|
Spring Break Cruise 2005
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Uppdaterat med HELA OFFICIELLA Linan ... Tjo!
Monday Bar Spring Break Cruise
med Paul van Dyk
23 timmars klubbmusik-kryssning
m/s Silja Festival
Stockholm-Åbo-Stockholm
25-26 februari 2005
Avgång: Fredag 25 februari kl 20.15
Ankomst: Lördag 26 februari kl 19.15
Åldersgräns: 20 år (du måste ha fyllt 20 år senast 25 februari 2004).
Har du några frågor, mejla oss gärna eller slå en signal:
[email protected]
Tel: 08-20 20 00
Paul van Dyk (Tyskland)
DJ Tomcraft (Tyskland)
Adam Sheridan (England)
Stian Klo aka LikWit (Norge)
Özgur Can (Sverige)
Thomas Krome (Sverige)
Inkfish (Sverige)
Eddy Cabrera (Sverige)
Johnny Boy (Sverige) |
|
|
| reveal |
| Tänker inte missa denna som jag missade förra :D |
|
|
| ScuL |
| Jag tänkte missa den.. för kort tid imellan och PvD känns inte lockande fÖr mig :) |
|
|
| Laszlo |
| Jag är där! PvD har jag velat se lääääänge - missade honom på SMC förra året... |
|
|
| Smekbar |
| ser ju najs ut... har bara sett PVD en gång på mayday och då var han bra så de e klart man ska dra på denna kryssen... förhoppningsvis tar de väl dit nån technodeejay osso, typ Dylan Drazen kanske? :p smeeeeeek :) |
|
|
| Gate 42 |
Spännnade, har inte sett PVD någongång.. Men hört flertalet set. Han verkar lira en stil som jag kan tänka mig att skaka lite ben till.
Blir till att anmäla sitt intresse för biljetter nu då... :D |
|
|
| jofawe |
jag tycker PvD ska få en chans till .. gillade inte riktigt honom på Sensation i sommras .. men..
å nu har det ju uppstått ett delikat problem.
TE eller SC? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jofawe
TE eller SC? |
Varför inte båda två? :p antar att det är det där helvetet som kallas pengar som är problemet
Nä men skulle jag välja så är det TE utan tvekan.
Bättre lina (förmodligen), kanske det sista TE osv väger över :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Varför inte båda två? :p antar att det är det där helvetet som kallas pengar som är problemet
Nä men skulle jag välja så är det TE utan tvekan.
Bättre lina (förmodligen), kanske det sista TE osv väger över :) |
Pengarna är problemet. Båda kostar runt 2000kr för min del.
Så även om TEs lina väger tungt så lockar ändå kryssen iåmed att den är så mycket trevligare..
såna problem man har alltså |
|
|
| MojjMojj |
Det blir nog båda för mig, behöver fan det här :D
Var ett bra tag sedan jag festade loss riktigt :) |
|
|
| CJ InterCity |
| är det 20 årsgräns som vanligt då? nu börjar jag få tårar på riktigt alltså :( |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
är det 20 årsgräns som vanligt då? nu börjar jag få tårar på riktigt alltså :( |
Sitter och tänker detsamma :( Ett år kvar isf :( Otroligt surt, sniket, dåligt, trist osv! |
|
|
|
|