|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjDanniKay |
Var är HOUSEN??? :D
Vi vill ha mycket house!:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Var är HOUSEN??? :D
Vi vill ha mycket house!:D |
| quote: | Saxat ur nyhetsmail från Monday Bar
Vi kommer att boka ett antal djs jämt fördelat inom techno, progressive house och trance. Dock inga djs i samma extremt dyra liga som Paul van Dyk, det räcker inte budgeten till om vi ska hålla nere hyttpriserna på en vettig nivå. |
Själv skiter jag i vad de blir för stilar för jag vet de blir 100% party 100% kul och maaaaassor med bra musik :gsmile: |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by Hauken
bokat två B hytter..
|
Varför fick du 2 hytter...fusk :( |
|
|
| Amnezia |
inte bokat hytt en men e på G..för första gången har ja lyckats hitta 3 kompisar från örebro som ska me...amaziiin:wtf:
blir najs de här...anv inte mail så får nog inte deras mail längre:p..:rolleyes: när kan man börja boka? |
|
|
| Hauken |
| har en hyttplatts över, b-hytt.. du får dela med 1 tjej och två killar. Varav en göteborgare och resterande norrlänningar ;) |
|
|
| reveal |
DJs
Paul van Dyk (Tyskland)
DJ Tomcraft (Tyskland)
Adam Sheridan (England)
Stian Klo aka LikWit (Norge)
Özgur Can (Sverige)
Thomas Krome (Sverige)
Inkfish (Sverige)
Eddy Cabrera (Sverige)
Johnny Boy (Sverige) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men satan de va ju fan inte dåligt !
Kan dessutom säga er att Johnny Boy har nåt speciellt på gång för sitt sett... ska bli mycket intressant att se...
Jofawe.... uppdatera första posten sen är du snäll med uppgifter och lineup... då slipper man hitta just denna sidan för info :) |
|
|
| jofawe |
| allready done steve min vän |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Uppdaterat med HELA OFFICIELLA Linan ... Tjo! |
Med tanke på "Bokade och klara hittills är följande. Vi kompletterar med de djs som kommer att spela på den mindre, loungegolvet." som stod i mailet precis ovan den nu släppta dj-listan, så är det nog inte HELA listan :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Med tanke på "Bokade och klara hittills är följande. Vi kompletterar med de djs som kommer att spela på den mindre, loungegolvet." som stod i mailet precis ovan den nu släppta dj-listan, så är det nog inte HELA listan :) |
men guuuuud.. har vi ätit gnällpaj idag eller? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
men guuuuud.. har vi ätit gnällpaj idag eller? |
"Vi" har inte ätit, ty jag har inte gjort det. Huruvida du har gjort det får du själv svara på. Jag påpekade bara vänligt att det nog skulle tillkomma fler Djs. |
|
|
| Amnezia |
| nån som har koll på hur det ligger till med B-hytter..hur många som finns kvar osv...tänker knalla till siljakontoret imorrn...lite sent kanske men de har ju alltid löst sig förut så:)... |
|
|
|
|