return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אריק סחתיקה על הלהבת הקהל! איזה תנועות מגונות
עשה לנו עם הידיים :)
איזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד


כמעט הוריד מנורה עם התנועות האלה :D
Shahar
טראקליסט בנזונה כולכם בחרתם טראקים סוף הדרך תמשיכו ככה !!
תתחילו לארגן אילטה 3 :D
Meltdown
אוקיי, הערב שלי התחיל בכך שרק בערך ב רבע ל 11, הצלחתי לארגן רכב, בגלל בלגנים ביתיים, הגעתי לשם ב 11, הייתי עד לכל עניינים הטכניים, לבסוף יצרתי קשר עם אילן, ומרוב שהיה לי משעמם, נסעתי לאסוף אותו, בדרך חזרה ללמלייט, אני ואילן כמעט שינינו יעד לאיכילוב בגלל איזה נהג מנאייק שפשוט ניסה לעלות על הרכב שלי, אבל איכשהו הצלחתי לחתוך בזמן, אחר כך היו לנו עוד קצת בלגנים ברחוב שוקן הקטן עם משאית של דלק, עד עכשיו לא ברור לי מה הלך שם עם אותה משאית, ואיך הטמבון של הדייהטסו נשאר שלם.
התחלתי לחפש חנייה, לבסוף מצאתי חנייה כ 5 מטרים מהמועדון, ואת מי אני רואה, את צוות הסייברים בהרכב מלא, כולל שחקניות חיזוק בדמותן של אורנה והדר, שעד עכשיו לא ברור לי אם הן כותבות כאן או באתר אחר.
(אדיר האם יש אתר אחר שאתם כותבים בו)
לגבי הסטים, יצא לי רק לשמוע את הסטים של אלין וצח בשלמותן ולכן אני יכול לחוות דעה רק על שניהם:

הסט של אלין היה בהחלט סט מוצלח במיוחד, לא שזיהיתי איזה טראק, אבל היא בהחלט יודעת את העבודה כמו שצריך, היה מקסים לראות את ההכרת תודה שלה לכל אנשי טראנס אדדיקט, שפירגנו לה בענק, לדעתי היא בהחלט יכולה עם הזמן להתקדם ולהיות די ג'יי ברמה גבוהה.
לגבי צח "המזנק" הסט שלו היה גם ברמה גבוהה ביותר, בסט שלו לפחות הצלחתי לזהות את הטראק של TILT.
התבעסתי ללכת אחרי בערך שעתיים, אבל צריך קצת כסף כדי לצאת לסט של ארמין ולסטים אחרים.
גיל ואלי, תמשיכו עם הערבים הללו לעיתים יותר קרובות, וקהל קבוע יתחיל להבנות במהרה.

אילטה נייטס 3
WHEN AND WHERE...
arik
תודה על התגובות החמות חברה :)
היה ממש כף בכלל לא רציתי לרדת ןאז אלי אומר לי שאני חייב לעשות את זה קצר
אז אמרתי לו עוד טראק אחרון
ושמתי את
ETERNAL LIGHT:)
Shahar
אריק סדר לנו טראקליסט שך :D
חייבו אותך על המנורה שכמעט שברת?
Black Dragon
quote:
Originally posted by Shahar
אריק סדר לנו טראקליסט שך :D
חייבו אותך על המנורה שכמעט שברת?


חחחח שחר אתה הורג אותי אתה שחקן טוב בתפקיד סתום :)
חייבו אותו על מנורה שכמעט שבר?
חחחחחחח
ואני רואה שנדלקת על המנורה נראה לי שאני יביא לך את המנורה הביתה
תשפשף אותה אולי תקבל 3 משאלות
:tongue2
THE_BLUE_DRAGON
תודה תודה תודה תודה ותודה!!!
לכל מי שבא...!!!
פרגן...!!!
עזר...!!!
ותרם...!!!
לערב הזה...:disbelief

תודה רבה על כל התגובות החמות והמפרגנות.
מאוד שמחתי שבכל הפעמים שביקרתי בפנים לחצי שניה ראיתי את כולם נהנים.
:crazy:

הייתי כמעט כל הזמן בכניסה בחוץ למה צריך מישהו שישעה זאת.
:rolleyes:

בקיצור שוב תודההההההההההההה........:crazy:
וכמובן אילטה נייט 3 בהקדם האפשרי...:gsmile:

























!!!...לגלרייה לחצו כאן...!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
חחחח שחר אתה הורג אותי אתה שחקן טוב בתפקיד סתום :)
חייבו אותו על מנורה שכמעט שבר?
חחחחחחח
ואני רואה שנדלקת על המנורה נראה לי שאני יביא לך את המנורה הביתה
תשפשף אותה אולי תקבל 3 משאלות
:tongue2


יגנוב אני צוחק @!##@$^%^ :D

אבל בסוף נשבר שם משו מה קרה?
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Shahar
יגנוב אני צוחק @!##@$^%^ :D

אבל בסוף נשבר שם משו מה קרה?


אחרי שירדנו מהעמדה אחד מהמועדון שבר בטעות מנורת פלורוסנט ארוכה כזאת.
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אחרי שירדנו מהעמדה אחד מהמועדון שבר בטעות מנורת פלורוסנט ארוכה כזאת.


פיייי רואה ניבאתי שזה יקרה :D

taltul
שלומי אומר תודה רבה וכל הכבוד!

ואת הכבוד שאני נתתי ראיתם אתמול!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: ;)


נ''ב: טיב המסיבה אצלי נמדד ברמת הסיפוק וטיפות הזיעה והיה לי הרבה משניהם אתמול!!!!


10X GUYS FOR MAKIN US HAPPY!!! :) :tongue2
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
שלומי אומר תודה רבה וכל הכבוד!


תגיד לשלומי עוד פעם הוא יפתח לי כפתור בחולצה שלי אני יוריד לו תאף :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement