|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
וזו יכלה להיות אחלה מסיבה
אם לא היה כ"כ צפוף! לא היה מקום לזוז! והיה חםםםםםם הזעתי כמו איזה היפופוטם מיוחם:D
אבל בסה"כ היה טוב:) |
אני אומר לך... היה יותר מקום ליד העמדה מאשר על הבמה המסכנה הזאת בצד השני
אמרתי לך הרי שאני ילך לשם כדי לרקוד... פשוט היה לי יותר צפוף שם אז חזרתי ליד העמדה...
בסוף מה שאמרת קרה... :)
ואם היה לך כזה חם היית לוקחת את המאוורר הזה של אדיר :thepirate |
|
|
| markfeldman |
| quote: | musix - cyber desire
armin vs. mike - pound
armin vs. mike - intruder
solar stone vs. scott bond - redline highway
lily hayden - anything (gabriel & dresden 313 dub mix)
vadim zhukov - exit (robert nickson remix)או גרסה רגילה תקנו אותי אם טעיתי
mojado feat. mr sam - naranja (dimitry andreas remix) שוב אולי זאת הגרסה של מר סאם
re:locate - typhoon
sunrise at palamos
m.i.k.e - turn out the lights
perry oneil - wave force
young parisians - jump the next train (kyau & albert remix) |
ואללה אני רואה שהיה טראקליסט ממש טוב יחסית למה שציפיתי מהבחור...
| quote: | בוא נגיד שאחרי שנהניתי בארוע הזה אני שוקל ללכת לטיאסטו כי טיאסטו עם כל משאמרתי עליו יותר טוב מבחינה טכנית ממייק כדי גיי
, |
אשמח אם תצטרף..
| quote: | אתה בקושי מגיע למסיבות ... צא קצת ואל תתקע בסגנון של מוזיקה .. תלמד דברים חדשים קצת לא יזיק
בקשר לאינר סיטי אני לא יוצא כי אנשים כבדים בישראל אז השקעתי את הכסף בבורסה
.. סתם את הכסף כבר השקעתי על משהו לעתיד ככה שזה מבוטל ...
|
I KNOW WHAT I LIKE !
באשר לטראנס אנרג'י ו"הכבדים" - זה אתה זה ש"כבד"... |
|
|
| Scorchio |
אריק לאיפה נעלמת לנו בשעה 4 כבר הלכת כשהכל רק התחיל להיות מעניין
אחחח איזה מסיבה טובה אני ממש נהניתי
נקווה שמייק יקיים את ההבטחה שלו ויבוא באמת פעמיים בשנה ואם בנקסט אז פעמיים כי טוב
בקיצר אילן הטראק ההוא שהלפרין ניגן שאתה כל כך חומד בו נקרא
Sizequeen - Tribal Madness [Airmale Remix]
אכן נותן בראש
הלפרין גם ניגן את
Second Sun - The Spell
Simon And Shaker - Make It
קטעים חזקים בטירוף
אני מאוד נהניתי מהסט שלו
ומייק
טוב מייק זה מייק
Sunrise At Palamos
Intruder
Pound
Silverbath
Strange World
The Legacy
Massive Motion
Turn The Lights Out
הרימו אותי לשמיים
רק היה חסר
Universal Nation
והערב היה באמת מושלם
אבל הוא שומר לנו את זה לפעם הבאה
בקיצרררר
Till the NEXT time :) |
|
|
| SMoKeR |
פששששששש מגניב!!!...אהבתי תפלייליסט
וטוב לשמוע תגובות טובות ושכולם נהנו מהמסיבה הזאת...
חבל שאני קצת קטן בשביל להיכנס למסיבות האלה...אבל לא נורא מפצים אותי מחר עם מייק ב
TLV:D |
|
|
| Shahar |
יגאלללללל יצאת פה אחד החקלאים באמאאאאא!!!
http://image.pbase.com/u8/mikepush/upload/37369729.DSCN3590.JPG
מי מי זאת הכוס הזאתתת? קטלני לך גם בלי פאן!
http://image.pbase.com/u8/mikepush/upload/37369733.DSCN3594.JPG
מה נסגר עם המכוער
http://image.pbase.com/u8/mikepush/upload/37369737.DSCN3600.JPG |
|
|
| Silky21 |
ועכשיו תורי
הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה
קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב
טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ
להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני
חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!
נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!
קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !
לסיכום הערב !!!
הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי
תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!
תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...
תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם
אז עד פגישנתו הבאה ...
שלכם SILKY21
ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)
http://www.pbase.com/mikepush/inbox!
ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected] |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
מי מי זאת הכוס הזאתתת?!
|
תתחיל לשמור על הפה שלך לפני שתאבד אותו
תן כבוד הבחורה בת 28 ונשואה
שאני לא ישמע אותך מדבר שוב ככה או שאני ידאג שיעיפו אותך מפה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Silky21
ועכשיו תורי
הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה
קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב
טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ
להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני
חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!
נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!
קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !
לסיכום הערב !!!
הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי
תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!
תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...
תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם
אז עד פגישנתו הבאה ...
שלכם SILKY21
ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)
http://www.pbase.com/mikepush/inbox!
ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected] |
אחי אם אני חושב נכון אז אני מכיר את החברה שלך אין לי מושג מאיפה אבל אני מכיר את הפנים שלה טוב טוב... גם היא מראשון לא?...
...נ''ב: אחלה ריוויו |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Silky21
ועכשיו תורי
הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה
קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב
טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ
להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני
חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!
נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!
קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !
לסיכום הערב !!!
הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי
תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!
תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...
תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם
אז עד פגישנתו הבאה ...
שלכם SILKY21
ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)
http://www.pbase.com/mikepush/inbox!
ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected] |
חחחחחחחחח אהלן!!!!!!!!!
לפי המפריע מפריע מפריע קישרתי שזה אתה!
וולקאם! |
|
|
| Shahar |
אדירר?????
http://image.pbase.com/u8/mikepush/...75.DSCN3763.JPG
| quote: | Originally posted by Scorchio
תתחיל לשמור על הפה שלך לפני שתאבד אותו
תן כבוד הבחורה בת 28 ונשואה
שאני לא ישמע אותך מדבר שוב ככה או שאני ידאג שיעיפו אותך מפה |
מה נסגרתך אני יודע זאת סיסיייייי חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|