|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| אין לי שמץ של מושג, מי זה מייק פוש. איזה סגנון הוא מנגן, והאם יש לו טראק/טראקים מוכרים? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אין לי שמץ של מושג, מי זה מייק פוש. איזה סגנון הוא מנגן, והאם יש לו טראק/טראקים מוכרים? |
אתחיל כמאמר ידידנו נשיא המדינה מתוך העונה הראשונה של ארץ נהדרת
או אייל איזה בולבול אקבולבול אתה
מייק הוא אחד היוצרים עם הכי הרבה שמות שונים של פרוייקטים שמשחרר כל שנה אין ספור קטעים
יוצר מוכשר בטירוף
push - the legacy קטע נוסטלגי אדיר שלו
mauro picotto - back to cali (push remix) אחד הקטעים שמרקו וי סגר איתם לפני שבריאן קרוס אללה מלודיה שמיימית
אין לי כוח לכתוב על כל הדברים הגאוניים מהעבר
בוא נכתוב רק על היפים שלו השנה עכשיו
active sight - the search for freedom מלודיה אדירה -הרכב של מייק ביחד עם פרד בייקר קטע חובה
active site - out of our lives עוד קטע מצוין מלודיה אדירה
absolute - new horizon הפעם מייק לבד אבל עדיים המלודיה אדירה ומרגישים את מייק כמו בכל קטע שלו סאונדים ייחודיים לו
mike vs. armin - pound
mike vs. armin - intruder
הצד הטכנואיסטי של מייק בא לידי ביטוי בשתי הקטעים הללו שנוגנו שתיהם ע"י בריאן קרוס לפני כשבוע וחצי
קטעים סוחפים מקפיצים מטריפים משתרצה...
plastic boy - twixt 2004
ההפקה האחרונה טרייה טרייה מהתנור של מייק
תחת שם נוסף שבו הוא מרשה לצד שוחר המלודיות שלו להשתחרר אל העולם ולהפציץ אותנו מלודית
כמובן שאנרגיות פה כמו שמייק יודע לא חסרות בכלל!
וזה רק השנה...
וזה רק משאהבתי ממנו השנה
בשנים קודמות אם נמשיך תרשימה נגיע כאן לכמות של 50 קטעים להערכתי |
|
|
| markfeldman |
טוב, עם כל הכבוד למייק ויש הרבה כבוד !
יש הבדל עצום בין מייק "האומן" למייק ה"די ג'יי".
אני אוותר הפעם.
אולי אני אלך בסוף לבייטס נראה...
בכל אופן, גיטלמן שבוע הבא - יש מצב... |
|
|
| YO-I |
יש לי רק זיכרון מתוק ממייק, לפני המון שנים, בדיוק בתקופה שיצא הטראק שלו "יוניברסל ניישן" מייק היה בארץ והוא בא לנגן במועדון שלי אישית לא ממש חיברתי את הקשר של המוזיקה שלו למועדון עצמו, מועדון המטרוק
אני בחיים לא אשכח את הערב הזה, הייתי עם עוד חבר שהיה מטורף על הטראק הזה של מייק, התרגשנו כל הערב וראינו אותו, הוא הגיע עם איזה אם סי שחור שנתן אותה בווקאלס, בזמן שברקע מתנגנת לה מוזיקת רוק מייק הכין את העמדה שלו שכללה את הקלידים והסינטיסייזר
אחרי רבע שעה הדיג'יי הכריז עליו, זה היה מביש שחוץ ממני ומהחבר שלי אף אחד לא הבין מי זה מייק, הוא התחיל לנגן דרך הסינטי בלייב, איך שיוניברסל ניישן התנגן לו אני וחבר שלי קפצנו כמו מטורפים אבל כל מאות האנשים שהיו מסביבנו פשוט עמדו והסתכלו עלינו כאילו נפלו מאיזה בית משוגעים
אחרי סט של 45 דקות מייק ירד מהעמדה, אני וחבר שלי ניגשנו אליו ודיברנו איתו, בגלל שהרגשתי לא נעים ממה שהלך שם הרגשתי צורך להתנצל בפניו על זה שהאנשים לא רקדו והסברתי לו שהמועדון הזה הוא לא בדיוק מסוג המועדונים שהוא היה אמור לנגן בהם, מייק מייד אמר לנו שהוא מזמין אותנו למסיבה שתיהיה יום אחרי בגני התערוכה כמדומני , הודנו לו ויצאנו משם מרוצים
למרות מה שהלך שם הזיכרון הזה חקוק עד היום, מייק היה הדיג'יי הראשון שיצא לי לדבר איתו פנים מול פנים, בשבילי אז זו הייתה התרגשות כאילו דיברתי עם מדונה, תמיד אהבתי את המוזיקה שלו, קשה לי להאמין שאחרי כמעט
שש שנים הוא יזכור אותי אבל אם ארמין ופרי זוכרים אותי ואת השם שלי אחרי המון חודשים שהם באים לביקור בארץ, הכל יכול להיות, אני יעשה הכל כדי להיות במסיבה הזאת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אין לי שמץ של מושג, מי זה מייק פוש. איזה סגנון הוא מנגן, והאם יש לו טראק/טראקים מוכרים? |
הוא תותח ויש לו באמת הרבה שמות והרבה טראקים טובים
Push - Universal Nation, The Legacy...
