|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
VILKET kalas misstag jag har hållt på att göra.
Båtjäveln går ju på en Fredag-Lördag denna gång, jag trodde det var torsdag-fredag som det brukar .. oj oj oj ..
dags att planera om här :) |
|
|
| Aendy |
| Går den inte torsdag-fredag? Jag och koll... inte en bra kombination, då kanske man kan hänga med ändå! |
|
|
| Laszlo |
| haha - snacka om förvirrelse :) Lite dumt av Monday Bar kanske att byta dag på kryssningen eftersom det ändå är samma båt och samma rutt som alltid annars... |
|
|
| jofawe |
| så det är inte bara jag som har snurrat till det då? :nervous: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
haha - snacka om förvirrelse :) Lite dumt av Monday Bar kanske att byta dag på kryssningen eftersom det ändå är samma båt och samma rutt som alltid annars... |
Var så vitt jag vet inte Monday Bar som bestämde datum utan det var PVD själv. Är man stor så är man ;) |
|
|
| St_Andrew |
| hehe förvirrande värre, bytt dag och allt... |
|
|
| EsseT |
Joho mina vänner snaaaaaaaaaart är det dags för PVD kryssning ahhh väntar väntar nu på att det ska bli av =)
Hoppas mina fina saker hinner fram i tid från tyskland hihi massa godis till kryssningen Skynda posten SKYNDA =):eyes: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Normalt sett brukar inte arrangörer som Monday Bar få ha fester på Siljas båtar på helger, nu har dock ledningen på Silja förståtatt PVD är en stjärna och att detta är stort att få med han samt att Monday Bars kryssningar har vart väldigt framgångsrika. |
|
|
| Funfrock |
plats fixad! :)
nu måste jag bara får ledigt från jobbet också |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ville bara säga att om ni vill ladda ordentligt inför kryssen så lade jag upp min Lucia kryss video tidigare idag på Liquidsunset.org
Det finns nåt för alla i den.
Hardstyle
Trance
Hardtrance
House
Techno Vs. House a'la Steve |
|
|
| jofawe |
| Den är fantastisk den jävla filmen! |
|
|
| Aendy |
| SJUK JÄLA FILM STEVE!!! DU ÄR GUD!!! |
|
|
|
|