|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ja we zijn nog 100% zeker, maar wacht er ook ni té lang mee AUB, want dan kan het zijn dat er mensen afvallen omdat ze in de vroege avond al iets anders gepland hebben. :) |
|
|
| X-Tune |
| Mogen de supporters hier ook gratis binnen? |
|
|
| Jasperovitsj |
Beginde weer ja? :p
Tuurlijk mogen supporters gratis binnen op een vriendschappelijk zaalvoetbalmatchke. Van plan om te komen cheerleaden ofzo? :toothless |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Van plan om te komen cheerleaden ofzo? :toothless |
Mag ik? :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Mag ik? :D |
Please do *angelface* |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Mag ik? :D |
Ik zal meedoen, want 1 cheerleader staat ook maar gek. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Subtiel Jack, subtiel :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Subtiel Jack, subtiel :p |
:p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Please do *angelface* |
Hmm, maar dan moet ik wel eerst repeteren.
Your room or mine?
:p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Hmm, maar dan moet ik wel eerst repeteren.
Your room or mine? |
De mijne ziet er niet uit, dus best den uwe ;)
:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| You two SHOULD get a room :p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De mijne ziet er niet uit, dus best den uwe ;) |
:crazy: :eyes: |
|
|
|
|