מייק הוציא השנה שתי יצירות שווווות עם ארמין
M.I.K.E and Armin pres. Electric Movement - Intruder, Pound
יהיה חזק |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
טוב, עם כל הכבוד למייק ויש הרבה כבוד !
יש הבדל עצום בין מייק "האומן" למייק ה"די ג'יי".
|
מסכים איתך במאה אחוז...
אבל
אם הוא שם את עופרה חזה זה יהיה מטורף.. |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by YO-I
יש לי רק זיכרון מתוק ממייק, לפני המון שנים, בדיוק בתקופה שיצא הטראק שלו "יוניברסל ניישן" מייק היה בארץ והוא בא לנגן במועדון שלי אישית לא ממש חיברתי את הקשר של המוזיקה שלו למועדון עצמו, מועדון המטרוק
אני בחיים לא אשכח את הערב הזה, הייתי עם עוד חבר שהיה מטורף על הטראק הזה של מייק, התרגשנו כל הערב וראינו אותו, הוא הגיע עם איזה אם סי שחור שנתן אותה בווקאלס, בזמן שברקע מתנגנת לה מוזיקת רוק מייק הכין את העמדה שלו שכללה את הקלידים והסינטיסייזר
אחרי רבע שעה הדיג'יי הכריז עליו, זה היה מביש שחוץ ממני ומהחבר שלי אף אחד לא הבין מי זה מייק, הוא התחיל לנגן דרך הסינטי בלייב, איך שיוניברסל ניישן התנגן לו אני וחבר שלי קפצנו כמו מטורפים אבל כל מאות האנשים שהיו מסביבנו פשוט עמדו והסתכלו עלינו כאילו נפלו מאיזה בית משוגעים
אחרי סט של 45 דקות מייק ירד מהעמדה, אני וחבר שלי ניגשנו אליו ודיברנו איתו, בגלל שהרגשתי לא נעים ממה שהלך שם הרגשתי צורך להתנצל בפניו על זה שהאנשים לא רקדו והסברתי לו שהמועדון הזה הוא לא בדיוק מסוג המועדונים שהוא היה אמור לנגן בהם, מייק מייד אמר לנו שהוא מזמין אותנו למסיבה שתיהיה יום אחרי בגני התערוכה כמדומני , הודנו לו ויצאנו משם מרוצים
למרות מה שהלך שם הזיכרון הזה חקוק עד היום, מייק היה הדיג'יי הראשון שיצא לי לדבר איתו פנים מול פנים, בשבילי אז זו הייתה התרגשות כאילו דיברתי עם מדונה, תמיד אהבתי את המוזיקה שלו, קשה לי להאמין שאחרי כמעט
שש שנים הוא יזכור אותי אבל אם ארמין ופרי זוכרים אותי ואת השם שלי אחרי המון חודשים שהם באים לביקור בארץ, הכל יכול להיות, אני יעשה הכל כדי להיות במסיבה הזאת |
אני מסכים עם כל מילה לצערי הרבה לא יודעים בכלל מי זה מייק
עצוב מאוד אבל ככה זה אצלינו
תאמינו לי שזה מבאס שמצב הסצינה פה על הפנים שאנשים לא יודעים מי זה מייק
או כמו שהב"ל אמר אנשים לא רקדו כשהוא היה פה
אני חושב שחוץ מהאנשים פה ועוד 20 אנשים לא הרבה יודעים מי זה בכלל
לעומת זאת אנשים יעדיפו ללכת להופעה של אביב גפן ולא למייק
למה זה ככה
פשוט מאוד
כי המצב בסצינה בארץ מסריח
וזה מסכם בחצי משפט את מה שאני חושב על הסצינה בארץ |
|
|
| Black Dragon |
חסר למי שיכול ולא מגיע!
לשמוע אותו מנגן את החומרים שלו זה נדיר |
|
|
| taltul |
קיצר מה שאני רוצה להגיד זה... נפגש שמה :)
לשמוע את אחת הקלאסיקות המדהימות ביותר בשם סטראנג' וורלד לייב מהיוצר עצמו זה כמו לשמוע את קומיוקיישן מארמין שזה חובה לכל קלאבר המכבד את עצמו :) |
|
|
| DjG |
בהחלט מישהו שכדאי ללכת לראות!
Count Dj_Mikmik & Me In!!!!
אנחנו בטוח באים!!
:D:D: |
|
|
| Hell_Copter |
משהו לפנים!!!!!!
אני שם!!!!!!
(אלא אם כן שוב ידפקו לי שבת...) |
|
|
|
|