return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 7)
View this Thread in Original format
YO-I
אני חייב לחלוק על כל אלו שמתלהבים מהקטע של הטלפונים, אני אם הייתי דיג'יי הייתי מתעצבן מזה

אולי תעלו לעמדה במקום הדיג'יי ותנגנו מה שבא לכם? חלק מהעניין של לנגן סט זה לנגן ספונטני, זה שכל שניה דוחפים לך פלאפון לפנים וכותבים לך מה לנגן, זה מגעיל ומעצבן, תבואו עם טראק ליסט מוכן מראש וזהו, אפילו תפרסמו אותו כבר

מילא לכתוב בנייר טראק אחד או שניים שהייתם רוצים שהוא ינגן, במיוחד שמדובר על קלסיקות אבל כשזה נעשה כל 5 דקות
:whip: :whip:
Glenn-Holmes
[QUOTE]Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שפרי ויוהן ממש ממש נהנו מזה וצחקו :) [/QUOTE


א זוכר לגבי חילן אבל פרי קיבל את זה בהבנה ומאוד אהב את זה
....
בכלל רוב הדי גיים שראיתי אהבו את זה..
חוץ מגיטלמן...
עוד "נקודת זכות " לבחור

קיצר
תראו תחולצה שלי היום
אהה וגיל אני לא נותן לך בלעדיות על התמונות של החולצה המיוחדת
מה זה החארטה הזה שלא רושמים אותי ?!?!?!

אדיר
גם כשאני יהיה די גיי מצליח אני עדיין לא ישכח מי גירש את החושך שכל כך פחדתי ממנו:) מצפה לראות אותכם היום
Hell_Copter
אני לא מבין מה אתה רוצה...
זה בקשות לדי ג'יי אם הוא יכול לנגן ככה וככה
הרי הוא לא בא בשביל סתם לתת סט וללכת אלא הוא בא כדי שהקהל יהנה...
וחלק מההנאה של הקהל זה לשמוע דברים שהוא מכיר ואוהב...
הוא לא חייב להתייחס לבקשות...
אבל תסכים איתי שיותר כיף לרקוד בטראקים שאתה מכיר ויודע בדיוק איפה כל קיק ובאס... :rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
אני חייב לחלוק על כל אלו שמתלהבים מהקטע של הטלפונים, אני אם הייתי דיג'יי הייתי מתעצבן מזה

אולי תעלו לעמדה במקום הדיג'יי ותנגנו מה שבא לכם? חלק מהעניין של לנגן סט זה לנגן ספונטני, זה שכל שניה דוחפים לך פלאפון לפנים וכותבים לך מה לנגן, זה מגעיל ומעצבן, תבואו עם טראק ליסט מוכן מראש וזהו, אפילו תפרסמו אותו כבר

מילא לכתוב בנייר טראק אחד או שניים שהייתם רוצים שהוא ינגן, במיוחד שמדובר על קלסיקות אבל כשזה נעשה כל 5 דקות
:whip: :whip:


לפחות במקרה שלי אני יכול להגיד שאצלי בקשת הקטעים כמו שכבר הוזכר ע"י מארק היא דבר שמהווה קשר בין הקהל לדי גיי
ומה החשיבות?
מייק לא מכיר אותנו
הוא לא יודע איזה קהל מגיע למסיבה ולכן חשוב שיראה שיש אנשים שמבינים עניין והוא יכול לזרוק דברים חדשים ויהיו אנשים שיכירו אותם...
זה למה כשאני מבקש משהו אני לא ירשום קלאסיקה אלא אני יכתוב קטע חדש כלשהו שאני יודע שהוא יצר או שהוא מנגן לאחרונה כך שהבקשה למעשה מראה לו "וואלה אני אילן ואני אוהב מוזיקה אלקטרונית אני יודע מה אתה יוצר ומה אתה מנגן ואם תוכל לנגן תקטע הזה שלאחרונה אתה נוהג לנגן אני ישמח"

זה לא שאני מבקש שינגן קטע שהוא מעולם לא ניגן
Meltdown
גם אני אהיה שם, כבר שהגיע הזמן לרשום אותי ברשימה
markfeldman
quote:
לפחות במקרה שלי אני יכול להגיד שאצלי בקשת הקטעים כמו שכבר הוזכר ע"י מארק היא דבר שמהווה קשר בין הקהל לדי גיי
ומה החשיבות?
מייק לא מכיר אותנו
הוא לא יודע איזה קהל מגיע למסיבה ולכן חשוב שיראה שיש אנשים שמבינים עניין והוא יכול לזרוק דברים חדשים ויהיו אנשים שיכירו אותם...
זה למה כשאני מבקש משהו אני לא ירשום קלאסיקה אלא אני יכתוב קטע חדש כלשהו שאני יודע שהוא יצר או שהוא מנגן לאחרונה כך שהבקשה למעשה מראה לו "וואלה אני אילן ואני אוהב מוזיקה אלקטרונית אני יודע מה אתה יוצר ומה אתה מנגן ואם תוכל לנגן תקטע הזה שלאחרונה אתה נוהג לנגן אני ישמח"

זה לא שאני מבקש שינגן קטע שהוא מעולם לא ניגן


אל תדאג אילן, די ג'יי לא תמיד מנגן רק קטעים מוכרים.

אבל בכל אופן, יש משהו בזה שדי ג'יי בא לתת הופעה בדיסקוטק ולא בתוכנית רדיו "שירים כבקשתך".
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אל תדאג אילן, די ג'יי לא תמיד מנגן רק קטעים מוכרים.

אבל בכל אופן, יש משהו בזה שדי ג'יי בא לתת הופעה בדיסקוטק ולא בתוכנית רדיו "שירים כבקשתך".


אני יודע שיש לי היום חולצה מיוחדת
שבזכותה לפחות קטע אחד אני לא יצטרך לכתוב באס אמ אס
:)

משיגיע היום יבין
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני יודע שיש לי היום חולצה מיוחדת
שבזכותה לפחות קטע אחד אני לא יצטרך לכתוב באס אמ אס
:)

משיגיע היום יבין

STRANGE WORLD ??? :rolleyes: ;)

:) ..."נ''ב: בטח כתבת לו "מוזר - הנוער של היום
markfeldman
quote:
STRANGE WORLD ???

..."נ''ב: בטח כתבת לו "מוזר - הנוער של היום


שקוף אהה ??
THE_BLUE_DRAGON
טוב יאללה אני שומר היום הרבה מקום לסופגניות!!!
לדעתי אחרי שמייק יורד אנחנו מפוצצים אותו בסופגניות עם ריבה חמה.
ככה יהיה רשום עלינו באתר שלו חחח...
:haha:



  • arik
  • Black Dragon
  • clubber@work
  • DjG
  • fusi
  • Glenn-Holmes
  • Hell_Copter
  • Huge-A
  • Meltdown
  • princess cc
  • Scorchio
  • Sniper
  • taltul
  • THE_BLUE_DRAGON
  • YO-I

Hell_Copter
quote:
Originally posted by taltul
STRANGE WORLD ??? :rolleyes: ;)

:) ..."נ''ב: בטח כתבת לו "מוזר - הנוער של היום


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי אני צריך לעשות את זה ;):crazy:
markfeldman
quote:
arik

Black Dragon

clubber@work

DjG

fusi

Glenn-Holmes

Hell_Copter

Huge-A

Meltdown

princess cc

Scorchio

Sniper

taltul

THE_BLUE_DRAGON

YO-I


ואווו איזו אסופה נכבדה של הפורום.....

I GUESS I'LL C U NEXT TIME IN ARMIN ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement