BeTA-Zaalvoetbal (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
Jasperovitsj |
quote: | Originally posted by FredNova
beta vs dj2dj.be?
zaal is in de burut van diest!
interesse? |
Maybe, eerst zien met hoeveel Beta's we zijn. :)
Tzou stom zijn om met 15 Beta's tegen een andere ploeg te shotten, dan kunnen we beter een matchke onderling spelen... |
|
|
Pumaz |
Ik meld mij weer aan :) |
|
|
Meltoz |
Ik meld mij ook aan :) Wou't ook al is organiseren, maar ben er nooit echt toegekomen :sadgreen:
edit: precies toch stilletjes de hint geweest in een andere topic ;)
Misschien is eerst kijken naar waar iedereen wil komen, ik wil gerust richting Antwerpen komen, is een sporthal in de buurt van de Decathlon en Metropolis, aan de luchtbal in Merksem dus :D en in de richting van Diepenbeek, heb je de sportopolis en de fitlink naast elkaar liggen, Sportopolis is wel iets duurder, maar wel mooie zaal en fitlink is iets ouder, goedkoop en lekkere fuifhal :happy2: Is maar e voorstel he, bekijk wa jullie er mee kunnen doen! |
|
|
Jasperovitsj |
Jasper
Cresto
Pheatus
Pooley
Gladius
Buoyant
Meltoz
Pumaz
Tor
FredNova
Veel van de mensen in het lijstje gaan ook naar TE, dus dan zullen we het er in de bus wel is over hebben :) |
|
|
sebbonny |
Yo, ik speel voetbal mee nog een paar gasten, eender waar, niet op niveau maar tegen ploegskes die we gewoon uitzoeken, mss kunnen jullie tegen ons spelen? of onderling tegen elkaar moesten wij ni mee genoeg zijn, tis ook simpel om een veld te krijgen hier(hier= wetteren, tegen gent) naast de sporthal ligt een veld, ge moet er wel vo betalen, ma da regelen wij wel das zoveel niet :)
als we ergens naar toe moeten komen, dan liefst in de zaal, dan zijn we mee genoeg, want voor veldvoetbal gaan we niet mee genoeg zijn voor op verplaatsing ;) |
|
|
Jasperovitsj |
Hmm, vlakbij Gent, klinkt wel interesting...
Pr�-Beta-party zaalvoetbal anyone? :toothless |
|
|
sebbonny |
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
welja vlakbij, 10 minuten a kwartier met den trein ofzo :) |
|
|
Gladius |
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
count me in =) |
|
|
sebbonny |
Ja, kheb dus van onzen trainer gehoord dat we bij thuismatchen makkelijk met 10 man zijn, dus zal wa moeilijk worden om indoor te spelen, probleem is er is daar ni genoeg verlichten om 's avonds buiten te spelen, in april kunde wel zeker tot 6 uur buiten denkik, dus moest de match om 4 uur beginnen, dan zou da nog gaan volgens mij, er is daar trouwens ook nog ne cafe die we kunnen innemen met toptrance :) |
|
|
Jasperovitsj |
UPDATE:
Via Sebbony kunnen we waarschijnlijk regelen dat we op 2 april (de dag van de Beta-party ;)) een sporthal kunnen afhuren vlakbij Gent. Dus nu is de vraag of de zaalvoetballers het zien zitten om - zoals vorige keer - eventueel voor de party een zaalvoetbalmatch te spelen tegen Sebbony's ploegske?
De sporthal zelf is makkelijk te bereiken via trein en bus, ge kunt gewoon over Gent gaan en ff overstapppen. Na de match kunnen we dan ook rustig richting Rector trekken...
Dus ja, geef uw naam even als ge zin hebt om dat voor de party te doen. Het kan wel zijn dat het uiteindelijk niet kan doorgaan omdat de sporthal al verhuurd is, maar de mogelijkheid is er in ieder geval.
Pr�-Beta-party zaalvoetbal:
Jasper
Eagle
Cresto
Pheatus |
|
|
Eagle` |
me too, had op de vorige thread ni gereageerd omdak ni wist op welke dag het was, mo nu dat op dezelfde dag is i'm in :) |
|
|
|
|