|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ge kunt misschien nog nen boek kopen voor da maske :p |
Dat boek was haar idee ;) :p |
|
|
| Lady_LizzY |
Ik denk beter andersom, want ze zijn hier precies niet veel gewoon :p
It's a age-thing, I know
*lol* |
|
|
| Pumaz |
| Does that mean you give up? :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ik denk beter andersom, want ze zijn hier precies niet veel gewoon :p
It's a age-thing, I know
*lol* |
ni veel gewoon mo maske toch ... |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Does that mean you give up? :p |
Opgeven? As in?
Da staat ni in mijne woordenboek ze...
Maar slapen wel...
Ga aan m'n avondritueel beginnen, if you want, you can join me ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ga aan m'n avondritueel beginnen, if you want, you can join me ;) |
:eyes:
Slaapwel :clown: |
|
|
| X-Tune |
| Ze zijn precies snel op hun pietje getrapt, Lady_LizzY. :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ze zijn precies snel op hun pietje getrapt, Lady_LizzY. :p |
Ni moeilijk als die tot aan uw voeten komt :eek:
:whip: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ni moeilijk als die tot aan uw voeten komt :eek:
:whip: |
Ge moet u niet bukken bij Lady_LizzY. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ge moet u niet bukken bij Lady_LizzY. |
Ik zou u beter ook zo'n boek kopen, het is Lizzy die moet bukken :disbelief
:whip: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zou u beter ook zo'n boek kopen, het is Lizzy die moet bukken :disbelief
:whip: |
Jij kan misschien beter eerst een boek Nederlandse Taal kopen. ;) |
|
|
| Pumaz |
Yeah I know :o
Ik ben en blijf een buitenlander :clown: |
|
|
|
|