|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| אני כנראה לא יגיע... תהנו ותנו סטים טובים!! סומך עליכם! ובלי להרדים קהל, ברור?????? יופי... וכוסעמק פעם הבאה יום שישי לא כולם יוצאים חמשושים... |
|
|
| Huge-A |
| נכון לעכשיו אני שם אם לא יצוצו בעיות למינהם.. |
|
|
| Black Dragon |
אם לא תגיע אדיר אז תצוץ בעיה...נצטרך לחסל אותך :)
חצילון זוהר |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
נכון לעכשיו אני שם אם לא יצוצו בעיות למינהם.. |
אם מוטי מגיע אין שום סיבה שאתה לא תגיע מיסטר שקע! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז כן הולך להיות ערב מהנה מאוד!!!
ואשמח לראות הרבה חברה מכאן.
מי שעוד לא נרשם מוזמן לעשות זאת
ולשלוח את שמו המלא אלי או לאלי.
אה ובבקשה להביא ת"ז.
- arik
- Black Dragon
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- Meltdown
- princess cc
- ROBERTO
- Scorchio
- sh33p
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- yaman
:disbelief :crazy: :disbelief |
|
|
| Black Dragon |
אני רואה שהולכת להיות נוכחות גדולה :)
אלעד אם אתה בכל מקרה תגיע איכשהו אז תודיע לי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אני רואה שהולכת להיות נוכחות גדולה :)
אלעד אם אתה בכל מקרה תגיע איכשהו אז תודיע לי |
אני מקווה שאני יוכל להגיע,
בעיקרון נראה לי אני יהיה איתה ביום רביעי כל הלילה
ויום חמישי היא בטח תחגוג עם חברות שלה
אבל לא מבטיח כלום.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני מקווה שאני יוכל להגיע,
בעיקרון נראה לי אני יהיה איתה ביום רביעי כל הלילה
ויום חמישי היא בטח תחגוג עם חברות שלה
אבל לא מבטיח כלום.. |
רבאק תבוא!!!!
אני רוצה להכיר תסלקטור!!! |
|
|
| DjChook |
מה אני עז
:clown: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
:::MAP:::

לכל אלו שלא יצא להם להיות בשוקן...!!!
!!! ONLY 9 DAYS TO GO !!! |
|
|
| Flotser |
יופי רק שחסר במפה את השמות של הרחובות הראשיים
לדעתי הכי פשוט להגיע לשוקן זה לרדת מאיילון
ב
קיבוץ גלויות
ואז מקיבוץ גלויות תהיה פנייה ימינה לשוקן
:crazy:
:p
(נראה לי שקיבוץ גלויות זה הכביש הכחול שמקביל לצהוב אבל לא רוצה לבלבל מישהו) |
|
|
|
|