|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Pheatus
I'm in!
:D :D :D 2 april wordt helemaal zot :D
Trouwens, Cresto... we gonna kick some ass dude :toothless
no worries...
Btw: wie speelt hier eigenlijk irl voetbal? Ik heb gans men leven groot voetbal gespeeld, maar ben paar jaar geleden gestopt wegens te weinig tijd. Sinds 4 jaar speel ik wel elke week zaalvoetbal. Doe ik trouwens veel liever! Veel technischer! |
idem tot men 18 |
|
|
| Jasperovitsj |
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
TOR (goal)
Pumaz
Pooley
We hebben dus al een ploeg! :D
Alleen zouden wat extra spelers nog welkom zijn, we gaan waarschijnlijk 2 x 35 minuten spelen, dus fysiek lekker zwaar ;)
EDIT: Waar zitten de mannen van vorige party? Gladius, Buoyant, Kaidreas,...? Of de andere sjotters hier? Frednova, Zevan, Meltoz,...? |
|
|
| pooley |
sgoed
ik tackel op gravje dus pas ma op :x |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
EDIT: Waar zitten de mannen van vorige party? Gladius, Buoyant, Kaidreas,...? Of de andere sjotters hier? Frednova, Zevan, Meltoz,...? |
how pol, mag ik nog gaan trainen 's avonds!? =)
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
TOR (goal)
Pumaz
Pooley
Gladius
haha lol pooley, tackelen in de zaal, lekker schuiven :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
haha lol pooley, tackelen in de zaal, lekker schuiven :) |
Lekker brandwondjes enzo :nervous:
Anyway, als de zaal vrij is zullen we wel redelijk vroeg moeten sjotten, aangezien de party al om 21u begint en ik er graag een half uur op voorhand wil zijn. Dus kan iedereen die mee wil sjotten überhaupt om pakweg 17u, 17u30 in gent zijn? Want van daar ist nog een kwartierke treinen/bussen tot in Wetteren, en dan nog ff te voet... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
EDIT: Waar zitten de mannen van vorige party? Gladius, Buoyant, Kaidreas,...? Of de andere sjotters hier? Frednova, Zevan, Meltoz,...? |
Ik weet het nog niet helemaal, ten eerste moet ik van ver komen, dus het zal er aan liggen of het volk waarmee ik s'avonds naar de beta party ga, mij dan al vergezelt naar Gent.
Kmoet ook nog even kijken of ik het wel de moeite vind om daarvoor al vroeger naar Gent te komen, twas vorige keer allemaal wel leuk en aardig maar eigelijk was het een beetje moemakerij,
ik laat dus nog van mij horen, maar ik zet mij voorlopig al bij het rijtje
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
TOR (goal)
Pumaz
Pooley
Gladius
Buoyant |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ik weet het nog niet helemaal, ten eerste moet ik van ver komen, dus het zal er aan liggen of het volk waarmee ik s'avonds naar de beta party ga, mij dan al vergezelt naar Gent.
Kmoet ook nog even kijken of ik het wel de moeite vind om daarvoor al vroeger naar Gent te komen, twas vorige keer allemaal wel leuk en aardig maar eigelijk was het een beetje moemakerij,
ik laat dus nog van mij horen, maar ik zet mij voorlopig al bij het rijtje
|
Sgoed jong, ik snap u volledig. :)
We zijn in ieder geval toch al met genoeg, dus kzal Sebbony morgen vertellen dat hij de sporthal mag gaan vastleggen! En kom je niet, so be it, kom je wel, dan doe je gewoon mee :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Gladius
haha lol pooley, tackelen in de zaal, lekker schuiven :) |
vaseline |
|
|
| Gladius |
=)
allé tom! moemakerij!? komop eh gast, ge zit in de fleur van uw leven, de muziek houdt u wel recht. Btw, als we met zoveel zijn, kunnen we toch zeer regelmatig wissel eh...
hoop da ge der bijzijt =) |
|
|
| Buoyant |
tis ook het reizen, nog eens extra met trein en bus lees ik net
en ik moet miss zelf nog spelen met mijn eigen ploeg die zaterdag, maar dat is minder belangrijk |
|
|
| Jasperovitsj |
| Al nieuws over het al dan niet vastliggen van de zaal Sebbonny? :) |
|
|
| sebbonny |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Al nieuws over het al dan niet vastliggen van de zaal Sebbonny? :) |
Kmoest van JM nóg is vragen of het 100 % is maar da is nu dus beantwoord e :) |
|
|
|
|