return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004 (pg. 12)
View this Thread in Original format
YoraY
אוף אוף אוף!@$$@#%!@




אני מבועס! כי אני בחיים לא אוכל להיות במסיבות האלה!

הדרך היחידה שלי זה שאני אכיר מישהו מנתניה שיוכל להביא אותי
למקומות האלה

הגעתי למסקנה שרק זו הדרך

:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YoraY
אוף אוף אוף!@$$@#%!@




אני מבועס! כי אני בחיים לא אוכל להיות במסיבות האלה!

הדרך היחידה שלי זה שאני אכיר מישהו מנתניה שיוכל להביא אותי
למקומות האלה

הגעתי למסקנה שרק זו הדרך

:(


ההסעה זאת הבעיה שלך?
אילן אמר לי שיש מוניות שירות מנתניה לתל אביב... אז מה הבעיה?
Meltdown
אוקיי, לאחר שמרבית אנשי הפורום כבר רשמו תגובה למה שהיה אתמול בקו, הגיע הזמן שלי לרשום תגובה:
אני מגיע לשם ב 12.30,וכפי שציינו כאן בתגובות קודמות אני רואה ים של אנשים בכניסה, מה שלא זכור לי שקרה גם כאשר פרי קורסטן הגיע ל טי אל וי, מתחיל לחפש את יובל או אלון כדי שיכניסו אותי, ואז בדיוק פוגש את גיל, מוש וכמה אחר כך את אילן ואת חבר של אילן, ששכחתי את שמו. לאחר כמה דקות אנחנו נכנסים מהעמדה של ימי ההולדת משום מה, אני מברך את אלון הסלקטור לרגל היום הולדת שלו, והמאבטח הרוסי מעיף אותי ממני, לא ברור לי למה, גם כן דפוק.
בקיצור אנחנו נכנסים, שומעים קצת את הלפרין, שדווקא התחיל להשתפר מבחינת איכות התקלוט שלו, למרות שהוא עדיין שוחק טראקים. לקראת 1.30-2.00,
אני קולט את אדיר, ירון ואת הסייבר החדש שלפי מה שהבנתי קוראים לו ראובן, לחיצות ידיים, אמירת שלום לכולם, ואז מתחילים לשמוע את הסט של ארתור גורדון, שבהחלט נתן סט טוב.
לקראת 3 מייק עלה, ואפילו אני עם הידע היחסית מועט שלי בכל הקשור לטראנס, קלאב טראנס ויתר הסוגים האלקטרוניים, הבחנתי שהוא החל את הסט בצורה מאוד רגועה, לרגע הרגשתי שאני במסיבת צ'יל אאוט, אבל לקראת 4 הוא התחיל לעלות את רמת המוזיקה, ביחד עם רמת הדציבלים, והדברים החלו יותר
לזרום עם המוזיקה.
מה שכן, המקום היה ממש מפוצץ, אני לא זוכר מסיבה שהיה כל כך מפוצץ, מאז המסיבה האחרונה עם ארמין בדום.
לסיכום היה ערב מצויין, הן מבחינת המוזיקה והן מבחינת הצחוקים,היה ממש משעשע לראות את כל האנשים משגעים את הבלו דרגון כדי שיצלם אותם, היה פשוט כיף עם כל האנשים שהיו שם, אדיר, ירון,ראובן, מוש, אילן, סיסי וכל היתר שאני לא זוכר, אני מצטער אם שכחתי אתכם.
ולהל-קופר, שמי הוא אייל, גם אני לא קלטתי את שמך.

