיצגים, תאורה מיוחדת וסופגניות.
יפתח את הערב רזידנט נקסט הפקות אלון הלפרין.
Mike הבלגי,
האיש בעל אלף השמות
(The Blackmaster, Solar Factor, Plastic boy)
מוכר בעולם כ
M.I.K.E PUSH
ומדורג בין ה- 100 הדי ג'ייז הטובים בעולם ע"פ ה
DJ MAG 2004.
סגנונו המוסיקלי נחשב לחוד החנית של הסאונד האירופאי החדש
ובכל טרק שלו ניתן למצוא נגיעות טכנו על בסיס פרוגרסיב טראנס,
מה שמקפיץ אותו לראש המצעדים הנחשבים בכל העולם.
הכל התחיל כשמייק
(אז Dirk Dierickx)
בן ה- 11 העדיף קלידים ואורות במקום צעצועים.
בגיל 18 שיחרר אלבום ראשון,
Vision Act
תחת הלייבל
Atom,
ובשנה האחרונה שיחרר כ- 10 אלבומים מוצלחים במיוחד.
PUSH
יצר תת לייבל ב
Armada
ושותף בלהיט
Intruder
עם ארמין ואן ביורן.
M.I.K.E
מנגן באופן קבוע בפסטיבלים נחשבים כמו:
Gatecrasher
Godskitchen
Love Parade
Trance Energy
ועוד.
|
מספר לפרטים: משרדי נקסט - 035611022.
אז כן מי בא איתי מלחמת סופגניות?????????
:haha: :crazy:
בקיצר כרגע אני חולה אבל אני מאמין שאני יגיע!!!
כאילו זה חובה!
יאללה מי מגיע?
תעדכנו אותנו.
- Black Dragon
- DjG
- Dj_Mikmik
- fusi
- Hell_Copter
- Huge-A
- sabi10
- Scorchio
- Sniper
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

מספר לפרטים: משרדי נקסט - 035611022.
אז כן מי בא איתי מלחמת סופגניות?????????
:haha: :crazy:
בקיצר כרגע אני חולה אבל אני מאמין שאני יגיע!!!
כאילו זה חובה!
יאללה מי מגיע?
תעדכנו אותנו.
- Black Dragon
- DjG
- Dj_Mikmik
- fusi
- Hell_Copter
- Huge-A
- sabi10
- Scorchio
- Sniper
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
אני רוצה עם עוד חבר!!!!
אחד
אפשר? |
|
|
| Hell_Copter |
תוסיף גם את אופיר
clubber@work
הוא אמור גם לבוא...
ואיך זה שאילן ומארק לא רשומים?! :rolleyes: |
|
|
| Origin |
| חברה מיקי יבקר גם ב"ורטיגו" שבצפון ברמת דוד ב9.12 |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תוסיף גם את אופיר
clubber@work
הוא אמור גם לבוא...
ואיך זה שאילן ומארק לא רשומים?! :rolleyes: |
WTF?????
איך זה שאני לא רשומה????????
אה???????????????????????????????????:whip: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by princess cc
איך זה שאני לא רשומה???????? |
מזה התלונות האלו???
רוצים פיצוץ???
:mad:
עכשיו שאתם מדברים אז נוסיף...:crazy:
- arik
- Black Dragon
- clubber@work
- DjG
- Dj_Mikmik
- fusi
- Hell_Copter
- Huge-A
- princess cc
- sabi10
- Scorchio
- Sniper
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מזה התלונות האלו???
רוצים פיצוץ???
:mad:
עכשיו שאתם מדברים אז נוסיף...:crazy:
- arik
- Black Dragon
- clubber@work
- DjG
- Dj_Mikmik
- fusi
- Hell_Copter
- Huge-A
- princess cc
- sabi10
- Scorchio
- Sniper
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
אנ'לא צריכה לדבר בכלל!
אתה יודע שאני באה!:whip:
עכשיו גם אם תתחנן אנ'לא אתן לך לצלם אותי!
אפילו לא תמונה אחת...
:D |
|
|
| Hell_Copter |
צריך כבר להתחיל לחשוב על טראקים לבקש ממייק שישים :crazy:
הדבר הראשון שאני חייב לבקש זה
Universal Nation!!!! |
|
|
|
|