|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני אתייחד היום עם חברתי לפני הנסיעה לחו"ל שבוע הבא. |
אתייחד?
חחח מה זה השפה הזאת מארק?
תראו שזה בחושך מלא וצריך סדין מיוחד
התייעצתם עם הרב גלויברמן לפני זה.? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אתייחד?
חחח מה זה השפה הזאת מארק?
תראו שזה בחושך מלא וצריך סדין מיוחד
התייעצתם עם הרב גלויברמן לפני זה.? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"הרב גלויברמן".....חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
[QUOTE]Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שפרי ויוהן ממש ממש נהנו מזה וצחקו :) [/QUOTE
א זוכר לגבי חילן אבל פרי קיבל את זה בהבנה ומאוד אהב את זה
....
בכלל רוב הדי גיים שראיתי אהבו את זה..
חוץ מגיטלמן...
עוד "נקודת זכות " לבחור
קיצר
תראו תחולצה שלי היום
אהה וגיל אני לא נותן לך בלעדיות על התמונות של החולצה המיוחדת
מה זה החארטה הזה שלא רושמים אותי ?!?!?!
אדיר
גם כשאני יהיה די גיי מצליח אני עדיין לא ישכח מי גירש את החושך שכל כך פחדתי ממנו:) מצפה לראות אותכם היום |
היום תבין טוב מאוד מי מגרש חושך ומה זה אור :toothless
נראה אותך שם יחציל.. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואווו איזו אסופה נכבדה של הפורום.....
I GUESS I'LL C U NEXT TIME IN ARMIN ? |
אתה בקושי מגיע למסיבות ... צא קצת ואל תתקע בסגנון של מוזיקה .. תלמד דברים חדשים קצת לא יזיק ;)
בקשר לאינר סיטי אני לא יוצא כי אנשים כבדים בישראל אז השקעתי את הכסף בבורסה
.. סתם את הכסף כבר השקעתי על משהו לעתיד ככה שזה מבוטל ... |
|
|
| Hell_Copter |
| יאללה מייקי... הנה אנחנו באים ;) |
|
|
| Huge-A |
לכל המגיעים תהיו בסביבת העמדה..
או שתחפשו אורות ותבואו להגיד שלום..
חויובה :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב חברים יש לי עוד טיפה אנרגיה כדי להביא לכם ריביו לפחות חלקי
אז ככה
בסביבות 23:30 אני יוצא מהבית לכיוון התחנה לתפוס מונית
מפה לשם אני מגיע לקו מילניום כמעט ב-00:30
ורואה משהו שלא ראיתי בקו ב-3 המסיבות הקודמות
תור בכניסה
עשה לי טוב לדעת שמייק מושך קהל (או שמערכת הייחצון המשומנת של נקסט אבל למי אכפת) חוץ מזה שכבר בכניסה ראיתי כמה קולגות שלא נראו באיזור מימי פרי קורסטן בטי אל וי
(ע"ע עוזי, רועי וחברו)
טוב אני מגיע...
לא מחכה יותר מדי למרות התור...אני אייל ומוש נכנסים
יורדים על הנחה חביבה ונכנסים ב-70 (מסיבה הבאה שלי כנראה כניסה חינם...)
ברקע הלפרין ממשיך להשמע טוב יותר מבעבר
מנגן קטע שהוא מנגן הרבה והוא פשוט מצוין וצח בטח יחשוף לנו סוף סוף את שמו אחרי שהחצוף פשוט עלה לעמדה והסתכל בלפטופ של הלפרין
הלפרין גם ניגן אחרי הפסקה מסוימת את
:)
one solid wave
והשמעת בכורה מהלפרין ל
rank 1 - beats @ rank 1 dot com
בשעה שתיים עולה לעמדה ארתור גורדון (מאיפה הוא בא?) ופותח עם
jan gustaffson - true fiction (לא זוכר כבר אם זה היה הקטע...)
one army man - ballroom dancer
mpyreal sun - from dark to light (club mix)
mojado feat. mr sam - el toro
בהמשך הוא עולה גבוה יותר לקטעים שהיה לי קשה לעכל...ב-3 זה קורה
לעיני קו מילניום מלא לחלוטין (בקושי היה מקום לזוז) עולה היוצר המעולה מייק לנגן
אבל הפלא ופלא הוא לא בדיוק מסתדר עם הציוד ומשקורה שם...
מייק מנגן רק עם דיסקים והוא רואה פטיפונים תקועים לו בפרצוף
בלית ברירה מכבים את המוזיקה ומחברים לו את הקומפקטים
מייק מתחיל את הסט שלו
התחלה רדומה מנומנמת מאוד
מתאים מאוד לאנשים שעייפים...
