|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
håller med... riktigt galen
fick mig lagom peppad inför imorgon :) |
|
|
| Hauken |
nice video!
Allt packat och klart nu inklusive stereo :D Dunkas det hardcore/hardstyle bland B-hytterna = vi ;) |
|
|
| jofawe |
ska vi ha en liten sweta meetup?
(sent påkommet)
men typ .. nånstans? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
ska vi ha en liten sweta meetup?
(sent påkommet)
men typ .. nånstans? |
Styr upp nåt du... jag har försökt förr utan framgång...
Jag e på ! |
|
|
| SwedeTrance |
| Sweta meetup? Får nykomlingarna vara med? Eftersom jag inte ens varit på kryssning förut hade det ju varit kul att träffa lite folk som huserar här på nätet och varit med på kryss förut. |
|
|
| jofawe |
ska vi säga vid mumintrollet, strax innan avgång?
Alla som vet vem Steve är räcker upp en hand :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
ska vi säga vid mumintrollet, strax innan avgång?
Alla som vet vem Steve är räcker upp en hand :P |
Mumintrollet är perfa... går inte att missa ! Trollet är stor och står i en glasmonter mot landgången till båten... |
|
|
| AC. |
Jag kommer! (Löfte i blyerts)
Släper ev. med mig Amnezia dit |
|
|
| Hauken |
VILKEN JÄVLA KRYSSNING!!
helt sjukt!!
Paul van Dyk var underbar..!! fyfan! framåt slutet när han körde for an angel, nothing but you osv.... _dåligt_ drag!! Stod och väntade tills paul gick av, fick en autograf :D polaren fick sin vinyl signad :)
Eddie var också väldigt bra, helt sjukt set! Alla andra DJs med för den delen... missade asbra dock :P
Dansgolven var dock för små ibland men.. detaljer ;)
Sitter på tågcentralen i sthlm nu, den "sidewalk express". Tåget hem går 23:00.... För alla andra i närheten är det efterfest på "Irish Pub" längst bak i terminalen vid McDonalds snart :D
Massor av bilder, film osv imorgon söndag när jag är hemma :) |
|
|
| Amnezia |
| hauken bodde du me laszlo lr i närheten av hytt 4108??? vi hade minst 2 grannar som dunka hardstyle oavbrutet:rolleyes: :whip: :p :p |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hauken bodde du me laszlo lr i närheten av hytt 4108??? vi hade minst 2 grannar som dunka hardstyle oavbrutet:rolleyes: :whip: :p :p |
Vi hade hytter på däck 5..5104-5105 alt. 5004-5005.. Men hardstyle dunkade vi oavbrutet, ja :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hauken bodde du me laszlo lr i närheten av hytt 4108??? vi hade minst 2 grannar som dunka hardstyle oavbrutet:rolleyes: :whip: :p :p |
ÖH - jag lyssnar inte på någon sketen kalleanka-hardstyle...:) Först blir man anklagad av sina närmaste vänner för att vara pundare, de tror ju på allt de läser, SEN blir jag anklagad för att lyssna på hardstyle....:whip: :) vi hade hytt 4109 - flera av våra grannar dunkade dock på Hardstyle ganska friskt...kan tänka mig att även polarna i min hytt körde en och annan harstyle-skiva, men det hände inte så länge jag hade något att säga till om - å andra sidan spenderade jag inte speciellt mycket tid i hytten så jag brydde mig inte speciellt mycket... :) |
|
|
|
|