|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
וואלה אני מזה שמח שנהנתם...באמת
האמת לא הגיעו הרבה אנשים אבל מי שהגיע הגיע בשביל לרקוד
אהבתי את זה שכולם רקדו ונהנו
זה מה שנקרא לבנות קהל שלנו :)
אני לא מתבאס מזה שלא היה מפוצץ ...תמיד מתחילים מקטן :)
אני הכי שמח שהקהל באמת בא להנות ובאמת נהנה מהערב
חייב לציין שכל הדיג'ייאים היו תותחים אחד אחד |
אחי אתה חייב לארגן עוד מסיבות כאלה משהו חזקקקקקקקקק! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by UltraWave
אחי אתה חייב לארגן עוד מסיבות כאלה משהו חזקקקקקקקקק! |
אני איתך
כבר אתמול אמרתי לאלי וגיל סחה על ההפקה ושמישכו ככה!!
הלוואי שכל הפקה שלהם תהיה ככה ובע"ה להגדיל את הקהל מהפקה להפקה!
כמו שאמרתי תמשיכו ככה אל תתאכזבו שהיה חסר קהל
גם נקסט לא התחילו ממסיבות מלאות!! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by UltraWave
ואז הסקאצ' המשוגע הזה דיג'יי אש מרקוס שולץ 2 אהבתי בטירוף גם תסט שלו מסיבה שעברה קיצר דיג'יי לפנים סט לפנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
אחי אני שמח מאוד שנהנת תודה רבה על המחמאות היה לי כיף מאוד לראות אותך רוקד ונהנה
| quote: |
אחרי זה המשוגע הזה רובטיקה יא רבנאן שתיהיה בריא יא פסיכופט יא חיית ביטים אשכרה כמו ששחר אמר מלחמה הפגזות אחושרמוטה לא הטעם שלי אבל אני כולי מסטול תחת נהנהתי מהסט שלו בטירוף!!!!
במילה אחת :
ל-פ-נ-י-ם! |
ראסמי רוני יטכנואיד משוגע ימכונאי טנקים בחימוש יאלקטרואיד אנדרואיד משוגע פתחת לי ולראובן ואדיר את הצורה אני נהניתי כמו מטורף היה חזק אשששששששש
יאללה סלאם |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ראסמי רוני יטכנואיד משוגע ימכונאי טנקים בחימוש יאלקטרואיד אנדרואיד משוגע פתחת לי ולראובן ואדיר את הצורה אני נהניתי כמו מטורף היה חזק אשששששששש
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
העיקר שנהניתם! :) |
|
|
| DjChook |
זיהיתי טראק אחד !!!!!
הייתי כ"כ מבסוט שמכלל הסטים, זיהיתי שיר אחד שאריק שם !! :)
לאט לאט... ;)
היה באמת חזק |
|
|
| princess cc |
היה וואווווווווווווווווווווווווווו
ממש אבל ממש נהניתי! תמיד רציתי להיות במסיבה
עם מוסיקה סוף ולהרגיש שמנגנים רק בשבילי וככה הרגשתי אתמול!
איזה מוסיקה אלוהיםםםםםםםםםם
הגעתי שפוכה גם מסטלה וגם מעייפות, אמרתי לעצמי נשב ננוח שם
נקשיב למוסיקה עלקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
לא יכולתי לשבת!
אלין, צח, אריק, אלי, רוני
כולם היו מעוליםםםםםםםםםםם
אין לי מילים פשוט!
המקום היה נחמד לאללה והיה לי חבל שלא היו הרבה אנשים בגלל
שאלי וגיל כ"כ השקיעו...
אבל שטויות ככה זה בהתחלה!
תודה: אלי, גיל, אלין, צח, אריק, רוני שאגב מצטערת שלא נשארתי לשמוע את כל הסט אבל כבר נשפכנו לגמרי:)
וזהו... אה עוד משהו שרציתי להגיד:
אוףףףףףףףףףףף חבל שזה לא ליין קבוע:sadgreen: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
אוףףףףףףףףףףף חבל שזה לא ליין קבוע:sadgreen: |
הלוואי יעשו עוד אילטה בקרוב!!
רק שיזהירו מראש לפני שרוני עולה להרביץ לנו :D |
|
|
| markfeldman |
או קיי !
ראשית אני חייב לציין שלמרות שלא באו הרבה אנשים נהנתי סוףףףףףף
כל ליין מתחיל בקטן וחשוב לשמור על המוטיבציה !