בערך 5 טראקים שכאלה עוברים עד ש (מארק תקשיב טוב יש כאן פספוס מספר אחד שלך...אולי ה-פספוס הגדול )
קטע מוכר מפציע ברקע הלוא זה הקטע המצוין
lue haze - into nothing (bill hamels remix) ני מתרומם פה באוויר ומחכה לבאות
והבאות אכן עלו לקו יותר אפליפטי
הסט מכאן ואילך נע ונד בין טק טראנס אפליפטינג טראנס ופרוג טראנס
אז מה היה שאני זוכר?
musix - cyber desire
armin vs. mike - pound
armin vs. mike - intruder
solar stone vs. scott bond - redline highway
lily hayden - anything (gabriel & dresden 313 dub mix)
vadim zhukov - exit (robert nickson remix)או גרסה רגילה תקנו אותי אם טעיתי
mojado feat. mr sam - naranja (dimitry andreas remix) שוב אולי זאת הגרסה של מר סאם
re:locate - typhoon
sunrise at palamos
m.i.k.e - turn out the lights
perry oneil - wave force
young parisians - jump the next train (kyau & albert remix)
ופנינת הערב עד לאותו רגע שלו חיכיתי הכותרת שהיתה כתובה גם על החולצה שלי מאחור
m.i.k.e. - massive motion
טוב בטח היו עוד קטעים שאני לא זוכר אז אתם מוזמנים להשלים את הרשימה שלי...
מייק כבר בשלבי סיום זורק את הקטע הנוסטלגי הנהדר
plastic boy - silver bath
ואז מודיע רוני לכולם שהיתה אחלה מסיבה והיה נעים לארח את מייק
150+ האנשים שסחבו עד כמעט 6 בבוקר שמעו שתיקה קלה ואז מייק שם את
strange world והרים את כולם באוויר
תם לו סטריינג וורלד
והקהל מתחיל להיות רעב
אף אחד לא זז ממקומו וכולם דורשים עוד
מהמקום בו עמדתי שמעתי צעקות "פלאסטיק בוי" ועוד דברים שצעקו
אבל אני הייתי שתי סנטימטר ממייק...
צעקתי לו הכי חזק שיכולתי
push - the legacy
בזמן שהוא חיפש מה לשים
10 שניות לאחר מכן מתחיל להתנגן הקטע הנפלא הזה שסגר את הערב לא לפני שהקהל הרעב ביקש עוד...
ביקש אך הפעם כבר לא קיבל...
טוב לראות כמות של אנשים בסדר גודל של משהיה ברוברט גיטלמן בסביבות 2 בלילה
בשעה 6 בבוקר כשמייק מגיע לקו....
היוצר המוכשר הזה לא הלך לפני שזרק לנו שהוא מזמן לא היה בארץ והוא צריך להתחיל לבקר בה יותר והוא מבטיח שמעכשיו הוא יהיה פעמיים בשנה
אני לא חמדן
אם מייק בא פעמיים בשנה השורה התחתונה היא שאני יגיע גם
סה"כ מייק כדי ג'יי לוקה בחסר בצד הטכני... לא מעט פאשלות שהיו לו... מייק מנסה להתחכם ולשחק לפעמים קצת עם המקצב של קטעים . שילמד מיוהן חילן איך עושים את זה נכון
גם המעברים בין הטראקים לא תמיד היו חלקים... בוא נגיד שאחרי שנהניתי בארוע הזה אני שוקל ללכת לטיאסטו כי טיאסטו עם כל משאמרתי עליו יותר טוב מבחינה טכנית ממייק כדי גיי
אפילו הרבה יותר טוב
ועדיין הצלחתי להנות מאוד במייק בעיקר בגלל פלייליסט שהלך והשתפר עד
לסיום שלא הותיר ספקות בכלל
בסופו של דבר יותר כל כך מוכשר כמו מייק צריך לנגן 5-6 קטעים שלו במהלך הסט והוא קונה תקהל
אהההה....
ואיך אפשר בלי לציין שאילן לא עזב בלי חתימה...
כן מייק חתם לי על החולצה המושקעת שלי:)
זה כבר הפך להיות נוהל |
|
|
| Huge-A |
טוב אני מסטול יותר מידי אחרי נאפיס אז בוקר טוסט לכולם ופצצות..
ריוויו דאני יקום בעזרת ה'...:D |
|
|
| Huge-A |
אהה נזכרתי משפט לחיים..
"רוסים באהבה או לא רוסים בכלל..." |
|
|
| princess cc |
אנחנו התחלנו את הערב בבית עם חברים שהגיעו מב"ש
במיוחד בשביל מייק (לא פוש מייק קרוז:) )
ברבע לאחת זזנו אנחנו לכיוון הקו והחברים לטיאלוי,כבר לפי התור בכניסה
(לקח לנו אולי חצי שעה להכנס) ידענו שהולך להיות צפוף
ליד העמדה כרגיל פגשנו את חברי הפורום כמעט בהרכב מלא
(אני חיייבת לציין שהיה טוב לראות את כולם:)
הייתה אחלה מוסיקה! הלפרין וגורדון שיחקו אותה ביג טיים!
אח"כ עלה מייק וכמו שאילן ציין בהתחלה היה רדום לאללה!
