|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
הטראק שאתה מדבר עליו נקרא
Cave - Street Carnival
ורוני לא כותב בפורום הזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הטראק שאתה מדבר עליו נקרא
Cave - Street Carnival
ורוני לא כותב בפורום הזה |
תודה אחי
ואני יודע הוא לא כותב רציתי אדיר ישים טראקליסט.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | רק רוצה לעשות סקר קטנטן
האם "לם לייט" מקום טוב להמשיך בו את הארוע הבא שלנו?
תנו תגובות לגבי המקום
אישית אהבתי מאוד |
מקום חמים ונחמד, מקנה אווירה ביתית.
בעד ! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מקום חמים ונחמד, מקנה אווירה ביתית.
בעד ! |
אותו כנ"ל! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מקום חמים ונחמד, מקנה אווירה ביתית.
בעד ! |
+1
עוד 50-100 איש ותהיה אווירה מחשמלת |
|
|
| Black Dragon |
אני חושב שאת הארוע הבא נעשה במקום אחר..אם כי עוד נחזור ללם לייט
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אני חושב שאת הארוע הבא נעשה במקום אחר..אם כי עוד נחזור ללם לייט
:) |
אני חושב שא. תשיגו כבר יחצנים רציניים מי שיחצן הפעם אם בכלל עשה צחוק מהשם שלו
ב. האם גם לארוע הבא נצטרך לחכות 5 חודשים?
אם כן אולי גם אני יהיה על העמדה חחחחחחח - נרביץ קצת ויינילים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אני חושב שאת הארוע הבא נעשה במקום אחר..אם כי עוד נחזור ללם לייט
:) |
אחי מה שחשוב זה המוזיקה....לא המקום!!
לא צריך להיות מפונקים ולבכות בגלל המקום! כל עוד יש לנו דיג'יים איכותיים המסיבה תהיה טובה!!! |
|
|
| Black Dragon |
זה לא עניין של מפונקים
הרעיון מההתחלה לא היה לעשות במקום אחד קבוע
חוץ מזה למה שאנחנו נתכנן בפעם הבא יתאים מקום יותר מוכר
הלם לייט בהחלט מקום טוב לכן אמרתי שאנחנו נחזור עוד לשם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
זה לא עניין של מפונקים
הרעיון מההתחלה לא היה לעשות במקום אחד קבוע
חוץ מזה למה שאנחנו נתכנן בפעם הבא יתאים מקום יותר מוכר
הלם לייט בהחלט מקום טוב לכן אמרתי שאנחנו נחזור עוד לשם |
כל עוד יש לכם אמצעים לעלות ברמה למה לא!!!
מפעם לפעם זה משתפר..בהצלחה! |
|
|
| Huge-A |
שחר מה אתה צובר פוסטים שאני יבין ..
בכל מקרה רק בהקשר לאותו יום אני רוצה להזכיר שהסאונד באמת לא היה רע..
רק חבל שהציוד הפריע קשות !!! לתשומת ליבכם אלי וגיל .
ואני לא ישכח את היום הזה בחיים כי אחריו היה לי אפטר מתחיק ביותר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יאללה אחים שבוע טוב ..
באלוהים שחר יש לך מזל שאני מוד !! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
באלוהים שחר יש לך מזל שאני מוד !! |
אבל אתה לא מוד :D |
|
|
|
|