return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Spring Break Cruise 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
ingen som ringt idag...får hoppas på morgondagen...sur om det inte finns några b-hytter kvar när dom ringer :rolleyes:


Vet man att det antingen är idag eller imorgon som de ska ringa?
-=Kotten=-
nån gång i veckan står det i mailsvaret man fick.. :)
reveal
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
nån gång i veckan står det i mailsvaret man fick.. :)


Men vaffan... jag har mailat, men inte fått nåt svar :(
Hauken
Jag mailade idag och dom satte mig på listan direkt sa dom (fick svar på 20 min eller så)... fast det kunde tydligen ta några dar innan dom ringer.
CJ InterCity
något nytt om lineupen? eller är PvD det enda namnet sofar? ...jag hörde nåt om att Orkidea skulle spela men det är obekräftat...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
något nytt om lineupen? eller är PvD det enda namnet sofar? ...jag hörde nåt om att Orkidea skulle spela men det är obekräftat...

Enligt senaste mailet så kommer en komplett lineup att publiceras innan sista betalningsdatum (18 januari) så folk har en chans att bestämma sig. (hoppas vi slipper allt JÄVLA gnäll om linan denna gången).

quote:
I morgon, 3 januari kommer Silja Line att börja ringa upp dej och andra som bett om att få förboka hytter till Monday Bar Spring Break Cruise 25-26 februari. Närmare 500 har mejlat in och vill boka hytt, vilket gör att det nätt och jämt räcker till en hytt per person i denna omgång. Vill du boka fler hytter, säg det till Silja Line när du bokar så ringer de upp dig när alla är uppringda i första omgången.

Sista datum då betalning ska vara Silja Line tillhanda för de hytter som förbokas nu är tisdag 18 januari (sedan släpps ej betalade hytter till allmänheten). Beroende på när du mejlade in ditt telefonnummer kommer en säljare att höra av sig till dig någon dag under kommande vecka. Svarar du inte första gången försöker man några gånger till så du behöver inte vara orolig om du råkar missa att svara (man fortsätter dock att ringa de andra på listan under tiden).

Pga av julhelgen så har vi ännu inte kunnat få fram en fullständig dj lineup än. Vi väntar svar från ett antal agenturer och bör ha alla namn klara denna vecka. Dessa ska sedan godkännas av Paul van Dyks management som ställer väldigt hård krav på vilken musik som ska spelas i övrigt på kryssningen (så är det att ha med superstars att göra!).

Om du inte känner att du vill boka innan hela lineupen är klar , så är det självklart helt ok, men å andra sidan kostar det inget att boka och du kan självklart välja att avboka om du vill (det räcker att att bara låta bli och betala så stryks bokningen automatiskt). Hela lineupen kommer att mejlas till dig i god tid innan sista betalningsdatum.

Vi kommer att boka ett antal djs jämt fördelat inom techno, progressive house och trance. Dock inga djs i samma extremt dyra liga som Paul van Dyk, det räcker inte budgeten till om vi ska hålla nere hyttpriserna på en vettig nivå.

Priser och hyttklasser som finns att boka (från 595kr/person) är följande:

C-hytt
4 pers 595:-
3 pers 775:-

B-hytt
4 pers 745:-
3 pers 975:-

A-hytt
4 pers 845:-
3 pers 1110:-
2 pers 1640:-
1 pers 3230:-

D-hytt
2 pers 840:-
1 pers 1630:-

Silja Class-hytt
2 pers 1545:-
1 pers 3030:-
SteveTranz4ever
Då har jag nyss bokat en B-hytt :D
CJ InterCity
finns det NÅGON ALLS som bokar Silja Class 1-bäddshytter?:toothless
FredAcler
Men varför ringer dom inte:nervous:
staz
bkoat b hytt nu och har 3-4 säkra .skönt för en gångs skull.

Hauken
bokat två B hytter..

A och C hytterna var slut.
reveal
Har bokat en B-hytt, så att man kan hänga på ifall man är sugen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement