|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Nee, ik volg dat niet vooraleer jullie neerkijken op die richting. :toothless |
ik herhaal: wat volgt gij dan? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik herhaal: wat volgt gij dan? |
handelsingenieur :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Jongske, ik draai al 5 jaar mee als medewerker in één van de grootste jeugdhuizen van Vlaanderen, en daarbuiten heb ik ook 3 jaar mee 'Whoopee!' georganiseerd, waar op onze top-editie 1200 man binnenzat... Dus ik weet ondertussen heus wel hoe ik een feestje moet organiseren ;)
En ook de rest heeft al meer dan 1 feestje of evenement georganiseerd in het verleden, dus we zijn nu niet bepaald het stelletje amateurs waarvoor ge ons houdt...
En hoezo komt het amateuristisch over? Gewoon het feit dat we gratis inkom geven? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by X-Tune
handelsingenieur :p |
waar volg je dat dan? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En hoezo komt het amateuristisch over? Gewoon het feit dat we gratis inkom geven? |
En het feit dat jullie alles hier op het forum regelt. |
|
|
| Jasperovitsj |
En dat gaan natuurlijk alle mensen die komen ween en ons kwalijk nemen...
Trouwens, wie zegt dat alles via het forum georganiseerd en geregeld is anyway? Ge weet er niks van af, dus hou gewoon uw onzin uitkramende mondje ;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Zehra
waar volg je dat dan? |
Aangezien hij op alles direct een antwoord heeft en je nu een paar maal moet aandringen voor hij antwoordt kun je afleiden dat hij deze maal ook zever verkoopt:rolleyes:
Wordt er hier eigenlijk geband? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Wordt er hier eigenlijk geband? |
dat lijkt me nogal drastisch, niet? er zijn nog geen regels overtreden tot nu toe. het is allemaal gewoon grappig. :) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Aangezien hij op alles direct een antwoord heeft en je nu een paar maal moet aandringen voor hij antwoordt kun je afleiden dat hij deze maal ook zever verkoopt:rolleyes:
|
Ik heb het druk, ik word langs alle kanten aangevallen. :confused:
Jullie staan precies niet zo open voor nieuwe mensen. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | hou het beschaafd, wees lief voor elkaar |
|
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hou het beschaafd, wees lief voor elkaar |
Mag ik dan een lijstje posten van iedereen die mij uitgescholden heeft als dommerik? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Mag ik dan een lijstje posten van iedereen die mij uitgescholden heeft als dommerik? |
+1
X-Tune is tot nu toe nog het meest beschaafd van iedereen geweest. |
|
|
|
|