|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
פאק למה המסיבה נופלת על יום חמישי למה?
יש ביננו אנשים שיש להם בצפר למחרת....חבל שזה לא ביום שישי כי ממש רציתי לבוא
יש מצב קטן שאני פשוט ידפוק ברז מיום שישי...או שאני יבוא שפוך לגמרי לבצפר ישר אחרי המסיבה...
אבל הסיכויים לזה לא גבוהים |
לא ברור...
תציג לנו את דו"ח הסיכויים מבחינת מאזנים/ריביות/מדד וכ"ו:D
איזה כיף זה ללכת לביצפר ישר ממסיבה אה?????
השיא שלי היה בגרות בהסטוריה יחידה ה' ישר ממסיבה:D
לא מומלץ במיוחד;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא ברור...
תציג לנו את דו"ח הסיכויים מבחינת מאזנים/ריביות/מדד וכ"ו:D
איזה כיף זה ללכת לביצפר ישר ממסיבה אה?????
השיא שלי היה בגרות בהסטוריה יחידה ה' ישר ממסיבה:D
לא מומלץ במיוחד;) |
את ממש אישה מיוחדת...:eyespop: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
את ממש אישה מיוחדת...:eyespop: |
א'ייל טייק איט אס אה קומפלימנט:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
בדרך כלל יש חניה על רחוב שוקן עצמו...
ומה איתך אורן ???
:p |
ואללה מצויין אחי מה איתך????
אתה מגיע??
ו...... שאלה....
מה באמת נסגר עם נושא השתייה??
לא שאני הולך לשתות שם כל כך הרבה, אבל עדיין.... |
|
|
| Black Dragon |
הדיל עם השתייה שאז ערכנו הצבעה פה היה בהקשר למועדון אחר..דיל שרצינו לסגור עם הבעלים ככה שכרגע אין שום דבר הנוגע לשתייה שם
שתייה כרגיל..במחיר קצת יותר מוזל מהרגיל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא ברור...
תציג לנו את דו"ח הסיכויים מבחינת מאזנים/ריביות/מדד וכ"ו:D
איזה כיף זה ללכת לביצפר ישר ממסיבה אה?????
השיא שלי היה בגרות בהסטוריה יחידה ה' ישר ממסיבה:D
לא מומלץ במיוחד;) |
לפני שנה בול בערך היה לנו מסיבת 18 של חבר וכולם שתו השתכרו
יום אחר כך אחד בא שיכור לביצפר חחחחחחחחחחחחחחחח
ואלכס וותר על ביצפר תגיד למורה היה חפץ חשוד
פפפפפחחחחחח:D |
|
|
| DJ Alex E. |
כן אני שוקל לוותר על בצפר....
אם לא יהיה לי משהו מיוחד באותו יום יענו מבחן או משב אז יש סיכוי סביר שאני יבוא
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ברור לי איך הגעת לשם, אבל לקרוא לזה רל"ש ?!?!? |
תשמע, זה יותר מדור מאשר לשכה..
אבל כן, בעיקרון יש שתי משקיו"ת.. סא"ל, ועוד קצינה זוטרה, שעוזרת לסא"ל, איך הגיע השם הזה אני לא יודע
אבל ככה התפקיד עצמו מוגדר.. ת'אחלס אני עושה עבודה פקידותית לכל דבר.. אם תשאל אותי אני יותר פקיד מאשר רל"ש, אבל המפקדת שלי מסרבת לקרוא לזה פקיד..
שתיהיה בריאה:]
אבל לא איכפת לי ממש שיקראו לזה רל"ש, כי אני מקבל את כל ההטבות של זה, אם זה אומר לא להגיע למסדרים, אישור יציאה על ב' ועוד הרבה...
אבל לא חושב שאני הולך להחזיק מעמד הרבה זמן שם.. משעמם טילים..
אני מתכוון ללכת לכיוון פרויקטור של הקשל"ח..:]
נשמע הרבה יותר טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
איזה כיף זה ללכת לביצפר ישר ממסיבה אה?????
השיא שלי היה בגרות בהסטוריה יחידה ה' ישר ממסיבה:D
לא מומלץ במיוחד;) |
לי היה בגרות במתמטיקה של 5 יחידות ישר מדייט שחזרתי ממנו ב-6 בבוקר בערך :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לי היה בגרות במתמטיקה של 5 יחידות ישר מדייט שחזרתי ממנו ב-6 בבוקר בערך :) |
same same
זה מספרים וזה מספרים:haha: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
same same
זה מספרים וזה מספרים:haha: |
חחחח
את הנסיכה הכי לא פוליטקלי קורקט שהכרתי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח
את הנסיכה הכי לא פוליטקלי קורקט שהכרתי |
הפוסט שאני כותבת עכשיו צבוע בצבע אדום חזק עם רקע חום מזרחי כזה
כן מותק פוסטים כאלה גורמים לעור הפנים שלי להסמיק..
:haha: :haha: |
|
|
|
|