return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Black Dragon
Working on it!
אני גם מעוניין להביא את אי קרייג וסם שארפ יחד לארץ
אבל לאט לאט :)
Shahar
אי קרייג ירים תמקום המשוגע הזה :D
הלוואי שיבוא!!
Black Dragon
Now for TA members :)
ILTA #032 BLACK DRAGON @ ETN.FN Radio 17.01.2005 DOWNLOAD
Flotser
quote:
Originally posted by princess cc
תראו איזה יופי, אנחנו על המפה!!!!!!!!

1. http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi...l/party&id=2160

2. http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...=6193&lineCode=

איזו גאוות יחידה אה?

:)



.......

חשבתי זה כתבה על הסוכנות או משהו...
אבל המודעות האלה כמובן עלו כסף...

אבל זה כמובן חשוב לעשות את זה,
בשביל לבנות קהל שהוא לא רק מפה.

גאוות יחידה?... לא יודע, אני לא מרגיש שייך כל כך.
אבל ככה זה עסקים.
princess cc
quote:
Originally posted by Flotser
.......

חשבתי זה כתבה על הסוכנות או משהו...
אבל המודעות האלה כמובן עלו כסף...

אבל זה כמובן חשוב לעשות את זה,
בשביל לבנות קהל שהוא לא רק מפה.

גאוות יחידה?... לא יודע, אני לא מרגיש שייך כל כך.
אבל ככה זה עסקים.


פורקה?
כי אתה קטן ולא יכול להכנס?
אבל אבל אבל הם יעשו מסיבות גם לכם בעתיד!
חופשי אתה צריך להיות גאה!!!!!:)
Black Dragon
למה נראה לך שזה עלה כסף :)
Flotser
quote:
Originally posted by princess cc
פורקה?
כי אתה קטן ולא יכול להכנס?
אבל אבל אבל הם יעשו מסיבות גם לכם בעתיד!
חופשי אתה צריך להיות גאה!!!!!:)


לא... אני בן 19
:p


אם זה לא כסף, אז זה קומבינה...
לא ככה?
StruckeR
סעמוק לא הייתי פעיל פה בתקופה האחרונה ורק היום ראיתי תפוסט הזה, ואני עובד היום (יותר נכון עבדתי... סתכלו על השעה :(

אבל מסיבה הבאה, 1000% אני שם!
Shahar
אלללללהההההה אילטה 2 היה טוווובבבבבבב!!

סביבות 1 מגיע עם אורן וצ'וק
אורן חושב שאין אנשים אומר לי שהוא מקווה שלא קניתי כרטיס ורואה שכבר קניתי
מתקפל הבית עם ידידה שלו
אני וצ'וק נכנסים
מסתכל על המקום מחפש את כולם ואדיר בא מתוך הקהל ואיתו טלטול שלומי ומארק
הולך לכיוון העמדה רואה את סיסי ירון אריק ראובן אייל ואיתי (הכי לא קשור בארץ). צח על העמדה מפציץ עם פרוגרסיב עצבני
את אלין פיספסנו אבל השאר פיצו על זה!
צח מסיים עם סט סוף הדרך ואריק עולה להפציץ
נותן בראש עם טראקים שוחטים אחד אחרי השני
התבאסתי רק שניגנבת את האורגינל של
gate 42 - flow
ולא את הרמיקס של ג'ון אוקלגן
אבל סט סופפפנייייי אין מילה!!! ד"א כמעט שברת מנורה שם כשהתחלת להרים ידיים :D
אחריו אלי עם סט אפליפטינג מפיללללל
ואחריו....
זה לא מלחמה ולא פצצת אטום!!! רובוטריקה(רוני הסייבר) עולה לבמה ואדיר מבטיח לנו סט חזק...מארק ויגאל נעלמים בלי שישימו לב.. סוףסוף ראינו אותך מארק תתחיל לבוא קבוע!!
ורוני מתחיל להפציץ!!
טכנו חזק מהיר עצבני וקשה לפניםםםםםם!!!
חשמל חפירות קראו לזה איך שבא לכם אבל אין מישו שלא אכל פיצוצים מהסט הזה!!
כל טראק יותר חזק מהקודם והקהל משתגע והרמקולים עוד דקה נקרעים
לקראת הסוף שכבר חשבנו ששמענו הכל הוא עובר לארדקור שפותח לקהל תתחת חפירות סוף העולם ימינה!!!
שעה 5 רוני מסיים תסט ומנגן טראק בסגנון לא ברור...נרגעים מתקדמים לכיוון היציאה *בוווווםםם* משו נשבר חחחחחח
(מזה היה?)
יוצאים החוצה קפואים רצח ואדיר נזכר לעשות תמונות
מצאת תזמן הכי טוב לזה...:D
אומרים שלום מתקפלים הבית עד הפעם הבאה...
אריק תודה ענקית נשמה עזרת לנו טילים!!!

קיצור לסיכום
כל ה 4 התותחים ששמעתי ניגנו סיגנונות שונים וכל אחד נתן סט איכותי ברמה סוף הדרך!!
אמנם את הסט של צח לא הספקתי לשמוע מההתחלה והסטייל של רוני היה כבד מדי בשבילי
אבל כמו שאמרתי 4 הסטים היו ברמה גבוהה ואיכותית ואין מילה רעה להגיד!!! בהצלחה והלוואי שנראה אותכם מגיעים רחוק נשמות!!!
יאללה גיל יש תאריך לאילטה 3?? :D
oDrori
וואלה שמח שהיה טוב... פעם באה מקווה שאני אהיה בבית!

UltraWave
כן היה לפנים!
בהתחלה אלין הפציצה טילים באמא דיג'איית לפנים שמה לי ליאמה אנד מור כמעט חירבנתי מרוב התרגשו פיי לפנים! ואז הסקאצ' המשוגע הזה דיג'יי אש מרקוס שולץ 2 אהבתי בטירוף גם תסט שלו מסיבה שעברה קיצר דיג'יי לפנים סט לפנים! אחרי זה עלה אריק עם אקסטרנל קי באיזה 140 בי פי משהו לפנים חחח בכלל סט אחוש גבר יש עתיד!!!!!!!!!!!
לקחתי כמה דקות הפסקה הלכתי לשתות קצת חזרתי עם ראייה כפולה משהו לפנים ואז עלה אלי והרעיד קצת תמקום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אחרי זה המשוגע הזה רובטיקה יא רבנאן שתיהיה בריא יא פסיכופט יא חיית ביטים אשכרה כמו ששחר אמר מלחמה הפגזות אחושרמוטה לא הטעם שלי אבל אני כולי מסטול תחת נהנהתי מהסט שלו בטירוף!!!!

במילה אחת :

ל-פ-נ-י-ם!
Black Dragon
וואלה אני מזה שמח שנהנתם...באמת
האמת לא הגיעו הרבה אנשים אבל מי שהגיע הגיע בשביל לרקוד
אהבתי את זה שכולם רקדו ונהנו
זה מה שנקרא לבנות קהל שלנו :)

אני לא מתבאס מזה שלא היה מפוצץ ...תמיד מתחילים מקטן :)
אני הכי שמח שהקהל באמת בא להנות ובאמת נהנה מהערב

חייב לציין שכל הדיג'ייאים היו תותחים אחד אחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement