return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Spring Break Cruise 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vizay
så man kommer faktiskt ombord om man är under 20 å du e över 30...intressant :)

som nån sa så e linan inte klar ännu så jag lägger in en liten reservation ifall jag skulle få pengar. Ni kanske ser mig där ;)
Dj_Irish
Bah!

Vem ska man ligga med för att spela på dom där kryssarna egentligen?! Hade underlättat om dom åtminstonde hade svarat på mina löjliga skryt mejl jag skickar dit för att imponera på dem. Tror jag får flytta till Stockholm... :p

Allvarligt talat så kan det där ju vara en riktigt lovande kryss. PvD är inte i sverige varannan helg som en viss Gielen, å andra sidan har jag nog sett PvD 10 gåner dom senaste 10 åren så jag tror jag har en bra uppfattning om hur det kan bli. Ska bli intressant att kolla in resten av linan dock.
Hauken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om ni har nån förmyndare med er som är minst 30 år så funkar de ;) Gissa vad jag fyller snart..

Btw... En kryss utan Steve är ingen riktig kryss... haha fan va ego de lät men vad jag menar är "I'm there :gsmile:™"

Har sett PVD 3 gånger... bara på Mysteryland var han lite tveksam men han fick ju också bara 1½ timme på sig ungefär... På SMC 2003 var han jävligt grym ! Och på Innercity 2003 var han as bra !

Men det var inget dåligt erbjudande direkt, lägger vi på minnet :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement