| Flotser |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
קיבוץ גלויות זה הכביש הצהוב למתה במפה וכן זו הדרך הכי נוחה להגיע!
:) |
:p
אז הדרך הכי נוחה היא בכיוון ההפוך לחיצים
כל מקרה,
אם המסיבה הייתה יום שישי שכל החברים חוזרים כנראה הייתי הולך,
אבל ככה יהיה לי קצת קשה לבוא....
אין לי רישיון ואוטו כרגע (סיפור ארוך)
וגם מתחילה עכשיו תקופה ממש קשה של מבחני סוף סמסטר וזה.... |
|
|