|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
loooooooool nog zo een "ontspoorde" thread :D
gieren :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Kan je voetballen? |
Voor geen meter.
Maar as I said: als het mogelijk is, kom ik supporteren.
Ontopic genoeg? :rolleyes: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Als ge een woord ni begrijpt zou ik die best ni gebruiken, het zou kunnen dat je nogal dom overkomt ;)
Een ander woord voor glitchy is clicky trouwens, maar dat zal u ook niks zeggen :p |
neen das waar jack... ik ben dom omdat ik niet weet wat glitchy is :rolleyes: , het spijt me zo!
tis alleen dom als ge iets over een dj zegt terwijl ge hem nog niet eens live hebt gezien ws.
--->nu verwacht ik een reply in de vorm van: jaweeeeeeel in engeland heb ik hem al 500 keer aan het werk gezien.
nuja... setjes downloaden van holden en elof is natuurlijk stukken beter dan een echt feesje met mensen.
top notch jack ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Stel u voor dat ik zo'n spelletje alleen speelde :rolleyes: |
tegenwoordig gebeurt alles met zijn tweeën:
| quote: | Originally posted by Xilver
Den Dries heeft mij vandaag helpen aftrekken op m'n appartement... |
|
|
|
| Aurélie |
| :eyes: Het loop hier duidelijk uit de hand :haha: |
|
|
| Kaidreas |
| ^hahahahaha we zijn gestopt met rukken om 9 uur ofzow :o :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
neen das waar jack... ik ben dom omdat ik niet weet wat glitchy is :rolleyes: , het spijt me zo! |
Dat heb ik ni gezegd ;)
| quote: | | tis alleen dom als ge iets over een dj zegt terwijl ge hem nog niet eens live hebt gezien ws. |
Holden heb ik wel al gezien, maar toen speelde hij nog prog :p
| quote: | | nuja... setjes downloaden van holden en elof is natuurlijk stukken beter dan een echt feesje met mensen. |
Elof speelt trance, waarom zou ik een set van hem downen?
Ik was het niet die op mijn tenen getrapt was, the award goes to you ;) |
|
|
| Kaidreas |
^inderdaad ik was op men tenen getrapt. en dan?
ik ga zo blijven reageren tegen u, als gij niet gaat stoppen met dat neerbuigend gedoe.
misschien overdrijf ik, ma mij stoort het me toch serieus... en als je ge iets wilt zeggen over u underground prog :rolleyes: (dat toch zo wauw geweldig is) daar is een topic voor. |
|
|
| Pumaz |
| 'Glitchy' en 'clicky' zeggen is niet neerbuigend, het zijn woorden die een bepaalde sound van minimal beschrijven, het zoals sommige trance 'uplifting' genoemd wordt. |
|
|
| Kaidreas |
| ^ke... goe bezig ket :rolleyes: :p |
|
|
| Pumaz |
Kijk, ik heb totaal niks tegen u, toen ik met u buiten stond vodka te zuipen op de BeTA party is een van de leukste momenten dat ik aan dit forum heb te danken :)
Ik kan er gewoon ni meer tegen dat hier volledig op mijn dak gezeten wordt.
Ik heb niks tegen trance, ik mag het gewoon niet meer omdat de structuur van de melodieën aan bepaalde regels vast hangt en daardoor te veel opeen lijkt. |
|
|
| Kaidreas |
| ^idem... kvond het toen ook uber kewl... en ik heb ook niks tegen u ze.. ke men replies komen slecht over. ma tmoest er ws ff uit |
|
|
|
|