|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Zehra
rustig eh lady :whip:
:p
|
't Is lady LizzY voor u :toothless :p |
|
|
| Kaidreas |
| mmmmmmmz die lizzy is precies wel glitchy |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Damn gij geeft maar ni op he :p |
You just picked the wrong girl!
I just love playing games...
Maar euh, gewoon stoppen als je er genoeg van krijgt, of van mij uiteraard ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mmmmmmmz die lizzy is precies wel glitchy |
glitchy? :conf: :wtf: |
|
|
| Kaidreas |
| ^inderdeed, dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde |
|
|
| Lady_LizzY |
| Het rijmt alleszins wel... :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
You just picked the wrong girl!
I just love playing games... |
Yeah well I know a game to play :eyespop:
Maw nee ik stop ni :p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Yeah well I know a game to play :eyespop:
|
Show me :tongue3
Enneuh, verras me :p |
|
|
| Jasperovitsj |
It's getting slightly out of hand in here...:nervous:
Anyway, om on topic te blijven: ik ga ZAALVOETBALLEN!! Tot straks en de groenten! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Show me :tongue3
Enneuh, verras me :p |
:nervous: :nervous:
:whip: :whip:
Wat ik dus wil zeggen...
:disbelief :disbelief
Know what I mean? |
|
|
| Eagle` |
| Ge kunt misschien nog nen boek kopen voor da maske :p |
|
|
|
|