|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
nån som har koll på hur det ligger till med B-hytter..hur många som finns kvar osv...tänker knalla till siljakontoret imorrn...lite sent kanske men de har ju alltid löst sig förut så:)... |
Saxat från Monday Bars nyhetsbrev:
"Det finns just nu ett antal hytter i olika prisnivåer kvar. Fråga när du talar med Silja Line. Från kl 08.00 måndag morgon kan du ringa Silja Lines telefonbokning.
Silja Line: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR" |
|
|
| Amnezia |
okej tackar...:) trodde dom redan börjar fösäljningen men alrite.....
blir å ställa klockan du:nervous: :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
blir å ställa klockan du:nervous: :p |
Usch jobbigt, nu när man vant sig vid att bli uppringd (på normal tid) av Silja :p |
|
|
| Gate 42 |
| Blev väldigt glad när jag fick mailet med linan (so far) från MB. Många intressanta namn som man själv fått varit med och välja, och det känns ju bra att man "hjälpt till" liksom ;) |
|
|
| miZ PicCi |
is there any vidz from these cruises?? Im really curious about to see what they r like...I've heard alot of em:)
is it gonna be any this summer?? Im gonna be headin to Sweden in the end of june...:gsmile: |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
is there any vidz from these cruises?? Im really curious about to see what they r like...I've heard alot of em:)
is it gonna be any this summer?? Im gonna be headin to Sweden in the end of june...:gsmile: |
You'll find a lot of videos here: http://www.liquidsunset.org/
Look for the ones named "Monday Bar blablabla Cruise" :)
The only cruise coming up that I know of is the one you can read about in the first post of this thread... dunno about any this summer tho :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
is there any vidz from these cruises?? Im really curious about to see what they r like...I've heard alot of em:)
is it gonna be any this summer?? Im gonna be headin to Sweden in the end of june...:gsmile: |
Det är tyvärr för tidigt att säga om det blir nån till sommaren, dessa kryssningar har hittills inte vart så ofta utan 2-3 gånger per år. Denna är 25 feb och den innan var 9e december så de var rätt nära.
Du kommer med största säkerhet att hitta info. om kommande fester här i alla fall :)
Direktlänkar till några kryssfilmer
Mina:
Lucia Cruise 2002
Lucia Cruise 2003
Stonefields:
Lucia Cruise 2002
Valborgs Cruise 2003
Lucia Cruise 2003
Tranceparance:
Spring Cruise 2004 |
|
|
| rallyretro |
hi. I too am interested in going to the PVD cruise but i dont understand the language you speak. Could someone please translate some of the info in this thread about the cruise into English ?
Thanks :)
Gus. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by rallyretro
hi. I too am interested in going to the PVD cruise but i dont understand the language you speak. Could someone please translate some of the info in this thread about the cruise into English ?
Thanks :)
Gus. |
Check your email! |
|
|
| EsseT |
Såja då är det dags för den sista utskopningen av hytter på måndag kl 8:00 smäller det :)
En liten brask lapp MINTU O JAG SÖKER TVÅ ST SOM VILL DELA HYTT alternativ att vi kan åka men ´någon som har plats behöver dock inte vara i samma hytt Kontakta mig här på TA så fort ni har något som är intressant :) Man vill ju inte missa legenden himself :D HEHE
NU Ska jag gå o äta tårta o hämta mina små paket hurra :D :D :D
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Elscorpio |
hrm... hittar ingen info om vilken båt det är?
Silja Festival som vanligt mån tro?
Hursomhelst skall det bli hur grymt som helst! Gaaah längtar! |
|
|
|
|