|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Jullie kunnen dan elkaar al zoeken op het perron in Gent :) |
|
|
| Buoyant |
het ziet er naar uit dat ik 's middags al in Gent zal zijn, dus de kans is groot dat ik de ploeg kom versterken.
EDIT: ik snap het kaartje niet zo goed, ligt de sporthal nu in de buurt van de bijgetekende pijl of het bijgetekend rondje? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
EDIT: ik snap het kaartje niet zo goed, ligt de sporthal nu in de buurt van de bijgetekende pijl of het bijgetekend rondje? |
Het rondje dacht ik. Allé, voor zover ik begrepen hadmoeten we gewoon die straat uitwandelen tot aan dat tankstation, daar links en meteen rechts, en een beetje verder ligt de sporthal... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het rondje dacht ik. Allé, voor zover ik begrepen hadmoeten we gewoon die straat uitwandelen tot aan dat tankstation, daar links en meteen rechts, en een beetje verder ligt de sporthal... |
ik snap het nu, ik dacht dat het tankstation bij de pijlpunt lag, maar die ligt dus bij het begin van de pijl. Had ik toch wel moeten zien. |
|
|
| sebbonny |
| hehe idd ni zo duidelijk maar asge aan tankstation Gulf zijt, dan kunde het altijd nog eens vragen daar, maar je zal zien, daar bij gulf 10 meter verder, zie je allemaal witte betonnen palen staan, met daar van die prenten op van het zwembad enzo, en daar moet je door gaan en naar rechts, en dan zal je de sporthal zien ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Jasper - vertrek in Antwerpen om 16.42u, aankomst in Wetteren om 17.48u
Kevin - vertrek in Brugge om 17.03u, aankomst in Wetteren om 17.48u
Pumaz - aankomst in Wetteren om 17u38
Gladius - aankomst in Wetteren om 17u48
Buoyant - aankomst onbekend ;)
Meeting in Wetteren station dus :)
en nu nog supporters :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en nu nog supporters :toothless |
Ik wil cheerleaders ! :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik wil cheerleaders ! :D |
Too easy :p |
|
|
| sebbonny |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Too easy :p |
kzal is rondvragen :whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Too easy :p |
 |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
|
As if...
But hey, als ik kan, kom ik wel supporteren, maar dan wel op de LizzY-way :D ;) |
|
|
|
|