return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Meltdown
מסתבר שדי ג'יי ספיידר מגיע ב 3 לדצמבר, והסט עם מייק פוש עבר ל 10 בדצמבר
THE_BLUE_DRAGON
אני יגיע לבנג'מין כנראה!

!!!...וכמובן למייק...!!!
Scorchio
אלי אני משריין את האוטו אתה משריין את יוסי
קאפיש?
ואגב אלי אמרתי לך שהוא יבוא ואתה לא האמנת לי

Rank 1
הבאים בתור
Black Dragon
אתה אמרת שהוא באותו ערב עם מרקו וי
sabi10
quote:
Originally posted by Meltdown
מסתבר שדי ג'יי ספיידר מגיע ב 3 לדצמבר, והסט עם מייק פוש עבר ל 10 בדצמבר


אז סגרנו ב 10 לדצמבר!
Viperon
מי זה די ג'י ספיידר?
markfeldman
quote:
מי זה די ג'י ספיידר?


די ג'יי הולנדי מנגן הרבה קלאב טראנס.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Viperon
מי זה די ג'י ספיידר?


אני זוכר קראתי עליו כתבה בעיתון תל אביבי פעם... יש לי אותו איפשהו פה... אני יחפש
הוא די ותיק אם אני זוכר נכון... ומנגן הרבה מוזיקה טובה :)
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר קראתי עליו כתבה בעיתון תל אביבי פעם... יש לי אותו איפשהו פה... אני יחפש
הוא די ותיק אם אני זוכר נכון... ומנגן הרבה מוזיקה טובה :)


הוא היה לפני כמה חודשים בזמיר, נורא נהניתי
מנגן אחלה מוסיקה!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
אלי אני משריין את האוטו אתה משריין את יוסי
קאפיש?
ואגב אלי אמרתי לך שהוא יבוא ואתה לא האמנת לי

Rank 1
הבאים בתור


יש מצב שגם אני יהיה!!!
השאלה אם יכניסו אותי...

צח! - אני נוסע איתך

Huge-A
אני יהיה במסיבה בעזרת ה' ...
אבל עד אז אלוהים גדול .;)
Scorchio
טוב התפוצצו התכניות מסתבר שבסופשבוע הזה ההורים שלי נוסעים לי עם האוטו ויכול להיות שאני בכלל לא אגיע...
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement