|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים:whip:
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר... |
|
|
| Scorchio |
אפילו שכל אחד שם מינימום רוזנשטיין
נקסט מביאים את השמות לארץ אין מה לעשות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אפילו שכל אחד שם מינימום רוזנשטיין
נקסט מביאים את השמות לארץ אין מה לעשות |
ובארץ האפשרויות המוגבלות, זה מה שקובע !!! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים:whip:
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר... |
"סיסי אוהבת רק צעירים .." - זה נשמע כמו איזה משפט מסרטי אסקימו לימון :D
ושיר לסיום..:
עוד יבוא איזה רייב עלינו ועל כולם ... סאלם עלינו וגם רייב כמובן...
סאלם סאלם...
:tongue2 |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
"סיסי אוהבת רק צעירים .." - זה נשמע כמו איזה משפט מסרטי אסקימו לימון :D
:tongue2 |
שקע תרגיע שם אה? שאנ'לא אתעצבן!
:whip: |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים:whip:
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר... |
חחחחחחח לרגע הזכרת לי את סטלה המגמרת חחחחחחחח
אבל יש משהו במה שאת אומרת חצי עולם תחתון ומעל התחתון נמצא במסיבות של נקסט |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Star
חחחחחחח לרגע הזכרת לי את סטלה המגמרת חחחחחחחח
אבל יש משהו במה שאת אומרת חצי עולם תחתון ומעל התחתון נמצא במסיבות של נקסט |
ראסמי כמות כזו גדולה של ערסים/עבריינים לא ראיתי בחיים שלי
וגדלתי בשכונה ד' אז תבינו עד כמה נורא זה היה |
|
|
| Star |
מה לעשות תבינו שאין מה לעשות במצב הזה
ערסים תמיד היו ותמיד יהיו
לא ניתן למיין אותם בסלקציה כי אז הם מתחילים בלאגן ואז זה גורם למכות בשערים וכל מיני באלגנים שמארגני מסיבות מעדיפים לוותר עליהם
נ.ב
איזה שכונה ד ?
גם את ניצולת זינזאנה כמו רבים וטובים? |
|
|
| Hell_Copter |
חליק שטויות... מתי בסוף מייק?
ושכונה ד' מוכרת בגלל המתגוררים בה יש רק בבאר שבע :crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ראסמי כמות כזו גדולה של ערסים/עבריינים לא ראיתי בחיים שלי
וגדלתי בשכונה ד' אז תבינו עד כמה נורא זה היה |
את סתם נסחפת נפיחה
מה כפת לך לא דיברו איתך מילה |
|
|
| YoraY |
מייק - אם אתה רואה את זה.....
בקשה שים
moby_-_in_this_world_(push_vocal_club_mix)
אני אומר מראש שלא תגיד לא אמרתי לך
זה הרמיקס האהוב עלי שלך :D
:tongue2 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
מייק - אם אתה רואה את זה.....
בקשה שים
moby_-_in_this_world_(push_vocal_club_mix)
אני אומר מראש שלא תגיד לא אמרתי לך
זה הרמיקס האהוב עלי שלך :D
:tongue2 |
לא יודע מה לגביו אני מוכן לשים עבורך את השיר
'אשליות'
:) |
|
|
|
|