אמן "אילטה נייט" יהיה על בסיס שבועי....
היה טוב לראות את כל חברי הפורום (חלקם פעם ראשונה: שחר, איתי, חן ואדיר...).
אז ככה אני אנסה לתת טראקליסט חלקי שכן את אלין שמעתי רק לקראת הסוף ואת רוני רק בהתחלה.
אלין
STARKID - CRAYONS - LEAMA AND MOOR REMIX
כמה מילים על הסט של אלין:
שמעתי כמה טראקים לקראת הסוף והבחורה מוכשרת בטירוףףףף.
אחלה סיגנון ואחלה סטייג' פרפורמנס.
לראות בחורה מתקלטת בארצנו (ובעולם בכלל) זה נדיר, פעם אחרונה ראיתי את אסטריד במועדון הולנדי...
צח
PERRY O'NEIL - WAVE FORCE - YILMAZ ALTHANHAN VS OZGUR CAN REMIX
DOMINIC PLAZA - SOUNDS RUSHING - DAVID WEST REMIX
ESPEN AND ELUSIVE - SHEXY
FLASH BROTHERS - AMEN
SYNERGY - PACIFIER - FLASH BROTHERS REMIX
HAMMER AND BENNET - LANGUAGE
DT8 PROJECT FEATURING ANDREA BRITTON - WINTER - MAX GRAHAM SIDECHAIN MIX
BRAD CARTER - MORNING ALWAYS COMES TOO SOON - FLASH BROTHER MIX
TILT - 12
כמה מילים על הסט של צח:
צח נתן לנו להרגיש מה זה סט פרוגרסיבי אמיתי !
האמת שקצת חששתי שצח ילך לכיוון יותר דארקי...
צח נתן מחווה מפתיעה לאחים פלאש....
שיחקת אותה אחי עם "האמר ובנט" !!!
מבחינתי צח = מרקוס שולץ הישראלי !!!
אריק
AUDIOHOLICS - EXTERNAL KEY
LOLO - WHY
GATE 42 - FLOW
JAN GUSTAFFSON - ETERNAL LIGHT - ILTA NIGHT #2 THEME
TRANQUILITY BASE - SURRENDER
ARMIN VAN BUUREN - BURNED WITH DESIRE
8 WONDERS - THE MORNING AFTER - THRILLSEEKERS REMIX
WHITEROOM - SOMEDAY
ENVIO - LOVE POISON - RYAN G REMIX
כמה מילים על הסט של אריק:
אריק די ג'יי מוכשר !!
נתן לנו את הגוון המלודי של הערב...
בחור צנוע שלדעתי יגיע רחוק !
מעניין לשמוא את "אקסטרנל קי" בביפיאם כ"כ גבוה....
אחי, שיחקת אותה עם יאן גוסטפסון !
בשבילי זה הטראק של הערב !
אלי
AIRWAVE - SAVE ME - WHITEROOM REMIX
NARCOTIC THRUST - WHEN THE DAWN BREAKS - DOGZILLA REMIX
VADIM ZHUKOV - EXIT - ROBERT NICKSON REMIX
SOLAR STONE VS SCOTT BOND - REDLINE HIGHWAY - BOBINA REMIX
כמה מילים על הסט של אלי:
אלי ניגן פחות מחצי שעה, אולי בגלל צניעותו והתחשבותו בלוח הזמנים לטובת די ג'ייז אחרים ?
בכל אופן הוא פתח עם קטעים אפלים משהו אך מעניינים.
למה לעזאזל נתת פיטצ' כ"כ נמוך לואדים ז'וקוב ?!
אלי היקר ! זו ההזדמנות להודות לך על ההשקעה בערב הנפלא הזה !
רוני
UNDERWORLD - BORN SLEEPY
כמה מילים על הסט של רוני:
פעם ראשונה שאני שומע את המפציץ בי-52 הזה....
הייתי אתמול עייף מידי לסגנון הזה אבל בהחלט סגנון מעניין ומחורא לפנים !!!
פעם הבאה שתנגן אני מבטיח להישאר !
סיכום:
אני חייב להודות גם לגיל אשר על ההפקה !
האם נוכל לראות בקרוב את סאם שארפ ואי-קרייג ?!?!
הלוואי !
בכל אופן, כן ירבו עוד אילטה נייטס !