בשאיפה למשהו זהה אם לא יותר טוב ממה שהיה ביום שישי, כאשר מר ואן ביורן יגיע לקו
cluBBer
quote:
Originally posted by Meltdown
אוקיי, לאחר שמרבית אנשי הפורום כבר רשמו תגובה למה שהיה אתמול בקו, הגיע הזמן שלי לרשום תגובה:
אני מגיע לשם ב 12.30,וכפי שציינו כאן בתגובות קודמות אני רואה ים של אנשים בכניסה, מה שלא זכור לי שקרה גם כאשר פרי קורסטן הגיע ל טי אל וי, מתחיל לחפש את יובל או אלון כדי שיכניסו אותי, ואז בדיוק פוגש את גיל, מוש וכמה אחר כך את אילן ואת חבר של אילן, ששכחתי את שמו. לאחר כמה דקות אנחנו נכנסים מהעמדה של ימי ההולדת משום מה, אני מברך את אלון הסלקטור לרגל היום הולדת שלו, והמאבטח הרוסי מעיף אותי ממני, לא ברור לי למה, גם כן דפוק.
בקיצור אנחנו נכנסים, שומעים קצת את הלפרין, שדווקא התחיל להשתפר מבחינת איכות התקלוט שלו, למרות שהוא עדיין שוחק טראקים. לקראת 1.30-2.00,
אני קולט את אדיר, ירון ואת הסייבר החדש שלפי מה שהבנתי קוראים לו ראובן, לחיצות ידיים, אמירת שלום לכולם, ואז מתחילים לשמוע את הסט של ארתור גורדון, שבהחלט נתן סט טוב.
לקראת 3 מייק עלה, ואפילו אני עם הידע היחסית מועט שלי בכל הקשור לטראנס, קלאב טראנס ויתר הסוגים האלקטרוניים, הבחנתי שהוא החל את הסט בצורה מאוד רגועה, לרגע הרגשתי שאני במסיבת צ'יל אאוט, אבל לקראת 4 הוא התחיל לעלות את רמת המוזיקה, ביחד עם רמת הדציבלים, והדברים החלו יותר
לזרום עם המוזיקה.
מה שכן, המקום היה ממש מפוצץ, אני לא זוכר מסיבה שהיה כל כך מפוצץ, מאז המסיבה האחרונה עם ארמין בדום.
לסיכום היה ערב מצויין, הן מבחינת המוזיקה והן מבחינת הצחוקים,היה ממש משעשע לראות את כל האנשים משגעים את הבלו דרגון כדי שיצלם אותם, היה פשוט כיף עם כל האנשים שהיו שם, אדיר, ירון,ראובן, מוש, אילן, סיסי וכל היתר שאני לא זוכר, אני מצטער אם שכחתי אתכם.
ולהל-קופר, שמי הוא אייל, גם אני לא קלטתי את שמך.

בשאיפה למשהו זהה אם לא יותר טוב ממה שהיה ביום שישי, כאשר מר ואן ביורן יגיע לקו


היה מפוצץ בגלל שזה לא מועדון אלא
DANCE BAR
:happy2:
cluBBer
quote:
Guy_Federman_מארח את_M.I.K.E_Push__בVERTIGO _!&@$#^*!?!^

מה שהיה היה...
היו 200 איש במועדון וכשמייק עלה היו אולי 40
הוא ניגן 4 קטעים וירד
בין היתר מלמל שהוא לא ישן 2 לילות (הטיסה שלו התאחרה ב7 שעות, הוא הגיע לארץ רק ב00:30 אתמול), ושהוא כבר הופיע בפני מאה אלף איש והוא בא ל"חיפה" בשביל לשים 4 טראקים... חח
THE_BLUE_DRAGON
היה אחלה!!!
כן היו סופגניות חינם =)))
:crazy: :crazy: :crazy:

וכן אני עייף פחד אז אני לא יכתוב רק יתן בתמונות!!!

























עוד תמונות פה:
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1

סרטונים בהמשך...:disbelief
Silky21
אח גיל גיל....איזה אלבום יפה עשית לפורום הזה :toothless
YO-I
חשבתי לסגור מעגל ולראות את מייק בשנית אחרי אותה הפעם הראשונה שהוא היה בארץ לפני המון שנים, לצערי לא יצא לי

עקב ניתוחון קטן שעברתי ביום חמישי בערב, אני מוגבל מלצאת בשבועיים הקרובים, ידעתי שתהנו, מייק בטוח לא איכזב, רק חבל שנקסט חזרו לקו, המועדון הזה כבר מזמן לא מה שהיה פעם

לגבי מה שמייק ניגן, כולם כאן מדברים על ההתחלה של הסט שלו שהייתה איטית, אז חבר'ה, אותי דיי מעניין לדעת מה הוא ניגן בשעה הראשונה, אני מטורף על מוזיקה אלקטרונית רגועה והשילוב של זה עם מייק נשמע מעניין ביותר, צ'יל אאוט מלודי? הייתכן? מממ
Huge-A
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה אני רואה שהיה טראקליסט ממש טוב יחסית למה שציפיתי מהבחור...



אשמח אם תצטרף..



I KNOW WHAT I LIKE !

באשר לטראנס אנרג'י ו"הכבדים" - זה אתה זה ש"כבד"...


אני בטוח שלא ויעידו אנשים שהיה לי הכל מוכן ..
אתה זה שלא חזר אלי ששלחתי לך הודעה אישית..
ובכלל למה אתה לא שם אי סי קיו או מסנג'ר במאפיינים שלך .. מה אתה סוכן או בילוש... ;)

יאללה נראה אותך גבר תכין כסף אנחנו נראה מי רציני אני בנתיים הייתי באיביזה ולא דיברתי סתם ... כי על איביזה דיברתי לפחות כל השרות שלי ...

איביזה לעד טראנס אנרג'י בקרוב..
ואם לא אנרג'י אז יהיה לי בסופו של דבר הרבה כסף לאיביה ....
ירון תכין מזוודות עוד 8 חודש חוזרים לבית !!! :disbelief
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
אדירר?????
http://image.pbase.com/u8/mikepush/...75.DSCN3763.JPG




מה נסגרתך אני יודע זאת סיסיייייי חחחחחחחחחחחחחחחחח


נשיכה כזאת נושכים באהבה או שלא נושכים בכלל..
אוסקוט יכלב יערס ישרלטן ימנשק בזיגזג :toothless

Huge-A
יומן יקר שלום

טוב טוב טוב אנשים ..
אני מבחינתי גמרתי טוטלית במסיבה ולא במכנסיים ... איזה מוזיקה קשה וטובה
שלא נדבר על הסאונד אהה :crazy:

כניסה לחימום של הלפרין שתפסנו בקטנה ממשיך עם עוצמה ועוז ארתור גורדון .
נותן לו ציון של 8 וזה בגלל המוזיקה הטובה ... בקשר ל- 2 החסרים זה עקב מיקסים קצרים שעשה... ואני חונכתי לשמוע מיקסים ארוכים אהההההה
לפני שגורדון מסיים אנחנו יוצאים להתארגנות ברכב בנוהל הרגיל ...
ובדרך שחוזרים אני מריח משהו לא נעים באוויר ואז אני קולט 2 חברה מחרבנים על המדרכה .
לא יודע מה איתם הם כנראה אכלו בנאפיס לפני

ממשיכים לעבר המועדון נכנסים ומייד עולה לעמדה "מייק המכבי"
שהראה לכולם מזה זה נס פח השמן ..
ואיך אוכלים סופגנייה באהבה או שלא אוכלים בכלל ..
או המשפש הנוסף שנאמר "רוסים באהבה או שלא רוסים בכלל .. חויובה!!"

כן הרבה מוזיקה קשה שגרמה לי לראובן ולירון להראות כמו בסרט "חופשיות על הבר"
רמקולים אמר ראובן נכון.. ורק בגלל זה יש עכשיו סאונד יותר גרוע :D

מבחינתי שיא הכיף שלי היה לשמוע את הקטע שמזכיר לי ממממממששש איביזה זה:
cohen vs deluxe - just kick (carl cox mix

ועוד אחרים טובים שנאמרו כאן ...

זהו סיום מעולה כמו שצריך להיות ..
הרבה קהל היה הפעם וגם בסוף המסיבה ...
ומי שלא בא חצילללללללללללללללללללללל

טוב היה לראות את האנשים שמאחורי הניקים כאן בפורום .. ;)

רק בשמחות חברים....

יש לו תאבון גדול !!!
:toothless

נ.ב- אילן עכשיו אתה מבין מזה לגרש את החושך..;) אחלה חולצה עשית ...
Hell_Copter
נזכרתי בשם של עוד טראק שמייק שם ממש לקראת הסוף

Tim Deluxe - I Just Won't Do
באיזשהו רמיקס ממש מביא בראש!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement