|
Spring Break Cruise 2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Hauken |
Hehe så jag överlever nog alltså? Får hoppas :P
Vilken tid ungefär bör man ta tunnelbanan ut till silja terminalen då, för att ha hyffs marginal? |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Tänkte bara kolla så här lagom tajt innan kryssningen om någon vet någon som har en biljett över. En kille som skulle varit i min hytt först, men som sen trodde han skulle till fjällen, ska nu inte till fjällen och kan följa med, men jag har sålt platsen han hade först ;)
Sängplats är inte det viktiga här (han kan få crasha på mitt hyttgolv ;) ) utan en biljett till kalaset :D
Någon?! |
sålde min igår till ac...men hör me staz, tror han fortf kan ha nån kvar:)
snart 10 dar kvar bara...vilka ska ut å segla nudå??
Jag+2
AC
??? |
|
|
| FredAcler |
Självklart ska man med :D
FredAcler+1 |
|
|
| Gate 42 |
Amnezia & staz: Skulle just editera posten och säga att det redan ordnat sig!
Men tack i alla fall! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Amnezia + 2
AC
FredAcler + 1
Steve + 3 |
|
|
| Daniey |
Amnezia + 2
AC
FredAcler + 1
Steve + 3
Daniey + 2 el 3 |
|
|
| Versace |
Amnezia + 2
AC
FredAcler + 1
Steve + 3
Daniey + 2 el 3
Versace + 20...måste alltid vara värst! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Versace
Versace + 20...måste alltid vara värst! |
Oj vad trångt de ska bli i er hytt :toothless
Fan så skoj de kommer bli... Ni som såg Johnny Boy sist spela på 3 vinylspelare vet att det var ett grymt set.
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile: |
Jag hoppas det är Carl Cox :clown: |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan så skoj de kommer bli... Ni som såg Johnny Boy sist spela på 3 vinylspelare vet att det var ett grymt set.
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile: |
Ja det var ett jäkla set han drog av senast :) Ska bli kul o se vad han har i den där rockärmen :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag hoppas det är Carl Cox :clown: |
Laszlo.. hur tar du dig upp? :) |
|
|
|
|