return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 15)
View this Thread in Original format
sebbonny
ge zijt al mee genoeg se :)
Jasperovitsj
Kunt ge ons misschien ineens zeggen hoe we via trein/bus naar die sporthal moeten? :)
En hoe zit het voor tenues? Wij kunnen spelen in onze zwarte BETA t-shirts, maar als jullie ook int zwart spelen is dat wel een probleem...

En hebben jullie misschien ook een paar extra keepershandschoenen? :)
sebbonny
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kunt ge ons misschien ineens zeggen hoe we via trein/bus naar die sporthal moeten? :)
En hoe zit het voor tenues? Wij kunnen spelen in onze zwarte BETA t-shirts, maar als jullie ook int zwart spelen is dat wel een probleem...

En hebben jullie misschien ook een paar extra keepershandschoenen? :)


geen keeperhandschoenen nodig e, tis minivoetbal ;)

Tenues, geen probleem zwart en tonze is zwart wit met vele witte strepen, da ziet ge hoor, geen probleem, kzal de route is tekenen :)
Jasperovitsj
zaalvoetbal > minivoetbal

Desnoods verplaatsen we de zaalvoetbalgoals gewoon naar een half veld, das ook enorm plezant! :)
sebbonny
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
zaalvoetbal > minivoetbal

Desnoods verplaatsen we de zaalvoetbalgoals gewoon naar een half veld, das ook enorm plezant! :)


onmogelijk aangezien de zaalvoetbalgoals in putjes moeten die enkel aan het eind van zaal A en C zitten, en de 3 zalen waren niet vrij

hier de route:

http://img121.exs.cx/my.php?loc=img121&image=route2rv.png
Jasperovitsj
Bugger :(
Jasperovitsj
Misschien tijd voor een laatste roll-call voor de zaalvoetbal, en ook misschien gelijk afspreken qua plaats en uur?
We hebben dus de zaal in Wetteren van 18u tot 19u30. Breng douchegerief mee, indoorschoenen en je BETA t-shirt (of een andere zwarte t-shirt). Route vanaf Wetteren station staat hier ergens op de vorige bladzijde, maar misschien kunnen we samen aant station afspreken en van daar te voet gaan? :)

Aanwezig:

Jasper - vertrek in Antwerpen om 16u42, kom in Wetteren aan om 17u48
TOR
Jasper - vertrek in Antwerpen om 16.42u, aankomst in Wetteren om 17.48u
Kevin - vertrek in Brugge om 17.03u, aankomst in Wetteren om 17.48u


ik ga waarschijnlijk een ander T-shirt aantrekken (zwart uiteraard). het BeTA T-shirt hou ik voor het feest 's avonds. anders loop ik in de Rector rond met een doordringende zweetgeur, da's ook niet de bedoeling :p
Jasperovitsj
^ Daar hebt ge wel een punt...
Pumaz
Strak plan :D

Ik kom 10 minuten eerder aan, ik zal op het perron wachten op jullie :)

sebbonny
Is wel laat hé 10 voor aankomen as het om 6 uur al begint :conf:

asge daar 10 voor 6 aant station vertrekt zijde er mss om 5 na, en dan moetge u nog omkleden enzo, ge zou best om alf 6 aan station zijn :)
Gladius
quote:
Originally posted by TOR
ik ga waarschijnlijk een ander T-shirt aantrekken (zwart uiteraard). het BeTA T-shirt hou ik voor het feest 's avonds. anders loop ik in de Rector rond met een doordringende zweetgeur, da's ook niet de bedoeling :p

tja, daarom heb ik er 2 gekocht =).
Ik vertrek niet vanuit a'pen. kzit dan nl op ne lan in Temse. En ik zie hier juist dat ik maar om het uur nen trein heb. dus ik kom ook aan om 17:48 waarschijnlijk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
Privacy Statement