return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
is die zaal in Wetteren dan zo weinig bezet dat die zaterdagmiddag vrij is?

edit kzal er wel bijzijn als het doorgaat :D slechts kwartiertje rijden voor mij en dan nog in de richting van Gent.

Maar die mannen hebben nen trainer? Wordt dat dan geen afgang?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
is die zaal in Wetteren dan zo weinig bezet dat die zaterdagmiddag vrij is?

Dat is nog de vraag :)

Eerst zien of er genoeg interesse is hé, en dan kan Sebbony gaan horen. Maar vanaf er een man of 5 kan mag hij al direct informeren, ge hebt in wezen toch maar 5 man nodig om een ploeg te vormen :)
Pheatus
I'm in!

:D :D :D 2 april wordt helemaal zot :D

Trouwens, Cresto... we gonna kick some ass dude :toothless
no worries...

Btw: wie speelt hier eigenlijk irl voetbal? Ik heb gans men leven groot voetbal gespeeld, maar ben paar jaar geleden gestopt wegens te weinig tijd. Sinds 4 jaar speel ik wel elke week zaalvoetbal. Doe ik trouwens veel liever! Veel technischer!
Jasperovitsj
Ik heb vroeger 3 jaar voetbal gespeeld bij het katholiek verbond, maar ik was absoluut geen hoogvlieger. Nu sinds een half jaar speel ik zaalvoetbal, en dat gaat me toch beter af :)
djcresto
7 jaar voetbalervaring van bij de preminimen tot bij de knapen. Voor de rest shot ik af en toe nekeer in de zaal
Meltoz
Daar ik op de BeTa Party niet aanwezig kan zijn, omda'k dan op skivakantie ben, wa'k nu ok an't doen ben trouwens :D zal ik ook niet kunnen delen aan de zaalvoetbal spijtig genoeg :sadgreen:

Grote voetbal van preminiemen tot knapen zoals Cresto en zaalvoetbal nu ongeveer e goei 6 jaar, in e liefhebbersverbond, maar het kan der verdomme best ne keer hard aan toe gaan :rolleyes: :o
sebbonny
Yo, diejen "trainer" is 18 jaar :D

as jullie zekerheid hebben van genoeg spelers, kan ik het gaan vragen, kwoon op 200 meter van de sporthal ;)

edit: moest de sporthal ni lukken, kunnen we nog altijd buiten op het veld ernaast ;)
Jasperovitsj
*bump*

Who's still in for pre-beta-party zaalvoetbal? Want het wordt stilaan tijd om dat definitef te arrangeren...

Tot zover hadden we:

Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus

Nog gegadigden? Want met 4 gaan we ni echt veel kunnen uitrichten...:o
sebbonny
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
*bump*

Who's still in for pre-beta-party zaalvoetbal? Want het wordt stilaan tijd om dat definitef te arrangeren...

Tot zover hadden we:

Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus

Nog gegadigden? Want met 4 gaan we ni echt veel kunnen uitrichten...:o


Daar ik en JM007 van hier ook op dit forum zitten kunnen we ook mee jullie meedoen natuurlijk :thepirate :stongue:
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog gegadigden? Want met 4 gaan we ni echt veel kunnen uitrichten...:o


2 tegen 2, moet kunnen :p

->
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus
TOR (goal)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
2 tegen 2, moet kunnen :p

We zouden dan spelen tegen die ploeg van Sebbony hé ;)
Dus we moeten gewoon zorgen dat we een ploeg Beta's hebben, tegenstand volgt dan vanzelf! :D
Pumaz
Ik doe weer mee :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement