return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Spring Break Cruise 2005 (pg. 10)
View this Thread in Original format
SwedeTrance
Hej!
Bara 18 dagar kvar då :-)
Jag o en kompis dyker upp från GBG för att se hur de här kryssningarna är.... Och är det bara hälften så kul som nyårspartyt i Tokyo var med Johan Gielen så blir det nog kul :-)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SwedeTrance
Hej!
Bara 18 dagar kvar då :-)
Jag o en kompis dyker upp från GBG för att se hur de här kryssningarna är.... Och är det bara hälften så kul som nyårspartyt i Tokyo var med Johan Gielen så blir det nog kul :-)

Då ses vi ombord då Tobias, ska morsa om jag ser den >här filuren :)

Synd inte en annan GTBare kan åka med på kryssen, e fan dax ! DÄ BÄ ÄLL.... känn dig träffad ;)
Hauken
Hur tar man sig från stockholm central till denna terminal? Taxi funkar väl men helst inte då det kostar $$$$$$$$$$$$$$$
St_Andrew
quote:
Originally posted by Hauken
Hur tar man sig från stockholm central till denna terminal? Taxi funkar väl men helst inte då det kostar $$$$$$$$$$$$$$$

t-banan mot ropsten funkar väl om jag inte har helt fel... är dock bara wannebe stockholmare så nån annan kan ju rätta mig om jag har fel :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
t-banan mot ropsten funkar väl om jag inte har helt fel... är dock bara wannebe stockholmare så nån annan kan ju rätta mig om jag har fel :p

Helt korrekt, snabbt och enkelt...

Postar min vanliga karta hur man tar sig från Gärdets tunnebanestation som man hoppar av vid...

Hauken
Man tackar :)

Så man ska våga sig på detta med tunnelbanor... kommer bli rånad och blåslagen känner jag på mig! :D

Ska man betala eller bara gå på?

Tack för hjälpen :)
Amnezia
quote:

har en vilsen grabb som ja klarat den resan 2 ggr som till å me gått på tåg till sthlm från örebro när jag igentligen skulle till gbg så ska du se att du klarar detta;) när du e framme vid gärdet sen ere bara följa strömmen av folk..;)
Dj P.A!
Tänkte att jag skulle hedra PvD genom att skaffa en Vandit shirt eller liknande. Någon som har koll på var man kan köpa dessa. Går de att köpa i Sverige? Kanske kan bli svårt att hinna få den innan kryssningen om man beställer från utlandet. Någon som har lite koll på sådant? Vore tacksam om någon har info snarast.
Laszlo
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Tänkte att jag skulle hedra PvD genom att skaffa en Vandit shirt eller liknande. Någon som har koll på var man kan köpa dessa. Går de att köpa i Sverige? Kanske kan bli svårt att hinna få den innan kryssningen om man beställer från utlandet. Någon som har lite koll på sådant? Vore tacksam om någon har info snarast.

Här :)
SteveTranz4ever
quote:
Man tackar :)

Så man ska våga sig på detta med tunnelbanor... kommer bli rånad och blåslagen känner jag på mig! :D

Ska man betala eller bara gå på?

Tack för hjälpen :)

Hehe mannen ! Stockholm är nog inte den farligaste staden i detta land det kan jag nästan lova.

Du kommer inte på om du inte har gått förbi spärrarna och därmed betalt :) 30 spänn kommer det nog att kosta :)

Good luck !

jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hehe mannen ! Stockholm är nog inte den farligaste staden i detta land det kan jag nästan lova.

Du kommer inte på om du inte har gått förbi spärrarna och därmed betalt :) 30 spänn kommer det nog att kosta :)

Good luck !

såvida personen i spärren inte har rast, då kommer man på gratis :)
Gate 42
Tänkte bara kolla så här lagom tajt innan kryssningen om någon vet någon som har en biljett över. En kille som skulle varit i min hytt först, men som sen trodde han skulle till fjällen, ska nu inte till fjällen och kan följa med, men jag har sålt platsen han hade först ;)

Sängplats är inte det viktiga här (han kan få crasha på mitt hyttgolv ;) ) utan en biljett till kalaset :D

Någon?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement