|
BeTA-Zaalvoetbal (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ Dan gaan er ineens veel meer Beta's mee willen sjotten denk ik :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^ah... tis de moeite dus? |
|
|
| Jasperovitsj |
LOL, how on earth should I know? :haha:
Zo intiem zijn die Beta-meetings ook ni hoor :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^*fluister mode* das gewoon hetzelfde ma dan zonder kleren, met een paar extra's :D */fluister mode* |
|
|
| Jasperovitsj |
I'll let you do the fantasizing...:p
Anyway, hoe zit het met de rest van de voetballers, met name dan Cresto en Pheatus? Komen jullie ook met de trein of met de auto, moeten we op jullie wachten aan het station? |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
I'll let you do the fantasizing...:p
|
klaar
:o :toothless |
|
|
| TOR |
| ^ is dat om ons schrik aan te jagen? :p |
|
|
| sebbonny |
| quote: | Originally posted by TOR
^ is dat om ons schrik aan te jagen? :p |
eh..nee... :D |
|
|
| Buoyant |
| Buoyant meldt zich af wegens blessure |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Buoyant meldt zich af wegens blessure |
dju toch |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
dju toch |
+1
Het gaat een harde wedstrijd worden zonder te kunnen wisselen :nervous: |
|
|
|
|