return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 14)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
תגיד לשלומי עוד פעם הוא יפתח לי כפתור בחולצה שלי אני יוריד לו תאף :D

תפסיק להיות כזה הומופוב...

אחי תזכור:

לעבוד על עצמך!!! וכמה שיותר!!!

יאללה יהיה טוב...
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
תפסיק להיות כזה הומופוב...

אחי תזכור:

לעבוד על עצמך!!! וכמה שיותר!!!

יאללה יהיה טוב...


הלוהלווווו
טלטול אחי יש גבול
תגיד לי לעבוד על הטעם שלי או על הדעות שלי
אבל לא תצליח לשכנע אותי להיות מתרומם :whip:
:D
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
הלוהלווווו
טלטול אחי יש גבול
תגיד לי לעבוד על הטעם שלי או על הדעות שלי
אבל לא תצליח לשכנע אותי להיות מתרומם :whip:
:D

ממתי לא להיות הומופוב נחשב להיות מתרומם???

אחי תעבוד תעבוד... אחרת הכל בזבוז זמן...
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
ממתי לא להיות הומופוב נחשב להיות מתרומם???

אחי תעבוד תעבוד... אחרת הכל בזבוז זמן...


אחי לתת למישהו לפתוח לך תחולצה זה יותר מלא להיות הומופוב :D
Black Dragon
רק רוצה לעשות סקר קטנטן
האם "לם לייט" מקום טוב להמשיך בו את הארוע הבא שלנו?
תנו תגובות לגבי המקום

אישית אהבתי מאוד
Huge-A
quote:
Originally posted by Black Dragon
חחחח שחר אתה הורג אותי אתה שחקן טוב בתפקיד סתום :)
חייבו אותו על מנורה שכמעט שבר?
חחחחחחח
ואני רואה שנדלקת על המנורה נראה לי שאני יביא לך את המנורה הביתה
תשפשף אותה אולי תקבל 3 משאלות
:tongue2


הלו הלו מה איתי .. תביא איזה מנורה !!! :D
DJ-Kreing^^
ואאאי
אחים שלי חבל שלא יצא לי להגיע הפעם...
אלין גרסין הזאת נראה חמודה לאללה... עוד לא שמעתי אותה מתקלטת אבל אם היא מתקלטת כמו שהיא נראית היא בטח טובה
:D

שמח שנהנתם אנשים!!
מחכה ל
ILTA 3
:p
Huge-A
תחילה חבל באמת שלא היו הרבה אנשים והמועדון די מהר התרוקן לו.
בנוסף אני חושב על זה שצריך להוסיף לכל אירוע דיג'י מוכר שימשוך קהל שלו ובכלל להעביר את המסיבות למועדונים מוכרים שלהם יש כבר קהל קבוע שמגיע !!

בכלל אני רוצה להגיד כל הכבוד לדרקונים שעשו עבודה נפלאה למרות הכל.
ולציין שהכל מתחיל מקטן בסופו של דבר נגמר בגדול שעל זה נאמר.. "מי שבישל בחמישי יאכל בשישי " !!

אוקי אז קצת על הסטים:
אלין באמת לא יוצא לי לשמוע בחורות מנגנות בד"כ אחרי אלה גוטמן שנעלמה לה..
סט ממש מעולה פרוגסיב האוס אפל ואנדרגרואונד שמחזיר אותי למסיבה של דיגוויד בהנגר 11 בנובמבר 2003 ... ימים יגידו.

צח הפתיע אותי באמת ... קצת התרגשות שנחתה עליו כנראה בהתחלה הביאה אותו לסיפוק שלי עם קטעים קוטלים שאני דיי אוהב ובכללל 3 קטעים של האחים ברצף.. (מחווה לשלישיה. הביא אותה ברצף של 3 בראש) 10x

אריק ואללה אתה נראה מזה שקט וביישן מה ששינה דעתי ברגע שעלית על העמדה ודפקת שם קטעים לפנים .. באמת רק חבל שבאותו רגע הרבה חברס החליטו ללכת..

אלי הדרקון השחור ואללה אמרתי לך שאני לא מגיע עם אורות אבל לפחות באתי עם חולצא שחורה... :D באמת אחלה של סט שהיה די קצר לטובת רוני מפריעוני שגם ינגן..
ולא הבנתי מה הייתה הקפיצה המזעזעת הזאת באמצע הסט!! עדכן אותי ימפריע !!

רוני אחחחחחחחחחחח באלוהים חשבתי שאני ברוולושיין שוב @@#@!$#@%@!#!!! :disbelief אני לא ירבה לדבר עליך כי אתה יודע מה אני חושב... קיצר .

פתחת לי תצורה באופן מפחיד ביותר !!! והרגליים שלי גמורות עד עכשיו שזה מפריע לי !!!

לסיכום:
היה מעולה לראות את כל חברי הפורום שהגיעו מכל חלקי הארץ..
מי יתן והמסיבה הבאה תייהיה יותר גדולה ובאמת לשם שינויי עם אוירה למרות שזה לא מזיז לי ..


יאללה אנשים רק בשמחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :disbelief
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
רק רוצה לעשות סקר קטנטן
האם "לם לייט" מקום טוב להמשיך בו את הארוע הבא שלנו?
תנו תגובות לגבי המקום

אישית אהבתי מאוד


מקום סבבה אחי סאונד בסדר גמור בשביל הפקה בתור התחלה וואלה זה ארמון!!
אם זה מה שיגרום לך להמשיך תהפקות האלה אז יאללה אחי רק תן תאריך!!! :D

quote:
Originally posted by Huge-A
פתחת לי תצורה באופן מפחיד ביותר !!! והרגליים שלי גמורות עד עכשיו שזה מפריע לי !!!


וואלה הרוני הזה רוצח שמסתובב חופשייייי אחי הבנאדם רצח בנו!!
THE_BLUE_DRAGON
סרטון של רונלדו.
כפתור ימני ושמירת יעד בשם.

:crazy:

m0sh
לא יכלתי להגיע
הייתי אצל רופא אוזניים באותו יום
והוא המליץ לי לא ללכת למסיבות דווקא עכשיו שמשתפרת לי השמיעה
אני מצטער אבל בריאות קודמת לכל
ובכלל חברים שלי הלכו למסיבה אחרת

אני כבר מת לחזור לתקלט
:(
Shahar
אדיר מה עם הגלריה של רובן???

ומה עם טראקליסט של רוני?
היה שם טראק עם תופים מזה אהבתיייייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement