return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
קיבוץ גלויות זה הכביש הצהוב למתה במפה וכן זו הדרך הכי נוחה להגיע!
:)
OREN
אלי אחי יש מצב אני נכנס למסיבה למרות שחסר לי כמה חודשים??
Flotser
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
קיבוץ גלויות זה הכביש הצהוב למתה במפה וכן זו הדרך הכי נוחה להגיע!
:)


:p
אז הדרך הכי נוחה היא בכיוון ההפוך לחיצים


כל מקרה,
אם המסיבה הייתה יום שישי שכל החברים חוזרים כנראה הייתי הולך,
אבל ככה יהיה לי קצת קשה לבוא....
אין לי רישיון ואוטו כרגע (סיפור ארוך)
וגם מתחילה עכשיו תקופה ממש קשה של מבחני סוף סמסטר וזה....
HyPeRSoNiC
תהיה שם חנייה נורמלית?
או שצריך לחפש את הסימטאות של ת"א?
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
תהיה שם חנייה נורמלית?
או שצריך לחפש את הסימטאות של ת"א?


בדרך כלל יש חניה על רחוב שוקן עצמו...

ומה איתך אורן ???
:p
Sniper
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רבאק תבוא!!!!
אני רוצה להכיר תסלקטור!!!


חחח
אני קולט פה נימת זלזול????

כמו שזה נראה יש 20 אחוז שאני יבוא...
DjChook
20 ?!

מה נסגר איתך יא רל"ש מוזר
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
20 ?!

מה נסגר איתך יא רל"ש מוזר



מה קשור התפקיד הצבאי שלי עכשיו?!@


ועשרים אחוז שאני יבוא כי רשמתי פה
לחברה שלי יש יום הולדת...
markfeldman
quote:
מה נסגר איתך יא רל"ש מוזר



מה קשור התפקיד הצבאי שלי עכשיו?!@


היכן אתה משמש כרל"ש ?
fusi
יש 97.673% עם הצמדה למדד בפריים + 1 בחישוב אפקטיבי רבעוני שאני בא

arik
quote:
Originally posted by fusi
יש 97.673% עם הצמדה למדד בפריים + 1 בחישוב אפקטיבי רבעוני שאני בא

לא הבנתי מה אמרת אבל העיקר שאתה בא
taltul
quote:
Originally posted by fusi
יש 97.673% עם הצמדה למדד בפריים + 1 בחישוב אפקטיבי רבעוני שאני בא

LOL ענק

PS: i live for this :rolleyes: ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement