|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
כפרה על הרובוט שלי שמנגן שם :D
בעזרת ה' נגיע :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
לצערי הרב אני לא יגיע, לחברה החדשה שלי יש יום הולדת
ו10 ימים אחרי זה היא מתגייסת
ככה שאני מן הסתם צריך להיות איתה..
גיל הציע ראיון נחמד - שהיא תחגוג במסיבה, אבל הבעיה היא שהיא שונאת מוזיקה כזאת.. ככה שזה לא יצא לפועל..
מצטער, פעם הבאה אני יהיה נוכח |
|
|
| princess cc |
סייייייייי הללויהההההההההההההה
סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למרות שרחוב שוקן מעלה בי זכרונות לא נעימים
(עיינו בת'רד סילבסטר)
אבל יהיה בנזונה!
אמרתי לכם 2005 תהיה אחלה שנה!
ידעתי ידעתיייייייייייייי! |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני קטןןןן
זתומרת
אני לא שם!!!!!! |
אני כמוך קיפר
=[ |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sniper
לצערי הרב אני לא יגיע, לחברה החדשה שלי יש יום הולדת
ו10 ימים אחרי זה היא מתגייסת
ככה שאני מן הסתם צריך להיות איתה..
גיל הציע ראיון נחמד - שהיא תחגוג במסיבה, אבל הבעיה היא שהיא שונאת מוזיקה כזאת.. ככה שזה לא יצא לפועל..
מצטער, פעם הבאה אני יהיה נוכח |
:והשאלה המתבקשת
האם זה א ו ש ר??????????? :conf: :whip: :rolleyes: |
|
|
| sh33p |
קטלניייייי
אני עוד 4 ימים 18
ז"א
שאני שםםםםםם
אבל מצד שני אין לי שום חבר שהוא בן 18
ואני לא יבוא לבד :|
דילמה ... |
|
|
| Black Dragon |
אז תבוא עם חבר שקרוב.. אל תדאג
אם תהיה רשום ברשימה איתו הוא יכנס |
|
|
| arik |
| אני כל כך הולך להפציץ אותכם |
|
|
| Sniper |
טלטול, התשובה היתה בפוסט..
היא לא רוצה:\ |
|
|
| FederalBI |
בהצלחה עם ההפקה
:-) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by arik
אני כל כך הולך להפציץ אותכם |
רוצה איזה וייניל מלודי לזרוק בערב?
אני בכל מקרה מגיע ככל הנראה עם אדון מארק פלדמן |
|
|
| Black Dragon |
יהיה טוב לראות את כולם בארוע
:)
אם מישהו רוצה הזמנות לעזור קצת אז בכיף יש לנו 5000 כאלה חח |
|
|
|
|