|
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נזכרתי בשם של עוד טראק שמייק שם ממש לקראת הסוף
Tim Deluxe - I Just Won't Do
באיזשהו רמיקס ממש מביא בראש!! |
זה הקטע שאדיר רשם בגרסה של קארל קוקס
איך באמת שכחתי לציין תקטע הזה?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נזכרתי בשם של עוד טראק שמייק שם ממש לקראת הסוף
Tim Deluxe - I Just Won't Do
באיזשהו רמיקס ממש מביא בראש!! |
זה הקטע שאדיר רשם בגרסה של קארל קוקס
איך באמת שכחתי לציין תקטע הזה?? |
|
|
| FederalBI |
ראובן יש לך איזהשהו קשר לבת-ים?
כי הפנים שלך מוכרות לי בפצצות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
נ.ב- אילן עכשיו אתה מבין מזה לגרש את החושך..;) אחלה חולצה עשית ... |
תודה רבה אחי
מחמאה גדולה לקבל פידבק מאנשי האורות בכבודם ובעצמם (גם הנשיכה החמיאה לי מאוד תודה :crazy: :crazy: )
אני יכול רק להבטיח הפקה גדולה יותר מבחינת השקעה כאשר ארמין יחזור אלינו
וכמובן כאשר מרקוס שולץ ינחת פה
(לא יודע עדיין מה אני יעשה אבל כשמרקוס יהיה פה הוא ידע טוב מאוד מי זה אילן הלמוש ובכלל יהיה קשה לפספס אותי) |
|
|
| Silky21 |
| quote: | Originally posted by FederalBI
ראובן יש לך איזהשהו קשר לבת-ים?
כי הפנים שלך מוכרות לי בפצצות. |
בת ים .... לא
ראשון ..... כן
אולי אנחנו מכירים דרך מישהו או משו ... ישך תמונה ? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה הקטע שאדיר רשם בגרסה של קארל קוקס
איך באמת שכחתי לציין תקטע הזה?? |
אכן אכן קטע הזוי טק טראנס איכותי ... תבינו רק אם תראו איך זה הולך בספייס איביזה ... אילן תכין ציוד חפירות והרבה כסף... איביזה 2005 אנחנו באים... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אכן אכן קטע הזוי טק טראנס איכותי ... תבינו רק אם תראו איך זה הולך בספייס איביזה ... אילן תכין ציוד חפירות והרבה כסף... איביזה 2005 אנחנו באים... |
אני צריך הדרכה מקלאברים עם ניסיון:)
ואיביזה זה בעיה אני יצטרך לבוא עם איזה 30 חולצות לדי גיים השונים חחחחח.... |
|
|
| Silky21 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני צריך הדרכה מקלאברים עם ניסיון:)
ואיביזה זה בעיה אני יצטרך לבוא עם איזה 30 חולצות לדי גיים השונים חחחחח.... |
?!?!?!?!? 30 ?!?!?!?!?
מה זה
30 ?!?!?!?!
30
אתה תביא רק לארמין
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Silky21
?!?!?!?!? 30 ?!?!?!?!?
מה זה
30 ?!?!?!?!
30
אתה תביא רק לארמין
:D |
ווואווו ראובן אני מפחד לבוא איתכם אני חושש שאני יאבד מהר מאוד את הקצב...:) |
|
|
| Huge-A |
תכין את עצמך ל 4-5 שעות שינה ביום ...
הרבה דיג'יים ומוזיקה מעולהההההההההההה
מסיבה כל יום רצוף אפילו 2 מסיבות ביום .. זאת אומרת לא ישנים הרבה זמן שזה טוב לא לישון :toothless |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זה הקטע שאדיר רשם בגרסה של קארל קוקס
איך באמת שכחתי לציין תקטע הזה?? |
איך לעזאזל לא זיהית ?!?!?!
ככה חינכתי אותך ???
שמענו את זה עוד בימי יוהן גילן העליזים ב"זמיר".
| quote: | | אכן אכן קטע הזוי טק טראנס איכותי ... תבינו רק אם תראו איך זה הולך בספייס איביזה ... אילן תכין ציוד חפירות והרבה כסף... איביזה 2005 אנחנו באים... |
אח שלי, למה לא מחזיר פוסטים ???
אני גם מוכן לנסוע, רק תגיד ! |
|
|
|
|