|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואיך זה שאילן ומארק לא רשומים?! :rolleyes: |
אילן כבר דיגי' הוא לא מגיע למסיבות יותר :D
מארק מה איתך באמת..
גם לא אמסטרדם. וגם אין נוכחות במסיבה הנ"ל...זקנת ??? |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

מספר לפרטים: משרדי נקסט - 035611022.
אז כן מי בא איתי מלחמת סופגניות?????????
:haha: :crazy:
בקיצר כרגע אני חולה אבל אני מאמין שאני יגיע!!!
כאילו זה חובה!
יאללה מי מגיע?
תעדכנו אותנו.
- Black Dragon
- DjG
- Dj_Mikmik
- fusi
- Hell_Copter
- Huge-A
- sabi10
- Scorchio
- Sniper
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
אני בטוח מגיע (כנראה עם קלאבר מתחיל)..ולצערי מיקי
(Dj_Mikmik)
לא יוכל לבוא...הוא חזר לארה"ב
:(
נפגש שם :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צריך כבר להתחיל לחשוב על טראקים לבקש ממייק שישים :crazy:
הדבר הראשון שאני חייב לבקש זה
Universal Nation!!!! |
אני למזלי יצא לי לשמוע ולאהוב שיר מאוד ישן שלו עוד משנת
1997
שקניתי דיסק באיזו חנות שהייתי בניו-יורק...
The Blackmaster - Time never stops!
האמת שעד לפני כמה ימים לא היה לי מושג שזה שלו.
אבל בכל זאת קטע שאני מאזין לו כמה שנים טובות בקביעות...
כיף לדעת שזה שלו.
פשוט ראיתי באתר של נקסט שכתוב על המסיבה שהוא היה משתמש בשם
"דה בלאק מסטר"
אז קפץ לי האסימון!!!
:eyespop:
לא נראה לי שיהיה סיכוי כלשהו שהוא ינגן את זה תכלס 97 זה ממש ישן.
לא נראה לי יהיה את זה עליו בכלל חחח... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אילן כבר דיגי' הוא לא מגיע למסיבות יותר
מארק מה איתך באמת..
גם לא אמסטרדם. וגם אין נוכחות במסיבה הנ"ל...זקנת ???; |
אילן למיטב ידיעתי מגיע.
אני בכל אופן לא אוהב את מייק כדי ג'יי ועל כן לא אגיע.
בקשר לאמסטרדם.... מה עם האינרסיטי ?!?!!?!? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צריך כבר להתחיל לחשוב על טראקים לבקש ממייק שישים :crazy:
הדבר הראשון שאני חייב לבקש זה
Universal Nation!!!! |
אני כבר רואה איך הוא מתחיל לתעב אותך אחרי שתבוא לו כל שנייה עם הפלאפון לבקש טראק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני כבר רואה איך הוא מתחיל לתעב אותך אחרי שתבוא לו כל שנייה עם הפלאפון לבקש טראק |
חחחחחחחחח
חופשי, התופעה הזאתי בטח מה זה מעצבנת את הדי ג'ייז....
אבל צח, זה הקשר "המילולי" היחידי שיש לקהל עם הדי ג'יי במהלך המסיבה. |
|
|
| sabi10 |
לצערי הרב, לא אוכל לבוא.....
זה או טיול עם הבחורה או ערב עם מייק...
הבחורה ניצחה, אני מקווה שתבינו אותי :rolleyes: |
|
|
| YoraY |
תקשיבו תקשיבו אני מ-ת להגיע היום פשוט מת
והתקלה היא כרגיל שזה 23+
ה-צ-י-ל-ו.. שמישו יעזור...
אגב אם יש מקום פנוי ברכב מאיזור המרכז (אני מנתניה...) לא אתנגד לחיסכון במונית |
|
|
| fusi |
טוב ילדים תבואו להציג את עצמכם היום כי יש פה כמה כינויים שלא מתחברים לי לפרצופים, ואני אעשה את מיטב יכולתי לזכור אותכם
:D :crazy: |
|
|
| Black Dragon |
טוב אחרי איסוף מידע קצר קבלו:
M.I.K.E @ KU Millennium 10.12.2004 23+
M.I.K.E @ TLV 11.12.2004 לחיילים
M.I.K.E @ TLV 12.12.2004 לנוער
:D שפיץ עולם מייקי הזה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב אחרי איסוף מידע קצר קבלו:
M.I.K.E @ KU Millennium 10.12.2004 23+
M.I.K.E @ TLV 11.12.2004 לחיילים
M.I.K.E @ TLV 12.12.2004 לנוער
שפיץ עולם מייקי הזה |
פשששששששש איזו השקעה !!!!
הלוואי ארמין גם היה מרביץ 3 הופעות בהגעה אחת ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני כבר רואה איך הוא מתחיל לתעב אותך אחרי שתבוא לו כל שנייה עם הפלאפון לבקש טראק |
אני זוכר שפרי ויוהן ממש ממש נהנו מזה וצחקו :) |
|
|
|
|