|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
same same
זה מספרים וזה מספרים:haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי!!!
אתה מחמוד אתה!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מתכוון ללכת לכיוון פרויקטור של הקשל"ח..:] |
עוד מונח דבילי... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוד מונח דבילי... |
שמע, מי אני שיתווכח עם סא"לים ורס"נים
כולה סמל מושתן.. |
|
|
| Black Dragon |
| its all the same :tongue2 |
|
|
| taltul |
| חבר'ה מישהו שגר בת'א ויודע אילו קוים מגיעים לשוקן שיגיד לי למה כי אני מגיע באוטובוסים... |
|
|
| fusi |
יש מודיעין דן
03-6394444
ומודיעין אגד
*2800
בשביל זה יה חציל גדול |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by taltul
חבר'ה מישהו שגר בת'א ויודע אילו קוים מגיעים לשוקן שיגיד לי למה כי אני מגיע באוטובוסים... |
ויש גם אתרים רשמיים של המודיעין
אגד
דן |
|
|
| OREN |
:whip:
איזה נאחססססס
למה חייב להיות לי מבחן יום שישי?!!!
הכל בגלל מרפי |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by OREN
:whip:
איזה נאחססססס
למה חייב להיות לי מבחן יום שישי?!!!
הכל בגלל מרפי |
צר לי להגיד לך אבל פתחת פה לעצמך חבר.. :tongue3 |
|
|
| arik |
אני ממש מתרגש שהסייברים יהיו במסיבה שאני מתקלט בה בין היתר
זה ממש משנה הרבה:)
נותן הרבה השראה |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by arik
אני ממש מתרגש שהסייברים יהיו במסיבה שאני מתקלט בה בין היתר
זה ממש משנה הרבה:)
נותן הרבה השראה |
do you whant led in your face :disbelief ;) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
do you whant led in your face :disbelief ;) |
נראה לי עוד מעט יקימו עמותה אנטי סייברית...
הדיג'איים כבר בלחץ כשהם רואים אתכם:D
חחחחחחח איזה קטע היה עם חילן...
איך שכיוונת עליו ת'לייזר קלטתי את כל הורידים
במצח הלבן שלו מתנפחים:haha:
הוא טוטאלי נבהל מזה אה? |
|
|
|
|