return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Scorchio
ראובן יגנווובבב באמת היית שפוך אתמול
:)

אגב אתה חייב להתחיל להשקיע בחברה שלך חצי ערב לימדתי אותה איך לרקוד
:)
Silky21
quote:
Originally posted by Scorchio
ראובן יגנווובבב באמת היית שפוך אתמול
:)

אגב אתה חייב להתחיל להשקיע בחברה שלך חצי ערב לימדתי אותה איך לרקוד
:)



כמה שאני אוהב אותה (ואני אוהב אותה מאוד)

יש דברים יותר חשובים מכל דבר בעולם

מוזיקה !!!! נקודה

ושמישו ישנה את השם שלי שם
<------------------------
למשו יותר מילד שאוהב טראנס !!!

אני חושב שמגיע לי יותר !
בתור אחד שהיה באיביזה פעמיים ולא מפספס שום אירוע טראנסי\האוס\טכנו
שיש בארץ מגיע לי יותר מזה !!! :whip:

כי אם לא אני אפריע לכם קשה מאוד פעם הבאה !!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Silky21 ולא מפספס שום אירוע טראנסי\האוס\טכנו
שיש בארץ מגיע לי יותר מזה !!! :whip:



ראובן קודם כל שלום אני תמיד רואה אותך במסיבות אבל אתה לא מכיר אנשים כי אתה מרוכז בעצמך ובלהפריע...:)

אני מסכים לאללה עם כל משרשמת אם יש משהו שתמיד עושה לי טוב זה לראות אותך את ירון ואת אדיר אתם מוסיפים הרבה צבע הרבה גיוון למסיבות של נקסט

אבל שאלה קטנה ל"קלאבר שמגיע לכל מסיבה טראנס/האוס/טכנו"

where were you on benjamin bates ?!?! :whip: :whip: :whip:
Shahar
יגאל מזה נסגר עם התמונה שלך ושל אדיר
Silky21
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ראובן קודם כל שלום אני תמיד רואה אותך במסיבות אבל אתה לא מכיר אנשים כי אתה מרוכז בעצמך ובלהפריע...:)

אני מסכים לאללה עם כל משרשמת אם יש משהו שתמיד עושה לי טוב זה לראות אותך את ירון ואת אדיר אתם מוסיפים הרבה צבע הרבה גיוון למסיבות של נקסט

אבל שאלה קטנה ל"קלאבר שמגיע לכל מסיבה טראנס/האוס/טכנו"

where were you on benjamin bates ?!?! :whip: :whip: :whip:



טול פול בווקס !!!!!!!!!!!!!!

אחד "ה" הבחורים אם תשאל אותי

שמעתי אותו כשסגר את הערב בקרים איביזה השנה

מדהים נקודה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יגאל מזה נסגר עם התמונה שלך ושל אדיר


חחח עם איזה מהם


וראובן
טול פול לא היה ביום חמישי.?

בנגמין היה בשישי
ואם תשאל אותי
בנגמין בהחלט למשאוהב תסגנון שלו יכול להיות חוויה מדהימה כי הוא מצוין מבחינת עבודה טכנית על העמדה
והסט שלו היה נהדר
Silky21
יום שישי עבדתי בערב ושבת בבוקר ולכן לא הייתי יכול להגיע :nervous:

עדיין לא יצא לי לשמוע אותו פנים מול פנים

בשאיפה שהוא יחזור לבקרנו או שנשמע אותו בארץ המובטחת איביזה ,בעוד 7 וחצי חודש
Silky21
יום שישי עבדתי בערב ושבת בבוקר ולכן לא הייתי יכול להגיע :nervous:

עדיין לא יצא לי לשמוע אותו פנים מול פנים

בשאיפה שהוא יחזור לבקרנו או שנשמע אותו בארץ המובטחת איביזה ,בעוד 7 וחצי חודש
Scorchio
quote:
Originally posted by Silky21
כמה שאני אוהב אותה (ואני אוהב אותה מאוד)

יש דברים יותר חשובים מכל דבר בעולם

מוזיקה !!!! נקודה

ושמישו ישנה את השם שלי שם
<------------------------
למשו יותר מילד שאוהב טראנס !!!

אני חושב שמגיע לי יותר !
בתור אחד שהיה באיביזה פעמיים ולא מפספס שום אירוע טראנסי\האוס\טכנו
שיש בארץ מגיע לי יותר מזה !!! :whip:

כי אם לא אני אפריע לכם קשה מאוד פעם הבאה !!!



את זה תוכל לשנות רק כשיהיה לך יותר מ500 פוסטים ידידי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Silky21
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק

כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים

אליי ,אני מפריע הם מפריעים !

עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !

לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו

ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,

"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!

אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים

משם עפתי לבאר

שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!

מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם

חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA

לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים


ראיתי אותו מציק לך ליד רמקול ימין.... נשפכתי מצחוק
ואז שאדיר בא לידך הוא גם הציק לו...
ואז הלכתי קצת מהעמדה לצד השני כי חשבתי שיהיה לי קצת יותר מקום לרקוד... וראיתי אותך על הרמקול השני מפריע לכולם... אוי זה היה מצחיק!!!
ואז על הבר... בכלל... עד שאדיר קלט אותי והתחיל להפריע לי עם הכפפת לייזר שלו... ובסוף שראיתי שיש סופגניות עזבתי אתכם והלכתי לאכול קצת... אני מראה לאילן שיש סופגניה במקום ללכת לקחת ההוא כמעט בלע לי את היד
:crazy:

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי אותו מציק לך ליד רמקול ימין.... נשפכתי מצחוק
ואז שאדיר בא לידך הוא גם הציק לו...
ואז הלכתי קצת מהעמדה לצד השני כי חשבתי שיהיה לי קצת יותר מקום לרקוד... וראיתי אותך על הרמקול השני מפריע לכולם... אוי זה היה מצחיק!!!
ואז על הבר... בכלל... עד שאדיר קלט אותי והתחיל להפריע לי עם הכפפת לייזר שלו... ובסוף שראיתי שיש סופגניות עזבתי אתכם והלכתי לאכול קצת... אני מראה לאילן שיש סופגניה במקום ללכת לקחת ההוא כמעט בלע לי את היד
:crazy:


מה זה מוזיאון?
מראים לי סופגניה מה אני לא יחשוב שרועי היה נדיב הביא לי אותה כדי שאני יאכל?
:conf: :conf:

וראובן
הוא עוד יחזור אני מאמין השאלה היא רק מתי....בכל מקרה איביזה הקיץ אני חושב שאני יצטרף אליכם...
כבר אין צבא על הראש
מקווה שיהיה מספיק כסף מיותר ללא שימוש עד אז
אני חייב להגיע לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות:)
Silky21
quote:
Originally posted by Scorchio
את זה תוכל לשנות רק כשיהיה לך יותר מ500 פוסטים ידידי



מה הקשר בדיוק ?!?!?!?!?!


יאלה ! זה מגיע לי !


כשאני הייתי מתלמד בטראנס ........ זה היה ממזן חביבי...וורטרס אורגינל אפשר להציע לך ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement