|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är därför jag förbannar mig över att de inte finns fler kvinnliga DJs :toothless |
jag kan leka flicka om du promotar mig lite också :p ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag kan leka flicka om du promotar mig lite också :p ;) |
oh my god :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Hauken |
| Var och hur ska man maila för att kunna förboka en hytt? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Snackade med silja tidigare idag...
Tyvärr kan jag meddela så går det inte för mig att ta med nån som jag är "förmyndare" till... Man måste vara över 20 i alla fall på fredagar då det normalt är 23 på fredagar. Hade denna kryss vart på en torsdag som det vart tidigare hade det gått... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Snackade med silja tidigare idag...
Tyvärr kan jag meddela så går det inte för mig att ta med nån som jag är "förmyndare" till... Man måste vara över 20 i alla fall på fredagar då det normalt är 23 på fredagar. Hade denna kryss vart på en torsdag som det vart tidigare hade det gått... |
fan:) ....... utbrott närmar sig............ aaaaaa........ AAAAAAAAAAA:whip: :whip: SKIT OCKSÅ!!!
nåja, tack i alla fall att du försökte!!!;) :) |
|
|
| Hauken |
Well jag kan iaf fortfarande lösa detta på annat sätt..
har en polares pass jag kan använda..
Problemet är då som så att han inte har ngt pass :P Kan man gå in med vanligt leg? Ni som varit på kryssningarna förr hur har ni blivit kollade? Pass eller leg..? :S |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Hauken
Well jag kan iaf fortfarande lösa detta på annat sätt..
har en polares pass jag kan använda..
Problemet är då som så att han inte har ngt pass :P Kan man gå in med vanligt leg? Ni som varit på kryssningarna förr hur har ni blivit kollade? Pass eller leg..? :S |
leg räcker, inte för att jag varit på nån kryssning innan men vet inte varför du skulle behöva pass? |
|
|
| Funfrock |
| problemet är väl isf att dem jämför namn/personnr som står på biljetten med det på legget/passet. Om ni då reser tillsammans så måste det vara två personer med samma namn/personnr på den bokningen bokning, vilket kan framstå som lite misstänkt. |
|
|
| Hauken |
ST_Andrew tänkte mest för att båten åker väl utomlands, men sen kom jag att tänka på detta med EU.. :P
Hmm bokning och personnummer hade jag fan inte tänkt på alltså.. hmm, får lösa leg lån av ngn annan och det är ju inte alltid det lättaste.. "man ska ju vara lik också". |
|
|
| anuga |
wtf?! jag har för lite vänner som hänger på events, men jag ska dit ändå!
Är det inte Armin, så är Paul lika bra, ibland t.o.m. bättre :D |
|
|
| Hauken |
| Ligger på mondaybars förbokningslista nu... det får bära eller brista :D |
|
|
| -=Kotten=- |
| ingen som ringt idag...får hoppas på morgondagen...sur om det inte finns några b-hytter kvar när dom ringer :rolleyes: |
|
|
|
|