return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Spring Break Cruise 2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Hauken
Hehe så jag överlever nog alltså? Får hoppas :P

Vilken tid ungefär bör man ta tunnelbanan ut till silja terminalen då, för att ha hyffs marginal?
Amnezia
quote:
Originally posted by Gate 42
Tänkte bara kolla så här lagom tajt innan kryssningen om någon vet någon som har en biljett över. En kille som skulle varit i min hytt först, men som sen trodde han skulle till fjällen, ska nu inte till fjällen och kan följa med, men jag har sålt platsen han hade först ;)

Sängplats är inte det viktiga här (han kan få crasha på mitt hyttgolv ;) ) utan en biljett till kalaset :D

Någon?!


sålde min igår till ac...men hör me staz, tror han fortf kan ha nån kvar:)

snart 10 dar kvar bara...vilka ska ut å segla nudå??

Jag+2
AC

???
FredAcler
Självklart ska man med :D

FredAcler+1
staz
min e klippt tyvärr
Gate 42
Amnezia & staz: Skulle just editera posten och säga att det redan ordnat sig!
Men tack i alla fall! :D
SteveTranz4ever
Amnezia + 2
AC
FredAcler + 1
Steve + 3
Daniey
Amnezia + 2
AC
FredAcler + 1
Steve + 3
Daniey + 2 el 3
Versace
Amnezia + 2
AC
FredAcler + 1
Steve + 3
Daniey + 2 el 3
Versace + 20...måste alltid vara värst!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Versace

Versace + 20...måste alltid vara värst!


Oj vad trångt de ska bli i er hytt :toothless


Fan så skoj de kommer bli... Ni som såg Johnny Boy sist spela på 3 vinylspelare vet att det var ett grymt set.
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile:
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile:


Jag hoppas det är Carl Cox :clown:

FredAcler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan så skoj de kommer bli... Ni som såg Johnny Boy sist spela på 3 vinylspelare vet att det var ett grymt set.
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile:


Ja det var ett jäkla set han drog av senast :) Ska bli kul o se vad han har i den där rockärmen :D
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag hoppas det är Carl Cox :clown:


Laszlo.. hur tar du dig upp? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement