return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Spring Break Cruise 2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Elscorpio
hrm... hittar ingen info om vilken båt det är?
Silja Festival som vanligt mån tro?

Hursomhelst skall det bli hur grymt som helst! Gaaah längtar!

Det är Festival igen... hade hoppats på nån annan även om denna båt är bra... ombyte förnöjer...
Gate 42
Kollade in den fullständiga listen på MB's sida.

De som tillkommit är:

Missdilemma ( http://www.missdilemma.com/ )
Tava
Jeff Cooper
DJ Asbra

Missdilemma har jag hört ett par set med. Svängig techno!
De andra känner jag inte till, men med ett namn som DJ Asbra så kan man ju inte vara dålig, eller hur ;)

Någon som har koll på de andra 3?
Elscorpio
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är Festival igen... hade hoppats på nån annan även om denna båt är bra... ombyte förnöjer...

Ah... ok! spelar inte så stor roll, men visst vore det kul med lite ombyte. Dock är Festival ett säkert kort och man vet att det blir fett röj på stora dansgolvet oavsett :) Och med den här lineupen är det oundvikligt... hehe
Gate 42
quote:
Originally posted by Elscorpio
Dock är Festival ett säkert kort och man vet att det blir fett röj på stora dansgolvet oavsett :)

Man hittar också på Festival i vilket tillstånd man än är.. Har alltid kommit "hem" till hytten under varje resa i alla fall. Dock vet jag kanske inte alltid hur ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by Gate 42
DJ Asbra

lol - vilket jävla namn...undra om han/hon är svensk...fånigare namn får man ju isf leta efter...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by rallyretro
hi. I too am interested in going to the PVD cruise but i dont understand the language you speak. Could someone please translate some of the info in this thread about the cruise into English ?

Gus.

I just found out that Monday Bar have made a infopage in English...
See link:
http://www.doghouseboys.com/events/pvd2005_eng.asp
Gate 42
*phew*

I vanlig ordning så betalades biljetterna i sista sekunden. Har i alla fall min b-hytt till kryssen nu.. Känns bra som fan. Tar nog ett par bira redan ikväll för att fira avslutat köp xD
staz
jag betalade inte min för jag har 1 plats kvar att fylla,, har inte råd att ligga ute med pengar. Nån härifrån som vill köpa in sig?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gate 42
*phew*

I vanlig ordning så betalades biljetterna i sista sekunden. Har i alla fall min b-hytt till kryssen nu.. Känns bra som fan. Tar nog ett par bira redan ikväll för att fira avslutat köp xD

Samma här typ, var ner på förmiddagen på Silja kontoret idag och pyntade in min B-hytt :D

För första gången av alla MB-kryssar ska jag vara ledig samma dag som avresan... Tidigare har jag jobbat hela dagen först och sen började 23timmars festandet... Skööööönish !
Hauken
Betalat och klart, 2 hytter här

Fan, man behövde ju inga namn? Har bara en biljett där det står två hytter, 8 personer. Bara namnet det är bokat i står på biljetten :S Måste alla checka in tillsammans då eller? Skriver dom in vilka som gått ombord?

Hauken
Dubbelpost :S
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Hauken
Betalat och klart, 2 hytter här

Fan, man behövde ju inga namn? Har bara en biljett där det står två hytter, 8 personer. Bara namnet det är bokat i står på biljetten :S Måste alla checka in tillsammans då eller? Skriver dom in vilka som gått ombord?

Det är nödvändigt att lämna in samtligas namn om vakterna vid ombordstigning vill se biljetterna och jämföra med erat ID...
Ni kommer bli ombedda att lämna allas namn för jag tror det är efter Estonia katastrofen som dom började med namn listor på alla turer... I värsta fall blir de ingen resa...

Har du allas bokning (som det nu verkar) så hämtar du ut allas biljetter/hyttnycklar... Man ser ofta stora kompanier står och köar fast bara den som bokade behöver det...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement