|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| מסתבר שדי ג'יי ספיידר מגיע ב 3 לדצמבר, והסט עם מייק פוש עבר ל 10 בדצמבר |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני יגיע לבנג'מין כנראה!
!!!...וכמובן למייק...!!! |
|
|
| Scorchio |
אלי אני משריין את האוטו אתה משריין את יוסי
קאפיש?
ואגב אלי אמרתי לך שהוא יבוא ואתה לא האמנת לי
Rank 1
הבאים בתור |
|
|
| Black Dragon |
| אתה אמרת שהוא באותו ערב עם מרקו וי |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מסתבר שדי ג'יי ספיידר מגיע ב 3 לדצמבר, והסט עם מייק פוש עבר ל 10 בדצמבר |
אז סגרנו ב 10 לדצמבר! |
|
|
| Viperon |
| מי זה די ג'י ספיידר? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מי זה די ג'י ספיידר? |
די ג'יי הולנדי מנגן הרבה קלאב טראנס. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Viperon
מי זה די ג'י ספיידר? |
אני זוכר קראתי עליו כתבה בעיתון תל אביבי פעם... יש לי אותו איפשהו פה... אני יחפש
הוא די ותיק אם אני זוכר נכון... ומנגן הרבה מוזיקה טובה :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר קראתי עליו כתבה בעיתון תל אביבי פעם... יש לי אותו איפשהו פה... אני יחפש
הוא די ותיק אם אני זוכר נכון... ומנגן הרבה מוזיקה טובה :) |
הוא היה לפני כמה חודשים בזמיר, נורא נהניתי
מנגן אחלה מוסיקה!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אלי אני משריין את האוטו אתה משריין את יוסי
קאפיש?
ואגב אלי אמרתי לך שהוא יבוא ואתה לא האמנת לי
Rank 1
הבאים בתור |
יש מצב שגם אני יהיה!!!
השאלה אם יכניסו אותי...
צח! - אני נוסע איתך |
|
|
| Huge-A |
אני יהיה במסיבה בעזרת ה' ...
אבל עד אז אלוהים גדול .;) |
|
|
| Scorchio |
טוב התפוצצו התכניות מסתבר שבסופשבוע הזה ההורים שלי נוסעים לי עם האוטו ויכול להיות שאני בכלל לא אגיע...
:( |
|
|
|
|