|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
is die zaal in Wetteren dan zo weinig bezet dat die zaterdagmiddag vrij is?
edit kzal er wel bijzijn als het doorgaat :D slechts kwartiertje rijden voor mij en dan nog in de richting van Gent.
Maar die mannen hebben nen trainer? Wordt dat dan geen afgang? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
is die zaal in Wetteren dan zo weinig bezet dat die zaterdagmiddag vrij is? |
Dat is nog de vraag :)
Eerst zien of er genoeg interesse is hé, en dan kan Sebbony gaan horen. Maar vanaf er een man of 5 kan mag hij al direct informeren, ge hebt in wezen toch maar 5 man nodig om een ploeg te vormen :) |
|
|
| Pheatus |
I'm in!
:D :D :D 2 april wordt helemaal zot :D
Trouwens, Cresto... we gonna kick some ass dude :toothless
no worries...
Btw: wie speelt hier eigenlijk irl voetbal? Ik heb gans men leven groot voetbal gespeeld, maar ben paar jaar geleden gestopt wegens te weinig tijd. Sinds 4 jaar speel ik wel elke week zaalvoetbal. Doe ik trouwens veel liever! Veel technischer! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb vroeger 3 jaar voetbal gespeeld bij het katholiek verbond, maar ik was absoluut geen hoogvlieger. Nu sinds een half jaar speel ik zaalvoetbal, en dat gaat me toch beter af :) |
|
|
| djcresto |
| 7 jaar voetbalervaring van bij de preminimen tot bij de knapen. Voor de rest shot ik af en toe nekeer in de zaal |
|
|
| Meltoz |
Daar ik op de BeTa Party niet aanwezig kan zijn, omda'k dan op skivakantie ben, wa'k nu ok an't doen ben trouwens :D zal ik ook niet kunnen delen aan de zaalvoetbal spijtig genoeg :sadgreen:
Grote voetbal van preminiemen tot knapen zoals Cresto en zaalvoetbal nu ongeveer e goei 6 jaar, in e liefhebbersverbond, maar het kan der verdomme best ne keer hard aan toe gaan :rolleyes: :o |
|
|
| sebbonny |
Yo, diejen "trainer" is 18 jaar :D
as jullie zekerheid hebben van genoeg spelers, kan ik het gaan vragen, kwoon op 200 meter van de sporthal ;)
edit: moest de sporthal ni lukken, kunnen we nog altijd buiten op het veld ernaast ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
*bump*
Who's still in for pre-beta-party zaalvoetbal? Want het wordt stilaan tijd om dat definitef te arrangeren...
Tot zover hadden we:
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
Nog gegadigden? Want met 4 gaan we ni echt veel kunnen uitrichten...:o |
|
|
| sebbonny |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
*bump*
Who's still in for pre-beta-party zaalvoetbal? Want het wordt stilaan tijd om dat definitef te arrangeren...
Tot zover hadden we:
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
Nog gegadigden? Want met 4 gaan we ni echt veel kunnen uitrichten...:o |
Daar ik en JM007 van hier ook op dit forum zitten kunnen we ook mee jullie meedoen natuurlijk :thepirate :stongue: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog gegadigden? Want met 4 gaan we ni echt veel kunnen uitrichten...:o |
2 tegen 2, moet kunnen :p
->
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
TOR (goal) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
2 tegen 2, moet kunnen :p
|
We zouden dan spelen tegen die ploeg van Sebbony hé ;)
Dus we moeten gewoon zorgen dat we een ploeg Beta's hebben, tegenstand volgt dan vanzelf! :D |
|
|
|
|