|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
+1
Het gaat een harde wedstrijd worden zonder te kunnen wisselen :nervous: |
ok jack, gij dus eenzaam en alleen in de spits => |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
ok jack, gij dus eenzaam en alleen in de spits => |
Dat komt niet goed, heb al maanden niet meer op een bal getrapt :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
+1
Het gaat een harde wedstrijd worden zonder te kunnen wisselen :nervous: |
En Cresto en Pheatus dan? ;) |
|
|
| sebbonny |
| Harde wedstrijd harde wedstrijd, theoretisch gezien geen contact in minivoetbal e :o :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by sebbonny
Harde wedstrijd harde wedstrijd, theoretisch gezien geen contact in minivoetbal e :o :D |
Ik bedoel het moe worden door constant te moeten lopen :toothless |
|
|
| sebbonny |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik bedoel het moe worden door constant te moeten lopen :toothless |
ah :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En Cresto en Pheatus dan? ;) |
vorige keer hadden we meer wisselopties dan nu, en toen was het al niet meer te doen in de tweede helft.. wat gaat dat nu geven? :nervous: :p
btw, change of plans.. ik kom niet met de trein, maar met Pheatus in de wagen. |
|
|
| Gladius |
| doseren eh kevin =) |
|
|
| Jasperovitsj |
Da komt allemaal wel in orde als de Gert ook meedoet ;)
BTW, ni vergeten: ZWARTE T-SHIRT!! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
BTW, ni vergeten: ZWARTE T-SHIRT!! |
Ik zal mijn best doen, maar ik heb er maar eentje en die heb ik in een tijdje ni meer gezien :o |
|
|
| djcresto |
zijn jullie met genoeg volk? Ik wil altijd wel meespelen zoals reeds vroeger gezegd. Maar morgen zit ik met een belangrijk competitiewedstrijd en meestal ben ik wel stijf na een potje zaalvoetbal. Kheb wel goesting om mee te sjotten eigenlijk.
Kwil zeker altijd wel langs komen. Als Pheatus er dan ook met den auto is kunnen we met 2 auto's richting Gent.
ps @Fus: Zijn de wegenwerken voor Wetteren al voorbij? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
zijn jullie met genoeg volk? Ik wil altijd wel meespelen zoals reeds vroeger gezegd. Maar morgen zit ik met een belangrijk competitiewedstrijd en meestal ben ik wel stijf na een potje zaalvoetbal. Kheb wel goesting om mee te sjotten eigenlijk.
|
Als het kan zou het wel fijn zijn dat je meesjot Gert! :)
We zijn nu met 5 man, en 1 wissel voor een uur sjotten zal misschien zwaar worden, en dan zijn we pompaf nog voor de Party moet beginnen :nervous: |
|
|
|
|