כמעט נרדמתי שם... אבל אח"כ הוא עלה ועלה ועלה!
לא ממש שמתי לב לתקלות הטכניות שאילן ציין ולא זכור לי בכלל שהפסיקו ת'מוסיקה באיזשהו שלב... מוזר:)
לסיכום: הייתה מוסיקה טובה וזו יכלה להיות אחלה מסיבה
אם לא היה כ"כ צפוף! לא היה מקום לזוז! והיה חםםםםםם הזעתי כמו איזה היפופוטם מיוחם:D
אבל בסה"כ היה טוב:) |
|
|
| Hell_Copter |
וואי איזה מסיבה סוף הייתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא נראה לי שנהניתי ממסיבה כל כך מאז פרי קורסטן ;)
לא יעזור... פשוט היה מדהים!!!
הגענו לשם בערך ב 00:20 ככה והיה באמת תור כמו שאילן ציין...
רואה בחוץ את צח ואלי, ואז מגיע אריק עם חבר שלו ופתאום מגיח מהפינה גם מוש ומלטדאון (סורי אחי עדיין לא קלטתי את השם :) )
אומרים שלום שלום ואז מופיע אילן בכבודו ובעצמו ומודיע שיש למה לצפות בקשר לחולצה... אבל עדיין לא מוכן לחשוף אותה :D
טוב אחרי כמה דקות נכנסים בלי יותר מדי סיבוכים וחבר שלי אפילו משיגים לי הנחה ושילמתי 80... מה יכול להיות יותר טוב מבמקום לשלם 100 פתאום לקבל הנחה של 20 שקל לידיים :p
טוב... נכנסים והשעה איזה 00:40 ככה... רוקדים קצת לצלילי הלפרין שהיה ברגוע יחסית... ואז בסביבות 1:20 אני מניח הוא כבר התחיל להביא דברים פצצות בקצב מטורף... התרשמתי לטובה מאוד מסוף הסט שלו אתמול
בשעה 2 כולנו כבר מחכים שמייק יעלה, ואז משום מקום מגיע ארתור גורדון וטוב שהוא בא... חימם את מייק מצוין לפי דעתי!!
היה לו סט מאוד אנרגטי עם הרבה דברים טובים שלצערי את רובם לא הכרתי
אבל ממש התלהבתי לשמוע שם את דארק טו לייט... אחד הווקאלים היפים ששמעתי בחודשים האחרונים... בעיקר במסיבה!!
ארתור מביא איזה סט של שעה ככה... וכבר ב 2:50 אנחנו רואים את מייק עולה לעמדה ומתחיל לארגן את הדברים שלו
ישר הולכים ומצטלמים איתו אני וצח וגם אילן הצטלם איתו... והכי מצחיק... צח היה בשוק ממנו... הוא בא אליי עושה לי... וואי קבל איזה סוס המייק הזה... ואכן הוא צדק... מייק לא כזה גבוה... אבל הוא די רחב :wtf:
מייק מתחיל את הסט שלו בשעה 3 אחרי שארתור גורדון מפנה לו את הבמה ולצערי מתחיל ממש חלש עם טראקים שאני לא מתבייש להגיד שקצת הרדימו... יותר מדי עייפים בשביל תחילת סט
אבל הישועה לא אחרה לבוא ובשעה 3:40 הוא כבר התחיל להרביץ בנו טראק אחרי טראק עד שהתחרפנו
היה כמה טראקים שהרימו אותנו לשמיים... אני ומוש השתגענו שהיה את ג'אמפ דה נקסט טריין... פעם ראשונה שאני שומע את הרמיקס של קיו ואלברט במסיבה... זה טראק שמרים אותך לתקרה!!!
והיה מאוד מרגש לשמוע שם סילבר בט' ודברים שלא הכרתי כמו טייפון וסייבר דיזייר... כל הזין בלא להיות מעודכן ;)
השיא בשביל אילן היה אחרי הרבה הרבה הצקות שמייק שם את הטראק שהוא כל כך רצה... אילן עמד עם החולצה והראה לו ומייק עושה לו כזה... אפטר.. אפטר...
אני ביקשתי ממייק את יוניברסל ניישן... כי פשוט הייתי חייב לשמוע אתזה... אבל הוא חיפש ואמר לי שהוא מצטער ושהוא שכח את זה... אבל לא נורא... הוא פיצה אותי עם סטריינג' וורלד וההדרן דה לגאסי
היה מאוד כיף לדבר פעם ראשונה עם הרבה אנשים
בין אם זה אדיר, ירון, סיסי, גיל (בלו דרגון), מלטדאון (עוד פעם אחי... ברח לי השם) ועוד
יש מצב שזה היה המפגש הכי גדול של הפורום... אני בכל אופן... נהניתי מאוד מאוד ואפילו יש מצב אני ינחת היום בטי אל וי למסיבה של החיילים עם מייק :disbelief |
|
|
|
|