|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by arik
לא הבנתי מה אמרת אבל העיקר שאתה בא |
לא מחיייב...
יש 2.33% צמוד מדד בפריים+1 בחישוב אפקטיבי שנתי שהוא לא בא |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא מחיייב...
יש 2.33% צמוד מדד בפריים+1 בחישוב אפקטיבי שנתי שהוא לא בא |
שזה דבר טוב או רע? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by arik
שזה דבר טוב או רע? |
תלוי.. עכשיו יש נגיד חדש אז יכול להיות שהוא יעלה את ריבית הפריים במשק משיקטין את סיכויי ירון להגיע
ובכלל ירון האחוזים שרשמת זה דומה לאחוז האלכוהול בדם שלך לא..?
:D |
|
|
| Sniper |
האם אני קולט פה שמשהו צוחק על מה שאני אומר??
שיהיה בכיף:]]
חחחח
מארק - אני משמש כרל"ש של סא"ל, קצינת נפגעים נח"ל.. |
|
|
| DjChook |
חחח אלעד סתם לא רציתי לרשום הודעות שחר בסגנון
"חחח"
אז אמרתי, בו נוסיף עוד איזה משפט לא קשור
ונהפוך את זה להודעות יגאל
:D |
|
|
| Black Dragon |
| ARik you are SOOO ED UP :crazy: |
|
|
| Meltdown |
| מה נסגר עם כל נושא השתייה? מבחינת טווח מחירים, או קבלת שתייה בחינם? |
|
|
| Hell_Copter |
| אני לא שם... סוגר שבת כמו איזה בן יונה... :rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מארק - אני משמש כרל"ש של סא"ל, קצינת נפגעים נח"ל.. |
רל"ש לסא"ל ?!?!?!?
מה זה הבולשיט הזה ? |
|
|
| DJ Alex E. |
פאק למה המסיבה נופלת על יום חמישי למה?
יש ביננו אנשים שיש להם בצפר למחרת....חבל שזה לא ביום שישי כי ממש רציתי לבוא
יש מצב קטן שאני פשוט ידפוק ברז מיום שישי...או שאני יבוא שפוך לגמרי לבצפר ישר אחרי המסיבה...
אבל הסיכויים לזה לא גבוהים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
רל"ש לסא"ל ?!?!?!?
מה זה הבולשיט הזה ? |
ת'אחלס כן, זה בולשיט..
אבל אני לא קצין או משהו, כולה סמל...
וזה תפקיד שהיה צריך אז קפצתי על זה
ועכשיו סבבה לי:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יש מצב קטן שאני פשוט ידפוק ברז מיום שישי...או שאני יבוא שפוך לגמרי לבצפר ישר אחרי המסיבה...
|
that's the spirit !
| quote: | ת'אחלס כן, זה בולשיט..
אבל אני לא קצין או משהו, כולה סמל...
וזה תפקיד שהיה צריך אז קפצתי על זה
ועכשיו סבבה לי |
ברור לי איך הגעת לשם, אבל לקרוא לזה רל"ש ?!?!? |
|
|
|
|