|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by Hauken
Sitter och tänker detsamma :( Ett år kvar isf :( Otroligt surt, sniket, dåligt, trist osv! |
Skärp er! Ta en chansning och sluta whina :whip:
De flesta glider ju förbi :gsmile: |
|
|
| CJ InterCity |
När jag var 2 månader under 18 kom jag inte in på Cosmic Gate's Malmö spelning. När jag var en vecka under 18 kom jag inte in på Ferry Corsten's Köpenhamns spelning. vissa kan det där med att slinka in, men inte jag. Kryssningen är helt enkelt för dyrt för att chansa.
men men, inte ska jag dra ner stämningen här!! att PvD kommer till Sverige igen är ju hur grymt som helst!! :D och jag råder så många som kan att åka! för er som inte sett PvD live vill jag lova att han kan sin sak;) (TA review av eventet där jag såg PvD, ifall det intresserar:) ) |
|
|
| Hauken |
Well grejjen är att jag är ca 60-70 mil hemifrån iaf jag inte kommer ombord på båten, utan någonstans att bo :D. Och i Stockholm av alla ställen... :/ Och en snordyr biljett på halsen att försöka bli av med :( Fast det blir nog inte så svårt...
Är det pass eller legg som gäller vid kontroll? |
|
|
| St_Andrew |
satan i gatan :D
synd att man bor i kanada och inte är 20 än :whip: :whip: |
|
|
| Aendy |
| Jävligt skeptisk till denna kryss. Har sett PvD 3 gånger och varit lika besviken varje gång. På SMC var han bara allmänt seg och på de två seten han spelade undet Love from above gick halva publiken från dansgolvet, så dåligt var det. Det beror till stort på vad de mer erbjuder... |
|
|
| jeremy1984 |
Ferry > PvD ;)
Har inte kunnat åka på någon kryssning än pga åldern.. Så nu vore det kanske dax!
Beror på plånboken och resten av linan antar jag :)
Om PvD kommer vore det kanske inte omöjligt att Nu-nrg hänger på? |
|
|
| Vizay |
jag vet inte, har väldigt dåligt med pengar å jag kommer definitivt prioritera TE framför kryssningen.
Dessutom har jag hört en hel del om pvd å att han kan va rätt tråkig av å till. Tror inte jag tänker chansa på den här, väntar tills kryssen efter istället å tar TE på vägen :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jävligt skeptisk till denna kryss. |
Ok, då får jag ta tillbaka mitt påstående om att jag inte får missa denna kryss... Vi får se helt enkelt :) |
|
|
| Amnezia |
fick höra om detta nu i helgen när ja va i gbg å härja lite:p....Pålle dyk e den som e kvar av det där gänget ja inte lyckats sett än + att det inte blev någon luciakryss nu heller:whip:
får hoppas det blir en bra lina i övrigt me..e långt kvar till feb än:) |
|
|
| MacNac |
| Självklart måste jag med! Tror stenhårt på Paul. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
är det 20 årsgräns som vanligt då? nu börjar jag få tårar på riktigt alltså :( |
| quote: | Originally posted by Hauken
Sitter och tänker detsamma :( Ett år kvar isf :( Otroligt surt, sniket, dåligt, trist osv! |
Om ni har nån förmyndare med er som är minst 30 år så funkar de ;) Gissa vad jag fyller snart..
Btw... En kryss utan Steve är ingen riktig kryss... haha fan va ego de lät men vad jag menar är "I'm there :gsmile:™"
Har sett PVD 3 gånger... bara på Mysteryland var han lite tveksam men han fick ju också bara 1½ timme på sig ungefär... På SMC 2003 var han jävligt grym ! Och på Innercity 2003 var han as bra ! |
|
|
| CJ InterCity |
| jaså stiiv... det var ingen dum ide faktsikt. du har koll på läget ser jag :p men det är faktiskt något att fundera på. jag har ju längtat som fasen i 2 år till att kunna åka med på en kryss :) så jag återkommer ;) |
|
|
|
|