מקווה לראות את כולכם ב-
ARMIN VAN BUUREN @ TLV - NEXT PRODUCTIONS - 4.2.2005 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז ככה אני אנסה לתת טראקליסט חלקי שכן את אלין שמעתי רק לקראת הסוף ואת רוני רק בהתחלה. |
צח אלי אריק רוני יש מצב אתם נותנים טראקליסט?
(תכלס לא מאמין שרוני זוכר מה הוא הפציץ שם חחחחח)
תסט של אריק אני זוכר הכי טוב:
1. Audioholics - External Key
2. Lolo - Why
3. Above and Beyond pres שכחתי תשם - Surrender
3. Envio - Love Poison (Ryan G Remix) (AvB Re-Edit)
4. Gate42 - Flow (Original Mix)
5. 8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Mix)
6. Armin van Buuren - Burned With Desire (Rising Star Mix)
לא זוכר אם זה היה הסדר אבל נראה לי אלה כל הטראקים שהוא ניגן
מהסט של צח אני רק זוכר
Brad Carter - Morning Always Comes Too Soon (Flash Brothers Mix) |
|
|
| princess cc |
אפילו אני זיהיתי טראקים שם...
יפה לי... משתפרת:)
רציתי לרשום בפלאפון אבל הוא לא היה עלי:haha:
ואלין באמת מוכשרת... כולם מוכשרים!
אריק סחתיקה על הלהבת הקהל! איזה תנועות מגונות
עשה לנו עם הידיים :)
איזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
כולם נתנו סט למפרצי הפנים!
היה ממש ממש מעולה...
הרבה זמן לא נהניתי ככה ממסיבה אני חושבת מאז ארמין בפארק
שאז הייתה מוסיקה טובה לאורך כל הערב |
|
|
| Scorchio |
מארק אחי תודה רבה הזהרתי את אילן שיהיו כמה עקיצות שהוא יאהב ביניהם
Language :)
הנה הטראקליסט שלי מסודר:
01. Andro - Invisible
02. Hammer And Bennet - Language
03. Espen And Elusive - Shexy
04. Perry Oneil - Wave Force [Ozgur Vs. Yilmaz Remix]
05. Dominic Plaza - Sounds Rushing [David West Remix]
06. DT8 - Winter [Max Graham Sidechain Remix]
07. Tilt - Twelve [Original Mix]
08. Synergy - Pacifier [Flash Brothers Remix]
09. Brad Carter - Morning Always Comes Too Soon [Flash Brothers Remix]
10. Flash Brothers - Amen |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by markfeldman
או קיי !
ראשית אני חייב לציין שלמרות שלא באו הרבה אנשים נהנתי סוףףףףףף
כל ליין מתחיל בקטן וחשוב לשמור על המוטיבציה !
אמן "אילטה נייט" יהיה על בסיס שבועי....
היה טוב לראות את כל חברי הפורום (חלקם פעם ראשונה: שחר, איתי, חן ואדיר...).
אז ככה אני אנסה לתת טראקליסט חלקי שכן את אלין שמעתי רק לקראת הסוף ואת רוני רק בהתחלה.
אלין
STARKID - CRAYONS - LEAMA AND MOOR REMIX
כמה מילים על הסט של אלין:
שמעתי כמה טראקים לקראת הסוף והבחורה מוכשרת בטירוףףףף.
אחלה סיגנון ואחלה סטייג' פרפורמנס.
לראות בחורה מתקלטת בארצנו (ובעולם בכלל) זה נדיר, פעם אחרונה ראיתי את אסטריד במועדון הולנדי... |
תשמע..אם קראת קצת על הביוגרפיה שלי..ליידי דרגון ואלה גוטמן היו ההשראה שלי
במיוחד כי הן היו בחורות
ואז הכרתי את אלין המתוקה והחמודה וכל כך אוהבת מוזיקה אלקטרונית
ואמרתי לה שאני יעבוד איתה ונעשה ממנה משהו טוב
אם אני לא טועה זה אולי היה כבר לפני שנתיים אבל טוב לראות שעכשיו הפירות מתחילים לצאת :)
כל הכבוד אלין!
טראק ליסט שלי שאגב היה הכי קצר..
Kuisma & Rusch - Yogatech
Vadim Zhukov - Exit (Robert Nickson Remix)
Airwave - Save Me (Whiteroom Remix)
Solar Stone Vs Scott Bond - Redline Highway (Bobina Remix)
Narcotic Thrust - When The Dawn Breaks (Dogzilla Remix) |
|
|
|
|