return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Huge-A
כפרה על הרובוט שלי שמנגן שם :D

בעזרת ה' נגיע :rolleyes:
Sniper
לצערי הרב אני לא יגיע, לחברה החדשה שלי יש יום הולדת
ו10 ימים אחרי זה היא מתגייסת
ככה שאני מן הסתם צריך להיות איתה..
גיל הציע ראיון נחמד - שהיא תחגוג במסיבה, אבל הבעיה היא שהיא שונאת מוזיקה כזאת.. ככה שזה לא יצא לפועל..

מצטער, פעם הבאה אני יהיה נוכח
princess cc
סייייייייי הללויהההההההההההההה
סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למרות שרחוב שוקן מעלה בי זכרונות לא נעימים
(עיינו בת'רד סילבסטר)
אבל יהיה בנזונה!
אמרתי לכם 2005 תהיה אחלה שנה!
ידעתי ידעתיייייייייייייי!
ReAz
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני קטןןןן
זתומרת
אני לא שם!!!!!!


אני כמוך קיפר
=[
taltul
quote:
Originally posted by Sniper
לצערי הרב אני לא יגיע, לחברה החדשה שלי יש יום הולדת
ו10 ימים אחרי זה היא מתגייסת
ככה שאני מן הסתם צריך להיות איתה..
גיל הציע ראיון נחמד - שהיא תחגוג במסיבה, אבל הבעיה היא שהיא שונאת מוזיקה כזאת.. ככה שזה לא יצא לפועל..

מצטער, פעם הבאה אני יהיה נוכח

:והשאלה המתבקשת


האם זה א ו ש ר??????????? :conf: :whip: :rolleyes:
sh33p
קטלניייייי
אני עוד 4 ימים 18
ז"א
שאני שםםםםםם
אבל מצד שני אין לי שום חבר שהוא בן 18
ואני לא יבוא לבד :|
דילמה ...
Black Dragon
אז תבוא עם חבר שקרוב.. אל תדאג
אם תהיה רשום ברשימה איתו הוא יכנס
arik
אני כל כך הולך להפציץ אותכם
Sniper
טלטול, התשובה היתה בפוסט..

היא לא רוצה:\
FederalBI
בהצלחה עם ההפקה
:-)

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by arik
אני כל כך הולך להפציץ אותכם


רוצה איזה וייניל מלודי לזרוק בערב?

אני בכל מקרה מגיע ככל הנראה עם אדון מארק פלדמן
Black Dragon
יהיה טוב לראות את כולם בארוע
:)

אם מישהו רוצה הזמנות לעזור קצת אז בכיף יש לנו 5000 כאלה חח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement