return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
princess cc
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים:whip:
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר...
Scorchio
אפילו שכל אחד שם מינימום רוזנשטיין
נקסט מביאים את השמות לארץ אין מה לעשות
markfeldman
quote:
אפילו שכל אחד שם מינימום רוזנשטיין
נקסט מביאים את השמות לארץ אין מה לעשות


ובארץ האפשרויות המוגבלות, זה מה שקובע !!!
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים:whip:
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר...


"סיסי אוהבת רק צעירים .." - זה נשמע כמו איזה משפט מסרטי אסקימו לימון :D

ושיר לסיום..:
עוד יבוא איזה רייב עלינו ועל כולם ... סאלם עלינו וגם רייב כמובן...
סאלם סאלם...

:tongue2
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
"סיסי אוהבת רק צעירים .." - זה נשמע כמו איזה משפט מסרטי אסקימו לימון :D

:tongue2


שקע תרגיע שם אה? שאנ'לא אתעצבן!
:whip:
Star
quote:
Originally posted by princess cc
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים:whip:
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר...


חחחחחחח לרגע הזכרת לי את סטלה המגמרת חחחחחחחח
אבל יש משהו במה שאת אומרת חצי עולם תחתון ומעל התחתון נמצא במסיבות של נקסט
princess cc
quote:
Originally posted by Star
חחחחחחח לרגע הזכרת לי את סטלה המגמרת חחחחחחחח
אבל יש משהו במה שאת אומרת חצי עולם תחתון ומעל התחתון נמצא במסיבות של נקסט


ראסמי כמות כזו גדולה של ערסים/עבריינים לא ראיתי בחיים שלי
וגדלתי בשכונה ד' אז תבינו עד כמה נורא זה היה
Star
מה לעשות תבינו שאין מה לעשות במצב הזה
ערסים תמיד היו ותמיד יהיו
לא ניתן למיין אותם בסלקציה כי אז הם מתחילים בלאגן ואז זה גורם למכות בשערים וכל מיני באלגנים שמארגני מסיבות מעדיפים לוותר עליהם

נ.ב
איזה שכונה ד ?
גם את ניצולת זינזאנה כמו רבים וטובים?
Hell_Copter
חליק שטויות... מתי בסוף מייק?


ושכונה ד' מוכרת בגלל המתגוררים בה יש רק בבאר שבע :crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
ראסמי כמות כזו גדולה של ערסים/עבריינים לא ראיתי בחיים שלי
וגדלתי בשכונה ד' אז תבינו עד כמה נורא זה היה


את סתם נסחפת נפיחה
מה כפת לך לא דיברו איתך מילה

YoraY
מייק - אם אתה רואה את זה.....

בקשה שים
moby_-_in_this_world_(push_vocal_club_mix)

אני אומר מראש שלא תגיד לא אמרתי לך
זה הרמיקס האהוב עלי שלך :D

:tongue2
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
מייק - אם אתה רואה את זה.....

בקשה שים
moby_-_in_this_world_(push_vocal_club_mix)

אני אומר מראש שלא תגיד לא אמרתי לך
זה הרמיקס האהוב עלי שלך :D

:tongue2


לא יודע מה לגביו אני מוכן לשים עבורך את השיר
'אשליות'
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement