|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
die subtiliteit van u heb'k altijd al bewonderenswaardig gevonden :cool: |
 |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bait
Damn jong Pumaz vraag dan toch gewoon of ge eens op ze moogt rijden hé, das veel simpler. |
:stongue:
Het was allemaal maar een spelletje ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
:stongue:
Het was allemaal maar een spelletje ;) |
Ja, ma ge speelde 't ni alleen ze ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja, ma ge speelde 't ni alleen ze ;) |
Euh, da weet ik :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Burn @ both of them :haha: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Euh, da weet ik :rolleyes: |
Stopt is met die rolleyes in elke post joenge :p |
|
|
| Pumaz |
| Stupid replies get stupid smilies ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja, ma ge speelde 't ni alleen ze ;) |
*raises hand*
Guilty as charged, maar onschuldig als een engeltje! ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Bait
Damn jong Pumaz vraag dan toch gewoon of ge eens op ze moogt rijden hé, das veel simpler.
Gewoon zeggen "you've been a bad girl, now go to my room" |
ei noob wel op uw taalgebruik letten he, er wordt hier al voor minder gebashed.
sorry, het wordt tijd dat hier inderdaad nog eens over voetbal wordt gepraat. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
*raises hand*
Guilty as charged, maar onschuldig als een engeltje! ;) |
Stel u voor dat ik zo'n spelletje alleen speelde :rolleyes: |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Stel u voor dat ik zo'n spelletje alleen speelde :rolleyes: |
Je moet ze hier af en toe helpen de draad terug te vinden he :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Je moet ze hier af en toe helpen de draad terug te vinden he :p |
Kan je voetballen? |
|
|
|
|