| Huge-A |
תחילה חבל באמת שלא היו הרבה אנשים והמועדון די מהר התרוקן לו.
בנוסף אני חושב על זה שצריך להוסיף לכל אירוע דיג'י מוכר שימשוך קהל שלו ובכלל להעביר את המסיבות למועדונים מוכרים שלהם יש כבר קהל קבוע שמגיע !!
בכלל אני רוצה להגיד כל הכבוד לדרקונים שעשו עבודה נפלאה למרות הכל.
ולציין שהכל מתחיל מקטן בסופו של דבר נגמר בגדול שעל זה נאמר.. "מי שבישל בחמישי יאכל בשישי " !!
אוקי אז קצת על הסטים:
אלין באמת לא יוצא לי לשמוע בחורות מנגנות בד"כ אחרי אלה גוטמן שנעלמה לה..
סט ממש מעולה פרוגסיב האוס אפל ואנדרגרואונד שמחזיר אותי למסיבה של דיגוויד בהנגר 11 בנובמבר 2003 ... ימים יגידו.
צח הפתיע אותי באמת ... קצת התרגשות שנחתה עליו כנראה בהתחלה הביאה אותו לסיפוק שלי עם קטעים קוטלים שאני דיי אוהב ובכללל 3 קטעים של האחים ברצף.. (מחווה לשלישיה. הביא אותה ברצף של 3 בראש) 10x
אריק ואללה אתה נראה מזה שקט וביישן מה ששינה דעתי ברגע שעלית על העמדה ודפקת שם קטעים לפנים .. באמת רק חבל שבאותו רגע הרבה חברס החליטו ללכת..
אלי הדרקון השחור ואללה אמרתי לך שאני לא מגיע עם אורות אבל לפחות באתי עם חולצא שחורה... :D באמת אחלה של סט שהיה די קצר לטובת רוני מפריעוני שגם ינגן..
ולא הבנתי מה הייתה הקפיצה המזעזעת הזאת באמצע הסט!! עדכן אותי ימפריע !!
רוני אחחחחחחחחחחח באלוהים חשבתי שאני ברוולושיין שוב @@#@!$#@%@!#!!! :disbelief אני לא ירבה לדבר עליך כי אתה יודע מה אני חושב... קיצר .
פתחת לי תצורה באופן מפחיד ביותר !!! והרגליים שלי גמורות עד עכשיו שזה מפריע לי !!!
לסיכום:
היה מעולה לראות את כל חברי הפורום שהגיעו מכל חלקי הארץ..
מי יתן והמסיבה הבאה תייהיה יותר גדולה ובאמת לשם שינויי עם אוירה למרות שזה לא מזיז לי ..
יאללה אנשים רק בשמחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :disbelief |
|
|