| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
אני רואה סוף סוף למדת משהו :) |
אני תמיד חשבתי ככה :)
פשוט אני מסכים איתך בקטע הזה
ונראה לי שכשאמרתי "לא צריך להיות מפונקים" אלי חשב שאני מדבר על המפיקים...
אני מדבר על הקהל שלא צריך להיות מפונק ולהגיד שאם זה מקום לא משו אז לא נהנים! כל עוד יש מוזיקה טובה צריכים לשמוח ולהנות!
| quote: | Originally posted by markfeldman
W O R D ! ! ! ! |
ואתה תתחיל לבוא קבוע :D |
|
|